Uw gegevens. Uw keuze.

We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.

Ventilator

20 Discussies voor in Ventilator

Begin discussie
    Anonymous 5 jaren geleden in Ventilator

Spatwaterdichte ventilator

Hallo allemaal, Ik zoek een spatwaterdichte ventilator voor gebruik in onze loggia. Het probleem is dat de warme lucht in de loggia (3 zijden raam, 1 zijde open naar voren, maar met glazen reling tot in het midden) zich in de zomer ophoopt en 's avonds na zonsondergang nog steeds in de loggia "staat". Met een ventilator kon de muffe lucht worden "uitgeblazen" en de ruimte worden afgekoeld. De ventilator zou enigszins spatwaterdicht moeten zijn - want bij hevige regen kan het deels in de loggia regenen. Merci voor je tips :)

5

cshenton 1 jaar geleden in Ventilator

Beste torenventilator om te slapen - Stil zonder licht

Alle torenventilatoren die we bezitten hebben een nachtmodus met een fel licht. Er moet toch een fabrikant zijn die zich realiseert dat dit dom is? Zijn er aanbevelingen?

+1

7

gamjon 4 maanden geleden in Ventilator

Ventilator 24v

Ik ben op zoek naar een stille ventilator met een ingangsspanning van 24 volt en een diameter van 30-50 cm. Kan iemand een product aanbevelen?

1

Sofia4771 1 jaar geleden in Ventilator

ventilator

Ik ben op zoek naar een goede ventilator voor onze woonkamer, die erg groot is, een ventilator die weinig energie verbruikt en die grote ruimtes goed koelt, hebben jullie advies?

2

Anonymous 1 jaar geleden in Ventilator

Ventilator zonder rotorbladen

Hoe/waar kan ik de ronde ventilator zonder rotorbladen vinden?

0

Anonymous 1 jaar geleden in Ventilator

Even aantal rotorbladen

Ik weet dit van PC-ventilatoren; een even aantal bladen is luider en gaat minder lang mee, vanwege oscillaties en onvermijdelijke onbalans. Daarom hebben pc-ventilatoren altijd een oneven aantal bladen. Ik denk dat dit ook voor ventilatoren geldt? Ik zie er hier in ieder geval veel met een even aantal bladen. Als dat zo is, hoop ik dat dit voor sommigen hier een waarschuwing is.

1

mueliii 1 jaar geleden in Ventilator

Stille plafondventilator voor de slaapkamer

Hallo allemaal Kan iemand mij een plafondventilator aanraden voor mijn slaapkamer? Het liefst zo stil mogelijk, maar toch met genoeg circulatie zodat je er nog iets aan hebt. Ik zal hem waarschijnlijk alleen 's nachts aan hebben om te slapen. De kamer ligt onder een schuin dak, dus ik ben nu op zoek naar een oplossing voor de warme nachten die komen gaan.

2

vecors99 2 jaren geleden in Ventilator

Ventilatoren met voeding via USB

Ik zou het erg handig vinden als er een filter was om ventilatoren te vinden die via USB gevoed kunnen worden. De Stadler Form Tim bijvoorbeeld, die ik bezit en 's nachts laat draaien via de powerbank, staat niet in de lijst als een ventilator met USB-voeding. Er is een subcategorie "USB-ventilatoren", maar daar staan alleen kleine ventilatoren in.

2

wuhzahh 8 jaren geleden in Ventilator

Stille ventilator

Hallo samen Ik zoek een stille ventilator. Kent iemand er een? lg Natasha

+5

11

fkhg1 3 jaren geleden in Ventilator

Gelijkstroommotoren

Weet iemand of hier nog gezocht kan worden naar ventilatoren met gelijkstroommotoren? Ik zoek een stand- of torenventilator met gelijkstroommotor met oscilatie die doorgaat met de laatste status als de stroom wordt ingeschakeld. De ventilator moet de lucht circuleren voor de was in de smarthome en AC-motoren hebben veel meer vermogen nodig dan de DC-versies.

4

plgr1965 4 jaren geleden in Ventilator

Prijzen ARCTIC Breeze

Het is echt gek wat een ARCTIC Breeze kost bij digitec!

