Kattenluik + kattennet

5 Discussies voor in Kattenluik + kattennet

Begin discussie
    gilbert 4 jaren geleden in Kattenluik + kattennet

Verschil kattenluik CAT MATE

Wat is het verschil tussen de twee kattenluiken? - Cat Mate Elite Selectieve Kattendeur Artikel 6204093 - Cat Mate Elite microchip kattenluik met tijdcontrole Artikel 7014607 Welke van de twee kattenkleppen komt overeen met de referentie van de fabrikant Ref. 305, of Ref 355?

1

PC24PC24 3 jaren geleden in Kattenluik + kattennet

Petwalk

Ik had ook een kattenluikje. Maar het was slecht bij windstormen, het stond half open, en in de winter waren de warmte-isolatie en de luchtdichtheid slecht. Ik heb nu de petwalk.bij kattendeur. Het is echt duur, maar ook heel goed. Warmte-isolerend, luchtdicht, werkt met een bewegingsmelder of chip. De internetmodule heb ik echter niet gekocht omdat het een vrije inloop is op het balkon.

1

ZEROX 2 jaren geleden in Kattenluik + kattennet

Kattenluik met chiplezer

Het zit zo, ik heb 2 katten 10 en 11 gechipt, ik heb nu 22 kittens die nog niet gechipt zijn en ik wil graag de grote uitlaten maar de kleintjes niet, is er een kattenluik dat de chip leest als ik naar binnen en naar buiten ga?

1

Bärimanni 3 jaren geleden in Kattenluik + kattennet

Diameter van opening in glazen deur = niet gespecificeerd

Beste Galaxus team We hebben al een kattenluik, dus ook een glazen deur met een bijpassend rond gat. Maar in je aanbiedingen staat geen informatie over de noodzakelijke diameter van een opening. Zo kan ik niet bestellen, sorry.

0

kunostoeckli 5 jaren geleden in Kattenluik + kattennet

Verkeerde maat

We hadden voorheen een kattenluik met een afmeting van ongeveer 24cm x 25cm. In de beschrijving staat breedte 24,1 en hoogte 25,2. Het geleverde product was ongeveer 22cm x 22cm => Daarom moesten we het terugsturen. @Galaxus: Vul de juiste omschrijving in of stuur het juiste product!!!

1

Orde van de
discussies
Forum voor Kattenluik + kattennet
StartBegin discussie