Riemaandrijving
Hallo, hebben jullie ook riemaandrijvingen? Dus fietskettingen van plastic? Zijn ze beter dan gewone kettingen voor gebruik in de stad (minder roest etc)? Bedankt voor de informatie!

3
Hallo, hebben jullie ook riemaandrijvingen? Dus fietskettingen van plastic? Zijn ze beter dan gewone kettingen voor gebruik in de stad (minder roest etc)? Bedankt voor de informatie!
3
Beste Gemeenschap Onze MTB's (Scott / Cannondale) zijn de afgelopen jaren trouwe metgezellen geweest, zelfs op kampeervakanties. Helaas zijn de kettingen nu erg verroest. Hoe kom ik erachter welke ketting ik nodig heb? Heb ik speciaal gereedschap nodig? Veel dank
1
Beste Gemeenschap Ik heb mijn ketting gebroken. Ik heb een paar links verwijderd. Helaas zijn er nu te weinig om alle versnellingen aan te drijven. Ik heb er een Shimano HG74 in zitten, die kan ik helaas nergens meer vinden, maar ik kan hem omruilen voor een exemplaar zonder in de problemen te komen. Het beste zou zijn om de tandwielen gewoon te verlengen. Hartelijk dank Mfg Robin
1