0

fleury.marie 5 jaren geleden in Ventilator

Airconditioning

Hallo, je moet het juiste nummer invoeren, anders kun je het niet vinden.

0

Anonymous 6 jaren geleden in Ventilator

Gegevens over de plafondventilator

@Digitec Je sorteert de Ventis naar vermogen. Maar wat interessant is, is het minimale vermogen en het minimale aantal omwentelingen. Want wie een plafondventilator wil, weet al dat je er sterke wind mee kunt maken. Het enige belangrijke is of het ook comfortabel is. Daarom zijn de minimumwaarden interessant. Sommige modellen werken met gelijkstroommotoren die ongeveer 60 tpm draaien en dus maar 3W verbruiken. Ik kan dit niet bij jou vinden en moet naar andere websites.

4

Verschillen tussen Dyson ventilatoren?

Hoi! Ik vroeg me af wat de verschillen zijn tussen de zeer vele Dyson ventilatoren, want ze hebben vaak een vrij gelijkende beschrijving. Zijn er aanbevelingen? Dit zijn ze vrijwel allemaal: https://www.digitec.ch/Comparison... Hartelijk dank.

1

rammirocker 6 jaren geleden in Ventilator

Glijdende vervanging voor Rowenta Eole Infinite VU6670 (torenventilator, timer, 40W)

Hallo lieve mensen ik ben op zoek naar een torenventilator. Ik heb de Rowenta Eole Infinite VU6670 (torenventilator, timer, 40W) besteld en betaald bij Digitec, maar helaas heb ik hem NOOIT ontvangen, want het product was uitverkocht (op het moment van bestellen hadden ze er nog tientallen op voorraad, dus ik zal wel niet de enige zijn die deze ventilator.... heeft besteld), nu ben ik op zoek naar een alternatieve torenventilator. Wat moet het kunnen? - goed koelen natuurlijk -_- - mag niet te luid zijn (bedoeld gebruik: slaapkamer). Je wilt geen grasmaaier in de kamer hebben ^^. - automatische uitschakeling (timer) - verschillende koelniveaus - automatische zwenkstand. - Top prijs-prestatieverhouding (dus geen Dyson, 700 Stutz is voor mij beslist te veel). Ik ben benieuwd naar feedbacks of zelfs naar zelfervaring, welke fan jullie mij zouden aanraden.

2

Productsuggestie : USB-C (mini) ventilatoren

Beste digitec team, bij de huidige gelegenheid op ~35° ** misschien over het hoofd gezien onder [https://www.digitec.ch/search usb c] en https://www.digitec.ch/de... **. Wat dacht je van "USB-C (mini) fans", bijvoorbeeld in compacte vorm voor mobiele telefoons (S9 etc), d.w.z. met connector 90° gedraaid, etc ?!? Er zijn er enkele in deze vorm of met een micro-USB adapter "elders in Zwitserland" en over de grens, vandaar de suggestie, Bedankt voor je overweging en koelgroeten :-)

0

chrigulu 7 jaren geleden in Ventilator

Prijs Dyson AM06

Hoi beste Galaxus Team, de Dysom AM06 tafelventilator is te koop bij M-Electronics, Interdiscount en microspot voor 249 CHF, zou het niet tijd worden om de prijs aan te passen? Merci

1

argun.aral 7 jaren geleden in Ventilator

Prijs Dyson AM07 torenventilator

Goedendag Op de homepage van Dyson wordt de AM07 torenventilator aangeboden voor Fr. 319,--. Wordt de prijs bij Galaxus aangepast? Bedankt en een fijne dag verder

1

isa.rechsteiner 7 jaren geleden in Ventilator

Tafelventilator

Hallo, ik zoek voor mijn bejaarde moeder een tafelventilator die met een batterij bediend kan worden. Geen powerbank om op te laden met USB. Bedankt voor de hulp Vriendelijke groeten IR

1

Familie Fuhrer 10 jaren geleden in Ventilator

de juiste maat

Welke ventilator heb ik nodig voor een kamer van 12, 20 en 30 vierkante meter?

6

Orde van de
discussies

20 van 20 discussies

Naar boven
Forum voor Ventilator
StartBegin discussie