We hebben het niet over voedingen!
Er zijn geen filters! Ik zoek een radiator die in een stopcontact kan! Ik wil een handdoekenverwarmer voor mijn badkamer. Onmogelijk om producten te selecteren op basis van hun stroomvoorziening!
1
Er zijn geen filters! Ik zoek een radiator die in een stopcontact kan! Ik wil een handdoekenverwarmer voor mijn badkamer. Onmogelijk om producten te selecteren op basis van hun stroomvoorziening!
1
Er valt niets te bespreken. Er zijn geen categorieën, alles is gemengd.
1
Deze beschrijving is te vinden op een verwarming: "Stof - Eersteklas nylon fijn geweven zorgt voor een zacht en comfortabel oppervlak. De randen zijn speciaal strak geweven om snelle slijtage te voorkomen. Overtreft de ISO-normen op het gebied van was- en UV-bestendigheid. Design tape - De speciale weeftechniek van de voor- en achterkant zorgt ervoor dat de Red Dingo tape de meest slijtvaste tape op de markt is. Er wordt alleen hoogglanzend garen gebruikt om ervoor te zorgen dat de kleuren volledig tot hun recht komen. D-ringen - Gemaakt van roestvrij staal. Volledig gelast. De Red Dingo D-ringen zijn roestvrij en verkleuren de vacht dus niet. Bucklebone - De Bucklebone sluiting is een handelsmerk geregistreerd en beschermd door Red Dingo. De Bucklebone ziet er niet alleen goed uit, maar is ook een van de sterkste sluitingen in de huisdierenindustrie. Er wordt alleen zuiver acetaal plastic gebruikt om de kwaliteit te waarborgen."
0
Er is nogal wat verwarring op het gebied van verwarming. Veel modellen overlappen elkaar op verschillende gebieden. Ik denk dat de rubriek opgeruimd moet worden met betere filters. Ik zoek bijvoorbeeld een infraroodpaneel, dat zowel onder radiatoren als onder straalkachels te vinden is.
0