Fietspedalen

3 Discussies voor in Fietspedalen

Begin discussie
    hakeahnig2 5 jaren geleden in Fietspedalen

Reflectoren en mountainbike pedalen

Hallo Allemaal Ik heb nieuwe pedalen nodig voor mijn mountainbike. Ik heb echter gemerkt dat er geen of slechts zeer weinig modellen zijn met pedaalreflectoren. Meestal kun je ze daarna ook niet meer passen. In Zwitserland zijn pedaalreflectoren echter wettelijk verplicht. Zijn er mogelijke oplossingen of ervaringen? Bij voorbaat dank voor eventuele antwoorden

4

FoxMcCloud1990 3 jaren geleden in Fietspedalen

Wahoo Speedplay Pedalen

Hallo samen, Heb ik het mis of waren de Wahoo pedalen een paar dagen geleden nog verkrijgbaar in de winkel? Kan iemand mij helpen? Bedankt

0

mikeburgherr 6 jaren geleden in Fietspedalen

Crankbrothers pedalen

Het assortiment van Crankbrothers bij Galaxus is een beetje misleidend. Eerst viel me op dat het merk twee keer in de winkel geregistreerd staat, telkens met verschillende assortimenten: 1. "Crankbrothers", 2. "Crank Brothers" Is dit een fout? Ik ben geïnteresseerd in de flats van de "Stamp" serie, maar elk pedaal staat twee keer geregistreerd in de winkel met verschillende artikelnummers. Ik neem aan dat dit de verschillende maten zijn, maar ik heb geen aanwijzing gevonden welke de grootste en welke de kleinste is. Het blijkt ook niet uit de productfoto's, want er is een foto van de grote versie en een foto van de kleine. Misschien heb ik gewoon iets belangrijks over het hoofd gezien en zou ik hulp op prijs stellen. Veel dank

0

Orde van de
discussies
Forum voor Fietspedalen
StartBegin discussie