Uw gegevens. Uw keuze.

We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.

Spatbord

2 Discussies voor in Spatbord

Begin discussie
    Tronics 1 jaar geleden in Spatbord

Gebrek aan informatie van externe leveranciers

Het is jammer dat de webwinkel van Galaxus steeds meer op Amazon gaat lijken, waar iedereen zijn product kan dumpen zonder goede beschrijving of specificatie, waardoor het aanbod onoverzichtelijk wordt, en toch geeft Galaxus er helemaal niets om om de aangeboden producten enigszins standaard te houden. Er zijn minstens 5 SKS Bluemels spatborden, allemaal gemarkeerd voor 28" wielmaat, allemaal met dezelfde copy/paste beschrijving en foto, allemaal met een andere prijs, en er is geen manier om het verschil te zien. Ik koop liever ergens anders dan dat ik een vraag stel en een paar dagen op antwoord moet wachten, wat meestal niet helpt. Beste Galaxus, verbeter alsjeblieft je spel en stel een aantal normen op voor je productbeschrijving, anders maakt alle marketing in de wereld niets uit als je jezelf verkoopt met duizenden of miljoenen producten voor alles. Het laat alleen maar zien waar je de kopers voor de omzet zet...

4

wohlwend01 8 jaren geleden in Spatbord

Spatbord voor Fatbike

Weet iemand welk spatbord geschikt is voor fatbikes? Mijn fatbike zou de Haibike Sduro Fatsix 6.0 zijn.

0

Orde van de
discussies
Forum voor Spatbord
StartBegin discussie