Fietsbanden

11 Discussies voor in Fietsbanden

Begin discussie
    Anonymous 4 maanden geleden in Fietsbanden

"Tramveilige" fietsbanden?

Hé, heeft iemand tips voor brede banden die dik genoeg zijn om niet vast te komen zitten in tramrails? En is het überhaupt mogelijk om zulke banden op normale wielen/velgen te monteren?

2

Anonymous 7 maanden geleden in Fietsbanden

Schwalbe radiaalbanden

Is er een geschatte datum voor de lancering van Schwalbe Radiaalbanden op de Galaxus? Heeft iemand uit de community al ervaring met zo'n band en kan hij of zij zeggen of het de moeite waard is om hem te kopen?

2

Guacamole79 3 jaren geleden in Fietsbanden

Filter op gewicht

Hoi Galaxus Aangezien je het gewicht van de overgrote meerderheid van de banden hebt geregistreerd, kun je ons een relatief eenvoudig filter voor het gewicht aanbieden? Naast het totale gewicht van de fiets is het ook heel belangrijk voor het rijgedrag en de acceleratie. Dat zou een echte verrijking zijn en mijn leven veel gemakkelijker maken. LG

5

hirscsil 2 jaren geleden in Fietsbanden

Compatibiliteit band/velg

Hallo samen Ik heb een 622x13c velg op mijn gravelbike. Volgens de ETRTO kan ik banden monteren met een breedte van 18-25 mm. Momenteel heb ik sowieso racefietsbanden gemonteerd, dus dat is geen probleem. De "noppenbanden" of gewoon banden met iets meer profiel beginnen echter bij 30 mm breedte. Denken jullie dat bredere banden gemonteerd kunnen worden zonder de velg te beschadigen? Of rijdt iemand van jullie ook zo? Bedankt en groeten

1

EvianWater 4 jaren geleden in Fietsbanden

Racefietsbanden

Hallo allemaal, Ik wilde de gemeenschap vragen wat volgens jullie de beste en "snelste" racefietsband is. Ik zou het fijn vinden als je je ervaringen met me deelt. Groeten

1

Anonymous 4 jaren geleden in Fietsbanden

Heb je andere banden nodig voor schijfremmen?

Hallo Fietsen met schijfremmen hebben andere velgen. Heb ik speciale banden nodig of passen ze allemaal op alle velgen? Dank u en groeten

2

arminjansen 5 jaren geleden in Fietsbanden

Selectie zeer slecht

Hallo Team. De selectiecriteria zijn zeer slecht. Ik zoek een band voor een 29" trekkingfiets met bruine zijwanden.

1

pimpamploutch 5 jaren geleden in Fietsbanden

650x25c

Welke banden zijn compatibel?

0

bear10 6 jaren geleden in Fietsbanden

29"x 2,6 bandenaanbod voor mountainbike is erg mager (denk aan 2 st)

Hallo 29"x 2.6 bandenaanbod voor mountainbike is erg mager (2 stuks denk ik). Zal deze dimensie binnen afzienbare tijd worden vergroot? Dat zou geweldig zijn. Hartelijk dank.

0

nuclearcity 6 jaren geleden in Fietsbanden

Band & binnenband gezocht (voor fietsleek)

Hallo, wil graag een band & binnenband kopen, maar hoe weet ik wat bij elkaar hoort? Voor mij als leek een absolute jungle alle aanwijzingen .... Ik heb momenteel de volgende afmetingen: Schwalbe 50 km/h Energzier PRO (Performance Line / Raceguard / Liteskin). 40-622 28 x 1.5 700 x 38 C 28 B 3,5 - 6,0 Bar Ik las dat de Schwalbe Marathon Plus geweldig is, maar die is er ook in verschillende uitvoeringen.... Bedankt voor de feedback!

0

Orde van de
discussies

11 van 11 discussies

Naar boven
Forum voor Fietsbanden
StartBegin discussie