Reinigingsmiddelen

6 Discussies voor in Reinigingsmiddelen

Begin discussie
    LabilePanda 2 maanden geleden in Reinigingsmiddelen

Voeg meer filtercategorieën toe

Ik denk dat het geweldig zou zijn als ik bijvoorbeeld bij het filteren "Speciale eigenschappen" zou kunnen selecteren en daar iets als biologisch afbreekbaar/diervriendelijk/duurzaam/vegan/etc. zou kunnen kiezen. Dan hoef ik niet steeds ingrediënten te vergelijken.

0

Anonymous 7 maanden geleden in Reinigingsmiddelen

Filters met duurzaamheidscriteria & Co.

Ik zou het fijn vinden als ik hier ook producten zou kunnen filteren op duurzaamheidscriteria (bijv. zonder microplastics, verpakking gemaakt van duurzame materialen/plasticvrij, geen microplastic onderdelen in het product, producten gemaakt van hernieuwbare/duurzame ingrediënten, eerlijke productie, etc.).

0

Brina_ 1 jaar geleden in Reinigingsmiddelen

BiOHY voor dweilrobots

BiOHY biedt verschillende schoonmaakmiddelen voor de dweilrobot (verschillende geuren zoals sinaasappel, voorjaarsgeur, citroen, maar ook een schoonmaakmiddel voor het schoonmaakstation). Wordt het assortiment op dit punt binnen afzienbare tijd uitgebreid?

1

Kekela 1 jaar geleden in Reinigingsmiddelen

Waar zijn alle Potz-artikelen gebleven?

Waarom zijn alle producten van Potz uit het assortiment verdwenen? De glasreiniger van Potz was de beste die ik kende

0

Anonymous 4 jaren geleden in Reinigingsmiddelen

Komt het assortiment van leveranciers als everdrop en co?

Hallo! Is er een kans dat je binnen afzienbare tijd ook het assortiment (reinigingstabletten, wasmiddelen, vaatwastabletten, accessoires) van leveranciers als everdrop, klaeny en co? Dank u en groeten

3

PhillChill 7 jaren geleden in Reinigingsmiddelen

Zuiveringszout

In Zwitserland is het erg moeilijk om grotere hoeveelheden zuiveringszout te kopen/bestellen. Zou Galaxus natriumbicarbonaat van 1KG kunnen aanbieden? Je zou ook een goed artikel kunnen schrijven over het wondermiddel zuiveringszout. ;) Bedankt

+7

18

Orde van de
discussies
Forum voor Reinigingsmiddelen
StartBegin discussie