Uw gegevens. Uw keuze.

We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.

Ventilatorkachel

10 Discussies voor in Ventilatorkachel

Begin discussie
    rene.jecklin 8 maanden geleden in Ventilatorkachel

Prestaties van ventilatorkachels.

Kan iemand me uitleggen waarom een keramische ventilatorkachel met 2000 watt vermogen maar 20m2 haalt, terwijl anderen met hetzelfde wattage 60 tot zelfs 75m2 halen?

2

Anonymous 3 jaren geleden in Ventilatorkachel

Ventilatorkachel voor badkamer

Ik zoek een ventilatorkachel voor mijn badkamer, omdat de badkamer anders niet verwarmd wordt. De ventilatorkachel zal daarom vaker gebruikt worden. Wat raadt u aan? Ik heb er ook enkele gevonden met een spatscherm. Is dit echt nodig? Gegroet en bedankt

4

Ratko 2 jaren geleden in Ventilatorkachel

Garage/auto "warm houden

Allereerst: dit is een vraag met behoefte aan een oplossing, tips voor energiebesparing e.d. zijn overal te vinden en ik kan zelf beslissen of ik het effectief nodig heb, dus ik heb dit niet nodig als antwoord - dank je wel :-). Ik heb een garage bij mijn nieuwe woonplaats, die los staat van het woongebouw. Daarom is er geen verwarming of iets dergelijks. Nu in de winter is de temperatuur 's morgens als ik binnenkom ongeveer 1-2 graden Celcius. Om het voor mij en de auto comfortabeler te maken, denk ik erover een ventilatorkachel te kopen om de temperatuur wat warmer te houden. Het hoeft geen 25 graden te zijn in de garage, maar de buitentemperatuur is een beetje koud voor de auto in een garage. Er zijn twee individuele garages die met elkaar verbonden zijn. Ventilatorkachel voor de garage of liever een kleine ventilatorkachel voor in de auto die via een timer een half uur voor binnenkomst zijn werk doet. De grootste zorg is de temperatuur in het voertuig.

3

james.wait85 3 jaren geleden in Ventilatorkachel

Ruimteverwarmer - Problemen met de zekering

Omdat ik onlangs in een oud huis ben gaan wonen, wil ik een ventilatorkachel/radiator aanschaffen. Ik heb al vernomen dat de netvoeding "zwak" is en dat de zekeringen gemakkelijk kunnen doorslaan (gewoon met een strijkijzer bijvoorbeeld). Kunt u mij adviseren of ik beter een radiator of een ventilatorkachel kan kopen en hoe ik een laag Watt/Amp kan kiezen zodat de zekeringen niet doorslaan?

2

Swissi55 4 jaren geleden in Ventilatorkachel

Keramische verwarming tot 45 graden

Voor een chocolatier zoeken we een straalkachel/ventilator die 45-50 graden haalt. We hadden er een van Obi voor ongeveer 80 euro, maar die is helaas niet meer verkrijgbaar. Ik heb hier niets gevonden over Galaxus. Misschien heeft iemand betere ogen dan ik :)

0

stephanie.eugster 5 jaren geleden in Ventilatorkachel

Voeg ingangsspanning toe aan filteroptie

@Galaxus Team - Bedankt :)

0

sssoene 5 jaren geleden in Ventilatorkachel

Autoverwarming

Bestaat er een ventilatorkachel die kan werken met een interne batterij, een externe batterij of het 12V stopcontact in de auto?

1

srufu 7 jaren geleden in Ventilatorkachel

Volume

Zou het mogelijk zijn om volume-informatie aan deze categorie toe te voegen? Dit is toch een essentieel kenmerk voor de selectie?

3

chevalley 6 jaren geleden in Ventilatorkachel

metalen/keramische ventilatorkachel

Hallo, Welke elektrische ventilatorkachels met een metalen of keramische buitenmantel kan ik bij Galaxus vinden voor huishoudelijk gebruik? Bij voorbaat dank.

0

micasaducasa 7 jaren geleden in Ventilatorkachel

Verbruik

Het zou zinvol zijn om te weten hoeveel vermogen je gebruikt met de bijbehorende grootte die je krijgt, omdat je weet dat ze verschillend zijn, het zou je ook helpen beslissen welke ventilator bij je past.

2

Orde van de
discussies

10 van 10 discussies

Naar boven
Forum voor Ventilatorkachel
StartBegin discussie