Plug-in voeding CH voor sprookjesverlichting (sprookjesverlichting heeft momenteel een dikke EU/DEU-stekker)
Hallo lieve community, Ik heb een vraag: Lang geleden kreeg ik van mijn moeder een lichtsnoer met een dikke EU-stekker (van Konstmide). Ik wil deze sprookjeslampjes dit jaar graag gebruiken, maar ik wil geen dikkere adapter inpluggen. Daarom liggen de lampjes er al een hele tijd. Weet jij of ik bij Galaxus een stekkervoeding/transformator voor een Zwitsers stopcontact (voor fairy lights) kan vinden? De voeding (die losgekoppeld kan worden van de sprookjeslampjes) heeft de volgende specificaties: IP44 PRI/Input: 220-240V - 50-60Hz- 0,10A SEC/OUTPUT: U rated= 36V - Uout= 40V Prated= 7,2W Maakt dit überhaupt iets uit of is het voldoende als ik alleen let op het aantal watt en gewoon iets gebruik dat bestand is tegen meer dan 7,2W? Ik heb over het algemeen plug-in voedingen voor sprookjesverlichting gevonden, maar niet één met bovenstaande specificaties. Sorry, ik ben een absolute elektricien. Hartelijk dank voor je steun en nog een fijne dag

1