Feeënlichtjes

9 Discussies voor in Feeënlichtjes

Begin discussie
    Anonymous 8 maanden geleden in Feeënlichtjes

Plug-in voeding CH voor sprookjesverlichting (sprookjesverlichting heeft momenteel een dikke EU/DEU-stekker)

Hallo lieve community, Ik heb een vraag: Lang geleden kreeg ik van mijn moeder een lichtsnoer met een dikke EU-stekker (van Konstmide). Ik wil deze sprookjeslampjes dit jaar graag gebruiken, maar ik wil geen dikkere adapter inpluggen. Daarom liggen de lampjes er al een hele tijd. Weet jij of ik bij Galaxus een stekkervoeding/transformator voor een Zwitsers stopcontact (voor fairy lights) kan vinden? De voeding (die losgekoppeld kan worden van de sprookjeslampjes) heeft de volgende specificaties: IP44 PRI/Input: 220-240V - 50-60Hz- 0,10A SEC/OUTPUT: U rated= 36V - Uout= 40V Prated= 7,2W Maakt dit überhaupt iets uit of is het voldoende als ik alleen let op het aantal watt en gewoon iets gebruik dat bestand is tegen meer dan 7,2W? Ik heb over het algemeen plug-in voedingen voor sprookjesverlichting gevonden, maar niet één met bovenstaande specificaties. Sorry, ik ben een absolute elektricien. Hartelijk dank voor je steun en nog een fijne dag

1

ManuelsWorld 1 jaar geleden in Feeënlichtjes

Filter toevoegen: Kleurweergave-index (CRI)

Ik wil graag filteren op kleurweergave. Er zijn altijd sprookjeslampen/LED-lampen die een warmwitte lichtkleur zouden moeten hebben (witte gloeilampen) en dan in feite meer amberkleurig (alleen oranje licht zonder een volledig wit spectrum) uitstralen. De kleurweergave wordt gespecificeerd in CRI en ongeveer 90 is vereist voor goed licht. Voor fotografie en filmproducties is een nog hogere index nodig, omdat de kleuren er anders onnatuurlijk uitzien.

0

topflash74 1 jaar geleden in Feeënlichtjes

Kerstboomverlichting

Ik ben op zoek naar een LED-lichtketting met 230V stroomaansluiting voor mijn kerstboom van 150 cm hoog en 100 cm diameter aan de onderkant. Is er iets goeds?

0

chrigou70 2 jaren geleden in Feeënlichtjes

Led kaarsenslinger

Ik ben op zoek naar een LED slinger imitatiekaars. Met als bijzonderheid dat het een enkele kabel 230 volt is (wat betekent dat slechts één kabel de adapter verlaat).

6

Anonymous 2 jaren geleden in Feeënlichtjes

Feeënlichtjes voor de kinderkamer

Ik zoek een lichtketting voor de kinderkamer, die tussen ca. 20-50 lampjes heeft, via USB of netstekker bediend kan worden en alleen een heel zwak licht heeft. Ik wil de ketting als nachtlampje gebruiken en daarom moet hij eigenlijk maar heel zwak schijnen.... Bestaat er zoiets? Helaas zijn de meeste feeënlampjes veel te fel voor dit doel. Hartelijk dank.

0

mkaspar 4 jaren geleden in Feeënlichtjes

Feeënlichtjes Gordijnrail

Bestaat er een lichtgordijn dat je gewoon in een gordijnrail in huis kunt rijgen, zoals een kant-en-klaar gordijn met een glijder?

3

silocher 8 jaren geleden in Feeënlichtjes

Vaste lichtbronnen

Begrijp ik de term goed door aan te nemen dat een defecte lamp in deze producten niet vervangen kan worden?

1

jenny.baechtold 7 jaren geleden in Feeënlichtjes

Lichtketting met kleine lampjes

Hallo Samen Bestaat er een lichtketting die op een gloeilamp lijkt, maar de bollen zijn niet groter dan 4 cm in diameter? Helaas kan ik geen kop of staart maken van de productbeschrijvingen. Bedankt

1

alexxis 9 jaren geleden in Feeënlichtjes

Lichtketting op batterijen

Helaas heb ik geen toegang tot een stopcontact (zelfs niet mogelijk met een verlengsnoer). Zijn er feeënlampjes op batterijen te koop?

7

Orde van de
discussies

9 van 9 discussies

Naar boven
Forum voor Feeënlichtjes
StartBegin discussie