Power Station

7 Discussies voor in Power Station

Begin discussie
    metall5 3 jaren geleden in Power Station

Centrale zonder ventilator

Ik zoek een centrale voor een medisch apparaat dat in de slaapkamer gebruikt moet worden. Op de foto's van de Digitec aanbiedingen zie je veel ventilatorroosters. Ik kan echter in de productbeschrijvingen geen informatie vinden over ventilatoren. Zijn er centrales zonder ventilatoren? Het vermogen mag niet te hoog zijn. Max 100W

+3

13

dominik94 2 jaren geleden in Power Station

CH-varianten beter vinden en filteren

Op dit moment is het vrij moeilijk om uit te vinden welk type stopcontact de 230VAC uitgang heeft. - Beschrijvingen zijn niet altijd duidelijk - Productfoto's kunnen SchuKo tonen maar Type13 zijn - Bij sommige productnamen staat expliciet "(CH)", bij andere niet. - Het bestaande filter "Bestaande aansluitingen" is een wirwar van DC uitgang specificaties, "SchuKo", (sigarettenaansteker, 12V mobiele auto aansluiting die waarschijnlijk precies hetzelfde is) en "AC Uitgang". Het filter veroorzaakt ook meer verwarring dan verduidelijking. Allereerst zou dit "Bestaande Aansluitingen" filter actief geconsolideerd moeten worden door een deskundige medewerker. Verder zou het mooi zijn als de waarden "EU"/"SchuKo", "CH", "Muricaaa", "Tea Time" eenvoudig en correct onderscheiden en betrouwbaar in het filter gefilterd zouden worden.

1

Anonymous 2 jaren geleden in Power Station

Ecoflow met fout, Aandacht, niet ongevaarlijk, ESTI-Info

Hoi Zäme - voor het geval dat: https://www.admin.ch/gov... Bij sommige Ecoflow series is er gevaar voor elektrische schokken in UPS modus, meer hierover in bovenstaande link. Ik heb Digitec ingelicht via het contactformulier en zal met mijn RiverPro nagaan of het hier om gaat (rechtstreeks bij de fabrikant). Even ter info. LG

1

mathiasgleinser 2 jaren geleden in Power Station

Ecoflow rivier pro 2

Weet je wanneer het hier beschikbaar zal zijn?

2

Anonymous 2 jaren geleden in Power Station

Ecoflow Power Kit

Hallo, is het binnenkort mogelijk om de nieuwe Ecoflow Power Kit in de verschillende versies bij Digitec te bestellen? Bedankt

1

Pandoras 73 2 jaren geleden in Power Station

Ecoflow Delta 2 (met LiFePo accu)

Weet je al of - en zo ja, tegen wanneer - de Ecoflow Delta 2 te koop zal zijn? Het is sinds vorige week in de EU te bestellen. LG, Remo K.

3

Wüthrich65 2 jaren geleden in Power Station

Anker 757 ?

Goedendag Digitec Op 13.04.2022 presenteerde je in een artikel de nieuwe centrale Anker 757. Ben je van plan dit product in de aanbieding op te nemen?

3

Orde van de
discussies

7 van 7 discussies

Naar boven
Forum voor Power Station
StartBegin discussie