Fietsslot

8 Discussies voor in Fietsslot

Begin discussie
    semymoto 7 maanden geleden in Fietsslot

Beveiligingsniveau

Waarom is er geen filter voor het beveiligingsniveau? Helaas werkt het niet met de tekstzoekfunctie...

4

bensch_ch 2 weken geleden in Fietsslot

Serea Swift NFC fietsslot

Ik ben op zoek naar een veilig fietsslot waarbij ik geen sleutel bij me hoef te dragen. Ik kwam de Serea Swift/Bold tegen. Heeft iemand hier ervaring mee? En is Galaxus van plan een NFC-slot aan het assortiment toe te voegen?

1

Anonymous 2 maanden geleden in Fietsslot

Goed slot voor e-scooters

Mijn scooter is al twee keer gestolen, ik had vrij dunne sloten gebruikt omdat ze door het achterwiel moesten, maar helaas zijn ze gemakkelijk te kraken zoals het eruit ziet. Welke sloten zijn geschikt voor e-scooters?

2

Anonymous 2 maanden geleden in Fietsslot

1 sleutel voor 2 sloten

Hallo, ik wil graag twee Abus sloten kopen en ze met één sleutel kunnen bedienen. Beide sloten hebben de optie ABUS One Key. Is het mogelijk om dit via Galaxus aan te schaffen of kan dit alleen rechtstreeks via Abus?

1

Luna_Herbie 2 jaren geleden in Fietsslot

Frameslot met extra ketting (hoeft niet meegeleverd te worden)

Hallo Ik ben op zoek naar een frameslot (het is "slechts" een extra slot, wil het de dieven zo moeilijk mogelijk maken), maar ben het spoor bijster. Welke is de beste? Kan iemand er een aanbevelen? De sleutel moet verwijderbaar zijn.

1

Anonymous 4 jaren geleden in Fietsslot

Lichtgewicht en toch veilig fietsslot

Het is jammer dat je niet het TiGr (Mini) slot in de aanbieding hebt, dat van titanium is en de beste verhouding tussen veiligheid en gewicht biedt. Dit hoef ik nu niet meer bij Digitec te kopen. MFG

2

Erazor 4 jaren geleden in Fietsslot

Compacte fietssloten voor E-MTB met bevestigingsmogelijkheid

Ik ben al een tijdje op zoek naar een compact fietsslot dat ik kan gebruiken voor mijn Cube Stereo Hybrid E-MTB, het beveiligingsniveau hoeft niet al te hoog te zijn, het moet eerder een compact dagelijks slot zijn voor de momenten tussendoor, maar het moet wel een bevestigingsmogelijkheid op de fiets hebben of hebben (bekerhouder zit vast en is dus geen optie). Helaas kan ik nergens iets geschikts vinden.... Nog ideeën?

1

Peter2_1 7 jaren geleden in Fietsslot

Nummercode of cijfercombinatie?

Er zijn sloten met een cijfercode en sloten met een cijfercombinatie. Wat is het verschil?

2

Orde van de
discussies

8 van 8 discussies

Naar boven
Forum voor Fietsslot
StartBegin discussie