Elektrische Step

61 Discussies voor in Elektrische Step

Begin discussie
    pedriton 2 weken geleden in Elektrische Step

Ninebot G2 max - voorwiel schoonmaken

Hallo allemaal, Ik heb een Segway-Ninebot MAX G2 D, garantie tot 22.7.2026. Deze scooters hebben geen goede afdichting van het voorwiellager, ik heb er een moeten RMA-en voor 1000km - voorwiel veel lawaai, ik kreeg een nieuwe, heb weer 1000km+ en uiteindelijk als je door wat vuil rijdt (ik probeer het meestal te vermijden), begint het voorwiel/lager lawaai te maken, er komt vuil in. Je kunt nog steeds rijden, maar. Ik heb nog garantie, maar dit is meer "productslijtage", kan Galaxus service verlenen? Is er een Segway scooter service in Zürich? Ik zou 50-100 CHF betalen voor een servicebeurt, waarbij ze de step schoonmaken en het voorwiellager vervangen. Ik heb het waarschijnlijk elke 1000 km nodig. Voor de rest is de step geweldig. Ik wil deze waarschijnlijk niet elke paar maanden opnieuw laten repareren. Laat me weten wat je ervan vindt en of je dit op de een of andere manier hebt opgelost? Ik wil er thuis niet aan rommelen, de montage van het voorwiel is best vervelend. Bedankt

2

Anonymous 2 weken geleden in Elektrische Step

Filter op "Fabrieksgarantie" en "Belastbaarheid" gewenst!

Ik wil graag filters voor de garantieperiode die de fabrikant geeft, volgens het motto "als de fabrikant overtuigd is van zijn product, kan hij ook meer dan 2 jaar garantie geven". En ik zou graag willen kunnen filteren op maximaal draagvermogen (mijn vriendin is een middelzwaar tot zwaargewicht en dus heb ik nog een criterium bij het kiezen van een scooter...). Technisch gezien zou het geen probleem moeten zijn om deze twee filters te installeren. Het is meer een motivatieprobleem. Dus beste community, wie mij steunt in mijn wens helpt mee om de winkel hier "innovatief" te houden ;)

1

Knallfrosch_92 2 jaren geleden in Elektrische Step

Reparatie/Banden vervangen Xiaomi Scooter

Goedendag allemaal Voor iedereen die op zoek is naar iemand in de regio Luzern om reparaties en bandenwissels uit te voeren aan Xiaomi e-scooters: Ik had een lekke band op mijn achterwiel (Pro2) en nam contact met hem op. Ik kreeg snel antwoord op de vraag welke banden ik wilde (standaard 50.- of CST V3 60.-). Ik besloot tot de CST omdat ze zogenaamd beter zijn en de achterband in zeer korte tijd twee keer brak. "Goed, wordt 60,- incl. nieuwe buis en montage, je kunt overmorgenavond langskomen". Ik ging naar hem toe, zette de scooter af en maakte een korte wandeling, en na een half uur was ik klaar. Betaalde de 60,- en vertrok tevreden en goed =) Ik kan alleen maar aanraden, bandenwissel was snel en vooral goedkoop gedaan! 60 frank is top. Toen ik eerder mijn banden liet vervangen, moest ik 105 francs betalen voor een nieuwe band (standaard) en binnenband! Ik dacht: ik laat het je weten, want ik had een geweldige ervaring en ik denk dat hij blij is met een beetje publiciteit. En ik raak een beetje overstuur als iemand 100 Stutz betaalt voor een bandenwissel! Groetjes en een fijne dag

+5

12

nstraeuli 3 weken geleden in Elektrische Step

Stuurdemper voor VMAX R55 Pro.

Ik ben al een tijdje op zoek naar een schokdemper voor het VMAX R55 Pro model. Welke modellen zijn er beschikbaar voor de VMAX R55 Pro?

1

Anonymous 4 maanden geleden in Elektrische Step

Welke scooter voor zorgeloos SBB openbaar vervoer?

Ik ben op zoek naar een ruimtebesparende step die ik onder de stoel in de trein kan schuiven zonder de andere passagiers tot last te zijn. Iemand advies? Bedankt

4

Exo22 2 maanden geleden in Elektrische Step

Is er iemand die Xiaomi 4 Ultra banden kan verwisselen in de regio St.Gallen?

Op zoek naar iemand die banden kan verwisselen tegen een vergoeding natuurlijk. Banden zijn beschikbaar.

2

AntonioC317 1 jaar geleden in Elektrische Step

Vraag n 65 juoda shuttle scooter

Hallo ik ben geïnteresseerd in de scooter navee n 65 deze is niet meer leverbaar er is wel de navee n65 maar juoda duurder maar weet of de eigenschappen hetzelfde zijn als de navee n 65 kw? Autonomie en waarom juodas?

3

Anonymous 4 maanden geleden in Elektrische Step

Vervangende accu voor Mi elektrische scooter Pro2

Ik heb een Mi elektrische scooter Pro2. De accu doet het niet veel meer. ik wil alleen de accu vervangen. wat is de juiste accu voor de scooter en heb je die in je assortiment?

