Zeepdispenser + Zeepbakje

7 Discussies voor in Zeepdispenser + Zeepbakje

Begin discussie
    Daniel Weisses 2 maanden geleden in Zeepdispenser + Zeepbakje

Zeepdispenser

Sorry voor degene die de sufferd is, maar iedereen die zoveel overlappende/onzinnige categorieën maakt voor zeepdispensers is zeker een beetje dom. Ja, ik weet dat er veel categorie onzin is op Digilaxus en ik heb het al verschillende keren aan de kaak gesteld, maar het lijkt geen zoden aan de dijk te zetten. Of het interesseert ze geen reet, of de verantwoordelijke heeft de verkeerde baan. Wees dus niet verbaasd als je werkplek op een ochtend plotseling leeg is, want AI heeft geen kantoor nodig. Ophangbaar Opbouw Clip op Montagering Vloerbevestiging Boren Plafond verzonken Vrijstaand Plakband Zelfklevend Magneet Buisbevestiging Schroeven Zelfklevend Steun Staaf Tafel Inbouw Wandmontage Wandmontage Wandmontage Vastmaken Klem Zuignapbevestiging Montage zonder gereedschap

0

phinchen92 11 maanden geleden in Zeepdispenser + Zeepbakje

Wenko Capri

Kun je deze tandenborstelbeker toevoegen aan je assortiment? https://shop.wenko.de/Bad...

1

Anonymous 5 jaren geleden in Zeepdispenser + Zeepbakje

Schuimzeepdispenser

Van de 1079 producten, waar vind ik die welke (ook) functioneren als schuimzeepdispensers?

2

Daniel Weisses 5 jaren geleden in Zeepdispenser + Zeepbakje

Filter

De filters laten op veel gebieden te wensen over. Dat is ook hier het geval: >1000 zeepdispensers. Alleen al het onderscheid tussen wandmontage en staand zou ZEER nuttig zijn. En ook de populaire schuimende / niet-schuimende.

1

nuclearcity 4 jaren geleden in Zeepdispenser + Zeepbakje

Filtergate @digitecgalaxus bij Sensor Zeepautomaten

Jongens, ik vind het cool en twijfelachtig tegelijk waarom jullie assortiment een hele 1015 artikelen heeft voor zeepdispensers..... Maar vooral in tijden van pandemieën zou het geweldig zijn als je gewoon een filter kon instellen voor: - Sensor/elektrisch - Dispensers of toebehoren (zoals vervangingspompen en dergelijke) - Ontsmettingsmiddel of vloeibare zeep of schuim Ik zoek een sensordispenser voor vloeibare zeep met a) een instelbare dosis en b) een zo laag mogelijke doseerhoeveelheid met de kleinste dosis. Ik ben dankbaar voor eventuele tips.

0

MarkusS279 4 jaren geleden in Zeepdispenser + Zeepbakje

Waar kan ik de ideale zeepdispenser kopen?

Van tijd tot tijd kijk ik rond naar nieuwe modellen zeepdispensers. Ik behoor tot de categorie 70-plussers en ben al tientallen jaren op zoek naar een ideale en bruikbare zeepdispenser. Tot nu toe heb ik, afgezien van de eenvoudigste plastic modellen, niets bruikbaars in handen kunnen krijgen. Wat ik helemaal niet begrijp is dat zodra er metaal, bijvoorbeeld de tuit, in het spel komt, het slechts een kwestie van tijd is voordat de zeep gedeeltelijk donkergeel verkleurd uit de tuit komt. Dit is niets anders dan roest in verband met metaal, dat geproduceerd wordt door de zeepzeugen. Het lijkt erop dat de fabrikanten/dealers van alle herkomst dit probleem met de zeepdispensers niet onder controle hebben. Heb je ervaring op dit gebied?

0

Anonymous 6 jaren geleden in Zeepdispenser + Zeepbakje

Schuimzeepdispenser voor muurbeugel

Ik zoek een schuimzeepdispenser die past in een bestaande muurbevestigingsring met een diameter van 6,5 cm. Ik heb uren gezocht op internet, maar schuimzeepdispensers schijnen nog niet erg gangbaar te zijn, ook al kunnen ze veel zeep besparen. Ik gebruik momenteel een gebruikte "schoonmaakmousse" fles, die ik bijvul met vloeibare zeep en water....

0

Orde van de
discussies

7 van 7 discussies

Naar boven
Forum voor Zeepdispenser + Zeepbakje
StartBegin discussie