Modelbouw: gereedschap + accessoires

4 Discussies voor in Modelbouw: gereedschap + accessoires

Begin discussie
    Mr.Moriarty 2 maanden geleden in Modelbouw: gereedschap + accessoires

is een "soesje" in deze categorie

op zoek naar een nieuwe zijkniptang scrollde ik langs honderden paspennen en accessoires voor trekhaken. beide zijn vrij nutteloos voor gunplas en modelpantsers. de categorie "modelbouwaccessoires" heeft dringend meer categorieën nodig voor een duidelijker assortiment. ik heb nog steeds geen zijkniptang, maar ik heb een vrij goed overzicht van het assortiment paspennen van toolcraft.

1

Baldibär 4 jaren geleden in Modelbouw: gereedschap + accessoires

Revell kleuren zonder nummer

Waarom zijn de kleuren hier vermeld zonder het nummer? Hier vind ik als voorbeeld: REVELL Aqua Color en op de achtergrondkleurvlek dan een vleugje van de kleur. Waarom staat er geen nummer in de aanduiding? Zoiets als dit voor de Aqua paints / Revell Aqua Color wit glanzend (36104) en Revell emaille kleur wit glanzend (04) Zo kan ik de kleur snel vinden en hoef ik niet steeds naar de benamingen te kijken. De B van Willisau doet het ook voor de helft van de prijs (trouwens).

1

Anonymous 8 maanden geleden in Modelbouw: gereedschap + accessoires

Boten

een wreed gebrek aan kleine accessoires voor houten boten oude tuigage! of je hebt de complete kit (model) of helemaal niets! ik ben op zoek naar miniatuur hulpstukken die niet in Zwitserland te vinden zijn. Vliegtuigen - Treinen - Auto's - RC geen probleem

0

Orde van de
discussies
Forum voor Modelbouw: gereedschap + accessoires
StartBegin discussie