2

fredericleforestier 7 maanden geleden in Elektrische Step

Verbinding met app

Ik ben op zoek naar een e-scooter die zonder app werkt. Kan iemand mij hiermee helpen? Alvast heel erg bedankt!

3

Luiscardoso 7 maanden geleden in Elektrische Step

En geweldige prijs scooters

als je geïnteresseerd bent en scooters voor een geweldige prijs bekijk dan mijn verkoop ik heb verschillende modellen https://www.ricardo.ch/it...

1

Anonymous 12 maanden geleden in Elektrische Step

Geautoriseerde e-scooters niet goedgekeurd?

Volgens art. 51 VST moeten de fabrikant en het vermogen in kW op de motor worden vermeld. Anders voldoet hij niet aan de voorschriften. Mijn G30D, die ik destijds als "geautoriseerd" bij Galaxus kocht, heeft geen van beide. En op de Xiaomi 4 Ultra van een collega staat het vermogen in W (niet kW), maar de fabrikant ontbreekt... Heeft iemand anders hier ook last van? Het zou ook fijn zijn als Galaxus hier naar zou kijken.

0

EleganterCremlin78 1 jaar geleden in Elektrische Step

E-scooter Vmax VX2 Pro LT-B besteld. Heb vooraf het identificatienummer van het voertuig nodig.

E-scooter Vmax VX2 Pro LT-B besteld. Ik heb vooraf een voertuigidentificatienummer nodig om een verzekering af te sluiten. Kan Galaxus helpen

2

Raylin 1 jaar geleden in Elektrische Step

Overstappen van auto naar e-scooter?

Hallo, ik denk er momenteel over om mijn auto te verkopen en over te stappen op e-scooters / openbaar vervoer. Mijn belangrijkste gebruik zou zijn van huis naar het station en dan van het station naar mijn werk. Ik had een paar vragen waar ik niet snel een antwoord op kon vinden. Waar mogen e-scooters eigenlijk rijden? Mag je er op trottoirs mee rijden? Moet je het fietspad gebruiken of zelfs op de weg rijden? Mag je de e-scooters gewoon meenemen in de trein? Er is een soort toeslag voor fietsen. Ik zou het fijn vinden als iemand met ervaring me hiermee kan helpen. Alvast bedankt!

2

Hero315 1 jaar geleden in Elektrische Step

e scooter

Wat is de naam van de e Scooter App van ocean drive?

1

nevada- 2 jaren geleden in Elektrische Step

Ocean Drive x9 max

Waar kan ik accessoires (oplader, batterij) voor de Ocean Drive x9 max krijgen?

1

sercan 1 jaar geleden in Elektrische Step

een okai es30 pro ontgrendelen

Hallo, ik wilde graag weten of iemand ooit een scooter okai heeft ongebreideld?

1

Themis1 1 jaar geleden in Elektrische Step

Verwijderbare batterij

Ik ben op zoek naar een goedgekeurde step met een afneembare accu (zodat ik niet naar de 8e verdieping hoef te klimmen om hem op te laden.....). Ik heb alleen een model van Twheels gevonden. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt Beste Galaxus team, Zouden jullie een filter kunnen toevoegen voor modellen met een afneembare batterij waarmee je 1. de batterij afzonderlijk op te laden en/of 2. de autonomie te verhogen met een extra batterij? 3 jaar geleden antwoordde je aan een ander lid dat er maar een paar modellen waren met deze functie, maar nu wordt het langzamerhand relevant. Dank aan alle

3

IvanS854 1 jaar geleden in Elektrische Step

Ocean Dryve elektrische scooter

Hallo allemaal, ik wilde graag weten of iemand de officiële website van deze scooter kent? Bedankt

1

JürgenM897 1 jaar geleden in Elektrische Step

E Schot

Wie kan mij helpen met het VINDEN EN INSTALLEREN van nieuwe software voor mijn Mi 3 SCOTER?

1

GiovannaV83 2 jaren geleden in Elektrische Step

Xiaomi Mi 1S Swiss Edition Onderdelen

Hallo, het lijkt praktisch onmogelijk om het reserveonderdeel van de rechterrem van mijn Xiaomi Mi 1S Swiss Edition model te vinden. Iedereen biedt alleen de linker aan. In Ticino lijkt het onmogelijk om deze te vinden. Kan iemand mij helpen, levert Digitec reserveonderdelen

2

benoit09 2 jaren geleden in Elektrische Step

Compacte scooter

Ik ben op zoek naar een compacte scooter die makkelijk in de kleine kofferbak van mijn 3-deurs mini cooper past, ik heb er momenteel een die niet past vanwege het stuur.

