Binnenzool
Er wordt vaak gewezen op een uitneembare binnenzool. Waarom is dat zinvol als er geen vervangende zolen verkrijgbaar zijn?
1
Er wordt vaak gewezen op een uitneembare binnenzool. Waarom is dat zinvol als er geen vervangende zolen verkrijgbaar zijn?
1
Als ik zoek naar damesslippers, krijg ik meer dan 5000 (!) artikelen te zien! Bij veelvoorkomende maten kom je nog steeds uit op ongeveer 2000 artikelen. Zouden er geen subcategorieën gemaakt kunnen worden? Bijvoorbeeld pantoffels, muiltjes, teenslippers, sokken met antislip, enz. Anders word je wanhopig!
0
Ik ben op zoek naar een goedkope slipper met gespen (muiltjes) zonder dierlijke bestanddelen, dus zonder leer etc.. Mijn laatste aankoop was een flop omdat het leer op de zool van de schoen (voetbed) niet werd aangegeven. Nu heeft het geen zin om het materiaalfilter in te stellen als uiteindelijk de verkeerde resultaten worden weergegeven (omdat niet alle materialen zijn opgegeven). Wie kan mij een puur synthetische of plantaardige slipper aanbevelen voor minder dan CHF 60,00?
2