Fietslicht

18 Discussies voor in Fietslicht

Begin discussie
    MostFamousDönerGod 1 jaar geleden in Fietslicht

Oplaadbaar tijdens gebruik & GoPro bevestiging

hallo Zäme Ik ben op zoek naar een lamp met 700+ lumen die een bevestigingsmogelijkheid heeft op een K-Edge beugel (dus GoPro achtig) maar die ook opgeladen kan worden tijdens gebruik. Aansluitingen & standen interesseren me niet. Heeft iemand iets?

1

Mr. Tech 2 maanden geleden in Fietslicht

Op zoek naar achterlicht met remsensor en USB-C

Kan iemand mij helpen aan een fietsachterlicht met remsensor en opladen via USB-C? HARTELIJK DANK

1

HobbyVeloProfi 3 maanden geleden in Fietslicht

Achterlicht voor aero zadelpen (Goed P-L-V)

Heb je tips?

1

rainerduff 1 jaar geleden in Fietslicht

USB-C?

Nadat ik gisteravond mijn peperdure Specialized Flux 1250 heb geruïneerd omdat ik de verkeerde micro-USB-kabel te hard in de oplaadpoort drukte (en daarmee de hele stekker eruit scheurde), heb ik nog steeds een nieuwe fietslamp nodig. Zijn er ook met USB-C? Dit niet-gestandaardiseerde micro-USB-gedoe is waanzin - ik vraag me echt af waarom de EU-Commissie zo lang heeft gezeurd over Apple. Daar bestond het probleem tenminste niet. Het ergste was of is dat ik ook een achterlicht van Specialized heb gekocht - en dat heeft een iets andere mini-USB aansluiting!

4

Anonymous 1 jaar geleden in Fietslicht

Vervangbare batterijen

Een vraag voor duurzaamheid: Is het mogelijk om de batterij in fietslampjes op batterijen te vervangen? Bestaat er een filter voor vervangbare batterijen? (Ik kon dit niet vinden). ... De levensduur van een lamp is vaak gekoppeld aan de batterij. (Als de batterij leeg is, is de lamp niets meer waard). Of moet ik gewoon een lamp gebruiken die op batterijen werkt? (Oplaadbare batterijen worden vaak ook accu's genoemd). Vriendelijke groeten

3

Anonymous 1 jaar geleden in Fietslicht

Cobberbevestiging en riemset

Ik ben de beugel voor mijn Cobber-achterlicht van Knog kwijtgeraakt en ben op zoek naar een vervanger. Zal deze binnen afzienbare tijd bij Galaxus te koop zijn?

0

MariaSöllmann87 1 jaar geleden in Fietslicht

Mijn Calvin Klein enkellaarsje

Ik heb deze laarzen besteld en met mijn creditcard betaald, maar ik kreeg geen informatie. Toen het aankwam en niets.

2

nicolashug0 2 jaren geleden in Fietslicht

automatische lichten?

Hoe kan ik de lampen vinden die in het donker/beweging automatisch aan (en uit) gaan? Dit zou zijn gewicht in goud waard zijn voor een kinderfiets :-)

3

macro09 3 jaren geleden in Fietslicht

e-fiets Daglicht

Welke ervaringen heb jij met e-bike daglicht? Welke producten kun je aanbevelen voor een e-MTB? Ik ben geïnteresseerd in producten die montagevriendelijk zijn, een batterij hebben voor tochten van 3-4 uur en betaalbaar zijn in de aanschaf.

3

tgw74 3 jaren geleden in Fietslicht

Voorlicht - monteerbaar op Gamin stuurhouder

Welke koplampen (behalve Varia UT) kunnen met of zonder adapter op een Gramin Aearo stuurbeugel worden gemonteerd?

3

SIlas89 9 jaren geleden in Fietslicht

Wettelijke heldere lamp

Ik zoek een licht voor mijn fiets dat, indien gemonteerd volgens de Zwitserse wet, zijn volle vermogen kan ontwikkelen, minstens 1000 lumen helder is en permanent gemonteerd of heel gemakkelijk te verwijderen is. Ik wil geen elastiekbevestiging (er zijn er al verschillende gebroken). -> https://www.admin.ch/opc...

+1

8

Anonymous 3 jaren geleden in Fietslicht

Gecombineerde voor- en achterlichten voor een fietskar

Hallo samen Voor onze fietskar zoek ik een gecombineerd voor- en achterlicht om ze aan beide zijden te monteren. Vergelijkbaar met deze foto / fotomontage: https://www.bikebox-shop.de/images... Heeft iemand enig idee waar je zoiets kunt vinden?

1

Anonymous 3 jaren geleden in Fietslicht

Is het mogelijk om lampen te vinden die volledig zonder gereedschap in elkaar gezet kunnen worden?

Is het mogelijk om lampen te vinden die volledig zonder gereedschap in elkaar gezet kunnen worden?

1

Anonymous 5 jaren geleden in Fietslicht

Fietslampjes met geïntegreerde oplaadbare batterijen zijn na een paar jaar gevaarlijk afval. Heb je lampen die standaard AA of AAA batterijen gebruiken?

Fietslampjes met geïntegreerde oplaadbare batterijen zijn na een paar jaar gevaarlijk afval. Heb je lampen die standaard AA of AAA batterijen gebruiken?

+3

8

Anonymous 4 jaren geleden in Fietslicht

Fietsachterlicht met automatische uitschakeling

Hallo, ik ben op zoek naar een achterlicht met automatische uitschakeling. Bestaat er zoiets?

1

Unwissender 6 jaren geleden in Fietslicht

Krachtige lamp voor opladen tijdens gebruik

Ik heb momenteel de 'Light & Motion Urban 500', die voor mij qua helderheid volledig zou voldoen. Maar helaas kan hij tijdens het gebruik niet worden opgeladen of via een powerbank worden bediend als de interne batterij leeg raakt. Ik zoek een lamp in deze vorm (niet breder), ook met minstens 500lm, die tijdens het gebruik kan worden opgeladen.

1

Anonymous 7 jaren geleden in Fietslicht

Diefstalbestendige (vaste) fietslamp

Hallo allemaal Ik zoek een fietslamp (voor- en achterlicht) die ik niet af hoef te doen als ik mijn fiets in de stad of ergens achterlaat. Het zou ook een voordeel zijn als het heel helder is. Ik heb alle modellen doorgeklikt en kan niet echt zien of een van hen op zijn plaats kan worden vastgezet. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Bedankt voor je hulp!

3

Anonymous 7 jaren geleden in Fietslicht

accugebruik

welke lichten kunnen tijdens het rijden via een externe batterij worden bediend?

0

Orde van de
discussies

18 van 18 discussies

Naar boven
Forum voor Fietslicht
StartBegin discussie