3

Anonymous 2 jaren geleden in Elektrische Step

Online kopen heeft geen zin zonder lokale servicelocaties

Ik heb een scooter gekocht voor de helling van het station naar huis. Helaas verslijten de remmen erg door het bergaf rijden. Na ongeveer een maand zijn de remmen nu versleten. Helaas kan ik in Zürich geen reparatiewerkplaats vinden die de remmen kan vervangen. Het Galaxus support team kon me ook geen lokale reparateur vinden. Ik heb geen zin om de scooter elke maand naar Galaxus te sturen om de remmen te laten vervangen. Het systeem is niet goed doordacht. Ik ga nu proberen om van het ding af te komen en dan ga ik op zoek naar een lokale speciaalzaak met een reparatiewerkplaats. Online kopen heeft geen zin als er daarna geen lokale reparatieservice is. Galaxus zou hier eens over na moeten denken en de support zou op zijn minst in staat moeten zijn om lokale reparatiebedrijven te vinden voor de modellen die ze verkopen. Totdat Galaxus een verstandige oplossing heeft of er in heel Zwitserland servicecentra zijn, kan ik je alleen maar aanraden om hier niet te kopen.

0

mikadoo_ 2 jaren geleden in Elektrische Step

Segway Ninebot MAX G2

Segway heeft hun nieuwe e-scooter vrijgegeven voor pre-order. De gemeenschap zou blij zijn met de e-scooter in het Galaxus-assortiment. Galaxus kan nu al de versie voor Duitsland (MAX G2 D) pre-orderen. Natuurlijk zou de versie voor Oostenrijk ook interessant zijn (MAX G2 E). De Segway Store vermeldt Zwitserland niet apart, dus deze twee versies zouden zeker veelbelovend zijn. Bron: https://de-de.segway.com/products...

4

Bescherming tegen diefstal

Hoe bescherm ik een e-scooter tegen diefstal? Bij een fiets gebruik ik een slot of een ketting met slot of een U-slot. De auto heeft een startonderbreker en ik heb de juiste (elektronische) sleutel nodig om de motor te starten. Met de e-scooter?

3

Anonymous 3 jaren geleden in Elektrische Step

Swiss Mountain Village - Welke E-scooter?

Met welke e-scooter kan ik met 20 km/h de Zwitserse bergwegen op? De recensies van veel modellen zeggen dat je slechts met 7 - 12 km/u bergopwaarts kunt...

4

mikadoo_ 2 jaren geleden in Elektrische Step

Xiaomi elektrische scooter 4 Ultra

Xiaomi heeft hun nieuwe e-scooter vrijgegeven voor pre-order. Bij Galaxus is de versie voor Oostenrijk al te pre-orderen. De gemeenschap zou blij zijn met de e-scooter in het Galaxus-assortiment. Xiaomi en Segway domineren momenteel de markt en daarom zou de genoemde e-scooter zeker niet misstaan in het Galaxus-assortiment ;) Vergeleken met de "Segway MAX G2" heeft de "4 Ultra" maar liefst 500W uitgangsvermogen en beheert hij een maximaal vermogen van 940W. De G2 kan het met 450W en een maximaal vermogen van 900W niet helemaal bijbenen. Wat vindt de gemeenschap van dit "beest"? Bron: https://mi-austria.at/xiaomi-ele...

2

Geen e-brommers meer in de aanbieding?

Behalve de Hitec modellen, die lijken op scooters met een zadel, kan ik op Galaxus geen scooterachtige modellen meer vinden. Komt dat door productieproblemen in Azië of zijn de importeurs gestopt met de verkoop ervan in Europa?

3

Maximaal draaggewicht: Tolerantie?

Hallo daar! Ik denk erover om een e-scooter aan te schaffen. Aangezien ik relatief gespierd ben, weeg ik ongeveer 103kg. Moet ik een e-scooter krijgen met een draagvermogen tot 120kg of zou ik er een kunnen krijgen met een draagvermogen tot 100kg? Ik vraag het omdat er misschien nog een tolerantie is van + 10kg? Ik weet dat een scooter van 100kg met mijn gewicht zijn grenzen zal bereiken qua vermogen (minstens 300 watt?). Wat zijn jullie ervaringen of tips? Bij voorbaat veel dank voor jullie hulp.

3

Paddinho 2 jaren geleden in Elektrische Step

E-Scooter

Goede dag Is de meerprijs voor de MI 2 PRO de moeite waard of kan ik voor de goedkopere 1S gaan? Ik heb een scooter nodig voor mijn weg naar het werk, net geen 3km, alles vlak en geasfalteerd. (Ik ben 85kg en 1.84cm) Nog andere aanbevelingen voor mijn postuur? Bedankt

1

Kamyla 2 jaren geleden in Elektrische Step

Zoek geschikte e-scooter voor het werk

Ik (w, 90kg, 1.58cm) ben op zoek naar een geschikte e-scooter die ik kan gebruiken voor mijn woon-werkverkeer. De route is meestal vlak. Het grootste probleem is het gewicht van de scooter en het niet verstelbare stuur. Kun je me er een paar voorstellen? Hartelijk dank!

1

30 van 61 discussies

Orde van de
discussies
Naar boven
Forum voor Elektrische Step
StartBegin discussie