Filter voor lumen/m en energieklasse
Hallo, Ik mis echt de optie om de producten te filteren op "energieklasse/energie-efficiëntie" en "lumen/m". Kun je dit aanpassen? Merci! en nog een fijne dag
2
Hallo, Ik mis echt de optie om de producten te filteren op "energieklasse/energie-efficiëntie" en "lumen/m". Kun je dit aanpassen? Merci! en nog een fijne dag
2
Ik zou graag extra filtercategorieën zien, zoals COB/SMD of RGB/RGBW/RGB CCT.
2
Hallo, Ik ben op zoek naar een LED-strip om rond een verlaagd keukenplafond te bevestigen. Maar door het toegangsluik kan ik er geen 30-31 mm dikke voeding inschuiven. De breedte (ongeveer 80 mm) en lengte zijn geen probleem. De volledige lengte is 8 m, die ik kan verdelen in twee stroken en twee voedingen. Het zou geweldig zijn als het ook aangestuurd kan worden met Zigbee of Hue. Kun je me iets aanraden?
5
0
Bestaat er een eenvoudige LED-strip die ik ook met een oplaadbare batterij kan laten werken? Ik kan de details niet vinden.
2
Hallo allemaal, ik ben waarschijnlijk nog niet wakker, maar ik ben op zoek naar LED-strips die maximaal 5 mm breed zijn. Ik heb echter bijna nooit informatie gevonden over de breedte van de producten. Heeft iemand een goede tip welk product in mijn spleet van 6 mm zou kunnen passen? Lengte; ongeveer 5m en met RGB. Bedankt voor jullie hulp en fijne feestdagen.
0
hallo digitec team wanneer komt het bij u in de winkel? (govee.com/govee-led-strip-light-2-pro) dank
1
Wordt het assortiment van Govee uitgebreid? Hoe zit het met de H60A1 plafondlamp? De nieuwe Snyc Box met HDMI 2.1 wordt over een maand uitgebracht. Zal deze ook hier verkrijgbaar zijn, en zo ja, wanneer?
0
2
Hallo, is de indicatie van de lichtsterkte in lumen en het stroomverbruik in watt voor de LED-strips per afzonderlijke diode of voor de hele strip?
0
Met een kabellengte van 1,50 m kom ik niet ver, omdat de voedingseenheid altijd in het midden van de kamer hangt.
6
Ik zoek een LED-band die in een cirkel geplakt kan worden. Welk product is hiervoor het meest geschikt?
0
1
Goedenavond iedereen Ik zoek een controller voor de LEDBERG LED strip van Ikea om deze te integreren in mijn Smarthome. Indien mogelijk met Homekit integratie. Ik heb er al een paar doorzocht en kwam deze regelaar tegen. https://www.digitec.ch/de/s1/product/gledopto-controller-zigbee-30-rgbw-beleuchtung-zubehoer-15791740 Denk je dat dit zou kunnen werken? Met vriendelijke groeten
1
Hallo Digitec, Ga je de Govee Dreamcolor Led srtips op een gegeven moment wel of niet in je assortiment opnemen? LG
4
Hallo Digitec gemeenschap Ik zoek een LED van ongeveer 5 meter lang waarbij elke LED adresseerbaar is (WS2812B). Ik wil mijn eigen Ambilight maken met een Arduino Uno Rev3. Kan iemand hier een LED-strip aanbevelen? Bedankt LG Oliver
1
Is er een minimaal 2m lange LED-strip met de hierboven beschreven functies. We hebben geen stopcontact en willen een bord op de buitenmuur alleen 's avonds verlichten. Bedankt.
0
1
Hallo, ik ben op zoek naar een LED-strip die een helder maar warm licht afgeeft. Ik wil hem aan de achterkant van de tafel bevestigen, zodat hij niet langer hoeft te zijn dan 2 meter. Kan iemand iets aanbevelen? Hartelijk dank!
2
Hallo Ik zoek Ledstrips die een veelkleurig, kleurverloop hebben en 15m lang zijn. Ze moeten ook zelfklevend zijn voor het plafond. Als iemand me zou kunnen helpen, zou ik erg dankbaar zijn.
2
Hallo, ik zoek een LED-strip die in meerdere kleuren tegelijk kan oplichten en zo een kleurverloop over +- 5m kan maken. Kan iemand mij helpen?
1
Hallo samen Ik zoek LED-strips inclusief controller die ik met een lichtschakelaar aan en uit wil zetten. De regelaar moet daarom bij voorkeur weer inschakelen in de laatste instelling. Hartelijk dank voor je hulp!
1
0
Hallo samen Ik zoek LED-strips die op batterijen werken en op afstand bediend kunnen worden om een plank te verlichten. Bestaat zoiets überhaupt? Bedankt voor je feedback en tips!
2
Hallo Samen Ik zoek LED-strips met verzadigde kleuren voor mijn slaapkamer. Ik zou de strips graag rond de TV, de tafel en mijn bed willen hebben. Het zou perfect zijn als ze 30 cm lang waren en ik ze in elkaar kon steken. Hartelijk dank voor je hulp!
3
Zoiets zou misschien opgelost kunnen worden met kleine thumbnails. Het probleem is dat ik er momenteel niet op vertrouw dat ik het juiste product kies als aanvulling op mijn bestaande NO-name LED-strip.
1
Hallo digitec Het zou goed zijn als je de LED-strips op lengte zou kunnen filteren - Bedankt
1
Hoi, Ik wil een adaptief led-achtergrondverlichtingssysteem opzetten voor mijn PC (gaming), zodat ik de kleur van de leds automatisch kan aanpassen aan het huidige spel. Kun je aanraden wat ik hiervoor nodig heb (zo mogelijk van Digitec, anders ook van andere winkels...)? Bedankt
0
Goedenavond. Welke Ledstrips zijn geschikt voor TV-achtergrondverlichting? Bedankt voor je hulp.
1
Ik wil mijn kamer een beetje inrichten, een paar LED's onder mijn bureau bevestigen. Welke LED's zou je aanbevelen? (Bij voorkeur afbreekbaar)
1
30 van 33 discussies