Fietshelm

10 Discussies voor in Fietshelm

Begin discussie
    j.meier 1 jaar geleden in Fietshelm

Fox Snelheidsframe

Weet iemand het verschil tussen Fox Speedframe Normal/Blocked/Klif? Zelfs op hun website wordt dit niet duidelijk onderscheiden. Alvast bedankt.

3

begg2k10 1 jaar geleden in Fietshelm

Binnenvoering voor MET roam fietshelm

De binnenpads houden het niet meer of zijn op sommige plekken losgekomen - ik kan geen vervanging vinden voor deze helm: https://www.galaxus.ch/de/s3/product/met-roam-56-58-cm-velohelm-8070001?supplier=406802 Zijn er alternatieven of weet iemand waar ik binnenpads kan vinden, merkonafhankelijk of voor het merk MET?

1

OliSo? 4 jaren geleden in Fietshelm

Fietshelmen - retourzendingen niet welkom.

Fietshelmen zijn gemaakt voor een specifieke hoofdvorm en maat. Dit betekent dat ze wel of niet passen. Helaas ziet DiGa dit niet als een reden om fietshelmen te verhandelen zoals kleding of schoenen, maar als een hygiëne-artikel waarbij retourzendingen voor rekening van de klant zijn. Ik wil graag dat u uw richtlijnen herziet en gratis retourneren toestaat voor alle maatafhankelijke artikelen. Voor mij is het het risico niet waard om bij jou een artikel te bestellen dat ik niet eens kan passen zonder een vergoeding te betalen. Groeten OliSo

+1

7

DerDavoser 2 jaren geleden in Fietshelm

Geen Poc-helmen bij Galaxus

Heeft Galaxus helemaal geen Poc helmen? De Tectal modellen zijn vrij wijdverspreid.

0

Anonymous 4 jaren geleden in Fietshelm

Nieuwe filters, oplaadstekkers (ubs a of c enz.), helmgewicht

Zou je een nieuw filter aan de fietshelmen kunnen toevoegen dat aangeeft welk oplaadstopcontact is geïnstalleerd? En een filter voor het gewicht van de helm zou geweldig zijn. en welke beschermingsklasse de helm heeft.

2

Anonymous 3 jaren geleden in Fietshelm

Filters moeten subtractief zijn, niet additief

Zoals in zoveel andere productcategorieën: Als je al kunt filteren op kenmerken, moet het filter beperkend zijn, niet verruimend. Stel dat ik op zoek ben naar een helm met reflectoren volgens MIPS ontwerp: ik klik op het filter "Reflectoren" en er verschijnen 17 resultaten. Nu klik ik ook op "MIPS", maar ineens worden er 50 items getoond. Als ik eerst had gefilterd op MIPS en daarna pas op reflectoren, zou ik hebben aangenomen dat alle van de 50 eerst geleverde artikelen ook voorzien waren van reflectoren. Maar ze zijn alleen beschikbaar in een kleinere subgroep van hoge kwaliteit, die natuurlijk allemaal volgens het MIPS principe gebouwd zijn. Dat is een slechte grap.

0

retomeyer 5 jaren geleden in Fietshelm

Fietshelmen met EU-goedkeuring in de verschillende landen

Hallo mensen van Galaxus/Digitec Ik mis iets in je duidelijke specificaties voor fietshelmen: Welke goedkeuringen hebben ze ? Met vergelijking. Is vooral vooral belangrijk voor de 45cc motoren. Europa heeft hier zo'n jungle. In Nederland is er een nieuwe norm, die geldt voor 45s, in andere landen is dat niet toegestaan. onze helmen, in Frankrijk, Italië en Oostenrijk andere helmen... In Italië zijn al e-bikes in beslag genomen vanwege deze onzin. Waarom eis je dit niet duidelijk van je leveranciers en voeg je het toe aan de lijst? Bedankt.

3

patrickobe1 5 jaren geleden in Fietshelm

Zelfkleurend vizier

Hallo Samen Ik zoek een helm met een meekleurend vizier. Wat valt er te kiezen? Ik denk dat de hier aangeboden Alpina Altone VM een mogelijkheid is?

5

dominiksch4 5 jaren geleden in Fietshelm

Kinderhelm, langwerpige hoofdvorm

Kan iemand een kinderhelm aanbevelen voor een langwerpige hoofdvorm? Hoofdomtrek is 53cm, breedte 15cm, lengte 21cm (gemeten in bovenaanzicht oor tot oor, voorhoofd tot achterhoofd). Helaas hebben we tot nu toe niet altijd succes gehad, want de helmen waren meestal te breed en pasten daarom niet goed. Merci!

2

m4f1j0z0 6 jaren geleden in Fietshelm

Vergoeding voor fietshelmen

Vallen fietshelmen in de categorie "kledingstukken" of mag ik de helm uitproberen en zonder korting gratis terugsturen als hij niet past?

+3

8

Orde van de
discussies

10 van 10 discussies

Naar boven
Forum voor Fietshelm
StartBegin discussie