Lampen met lange pendellengte
Zijn er lampen in de sale met een hanglamplengte > 180cm. Ons plafond is erg hoog.
0
Zijn er lampen in de sale met een hanglamplengte > 180cm. Ons plafond is erg hoog.
0
Zou je van het aantal lumen van hanglampen een numerieke reeks kunnen maken? Ik ben op zoek naar lampen met 2000 tot 4000 lumen. En nu kan ik klikken op. 2000. 2003 2008. 2023. 2033 2035.5 2036. .... Uiterlijk 3000 wil ik geen lamp meer.
0
Hoe kan ik filteren op bepaalde specificaties? Ik zie dat de lampen een specificatie Breedte hebben, maar als ik daarop probeer te filteren krijg ik maar één resultaat. Ik moet filteren op alle hanglampen met een breedte > 60 cm (rond). Bedankt!
2
Hoe kan ik een hanglamp voor het balkon zoeken? (geen zonnelamp, maar een gewone "aansluiting"). Er is het criterium "toepassingsgebied" in de productbeschrijvingen, maar stom genoeg kun je daar niet op filteren...
2
Bestaat er een pendelarmatuur waarbij de basisinstallatie (bovenkant van het plafond) aan de buitenrand kan worden aangebracht in plaats van in het midden? Mijn keukentafel van 2m staat in het midden van de kamer, maar de uitsparing voor de plafondlamp zit aan het einde van de tafel (ongeveer precies op de rand van het tafeleinde). Ik denk aan een hanglamp als deze: Stückholz Titlis maar zoals gezegd met een offset basisstation. Ik zou alle tips op prijs stellen
5