Is het beter om één grote of twee kleine matrassen te hebben?
3
3
Hallo samen Heeft iemand ervaring met de BODYGUARD® anti-kartelmatras? Het zou voor mij belangrijk zijn om te weten hoe hard het matras is en hoe hard het blijft na verloop van tijd. En zou het mogelijk zijn om het in het assortiment op te nemen? Ik weet dat hier al discussies over zijn geweest, maar het is al even geleden... LG
1
1
Het zou geweldig zijn als Galaxus de BODYGUARD® anti-kartelmatras in hun assortiment zou opnemen. Vanuit mijn oogpunt is het een topproduct dat alles in de schaduw stelt.
5
Ik hoorde dat dit een one fits all matras is, werkt het echt? Ik weeg 100kg en mijn vrouw 70kg, denkt u dat deze matras voor mij geschikt is?
4
Helaas is de matras van bett1 testwinnaar nergens in Zwitserland verkrijgbaar. Het is alleen online te bestellen bij de fabrikant in Duitsland. Zijn er plannen om deze matras in het assortiment op te nemen? Ik zou het dan natuurlijk meteen hier bestellen :-D
7
Heeft iemand het emma matras geprobeerd en kan hij zeggen of het echt zo goed is als de online recensies zeggen? Ik zag net de reclame op tv en het zag er interessant uit.
7
Hallo allemaal. Bieden jullie een service om de oude matras mee te nemen als je een nieuwe koopt? Bedankt voor de feedback.
1
Is retourneren mogelijk als de matras niet 'comfortabel' is?
2
Ik ben ongeveer 60 kg en mijn vriend is ongeveer 90 kg. Wat is hier de aanbevolen matras die voor beiden geschikt is?
1