Sneakers

15 Discussies voor in Sneakers

Begin discussie
    ardnassantherewego 1 jaar geleden in Sneakers

Fout in filter "veganistische schoenen

Helaas is er een fout met het filter "vegan schoenen" of ontbreken schoenen, bijvoorbeeld die van het merk N'Go Shoes (sommige van dit merk zijn veganistisch, dat staat zelfs in de titel - maar deze schoenen worden niet weergegeven met het filter "vegan schoenen"). Het is ook verwarrend dat dit filter voor veganistische producten (dat verwijst naar alle producten) te vinden is onder duurzaamheid. Ik zou dit filter liever onder materiaal of eigenschappen zetten.

2

t.gekhang 1 jaar geleden in Sneakers

Extra filter over schoenbreedte/voetbreedte

Helaas zijn er veel schoenen die absoluut niet passen bij iemand met platvoeten zoals ik, dus het zou fijn zijn om hier nog een filteroptie te hebben. (zie Zalando)

1

Anonymous 1 jaar geleden in Sneakers

Filterschoenen met membraan of waterdicht

Het is echt lastig om waterdichte sportschoenen te vinden. Als ik Goretex of GTX invoer in het zoekveld, krijg ik geen betere resultaten. Galaxus, kun je de functie niet eens opnemen?

4

RitaH169 1 jaar geleden in Sneakers

Herenschoenen

Het is jammer dat ze alleen maat 45 schoenen voor mannen hebben. Er zijn mannen die grotere voeten hebben. Het zou goed zijn als ze ze tot maat 47 konden maken.

0

gpvonallmen 5 jaren geleden in Sneakers

Het is helemaal niet leuk na een paar 'meer advertenties'!

Na twee keer klikken op 'toon meer' verliest men het verlangen om verder te drukken. Het is CATASTROPHAL dat elke derde schoen hetzelfde is, alleen een andere maat.... Is het niet mogelijk om een eenvoudige pagina te maken waar de schoen één keer wordt getoond en ALLE MATEN op dezelfde pagina staan? En dan kun je de gewenste maat aanklikken en bestellen. Net als in elke andere online schoenenwinkel! Digitec/Galaxus wordt steeds verwarrender! Ook qua assortiment, en alle tests en verhalen... Twintig jaar geleden was het de bestseller. Was! Ook de prijzen/goederen waren nog betaalbaar! Geen schommelende prijzen... Geen gelazer met 'nog maar 2 van de 15 over'! Hetzelfde kan op een heel andere site tegen een andere prijs worden aangeboden. Als je niet heel goed oplet, kun je al wat meer betalen. Het lijkt me alsof je probeert eBay, Zalando en Amazon in één... En wat ik vaak zie is dat maar heel weinig discussies en vragen worden bekeken en beantwoord. En dan antwoorden ze niet eens! In sommige gevallen zijn al weken geleden discussies gestart, waar verbeteringen gewenst zijn, en er komt geen reactie, noch een antwoord, noch een herontwerp van de slechte pagina's, organisatie. Bij jou werkt het alleen zo, je moet precies weten wat ik nodig heb, de EXACTE naam van het artikel invoeren, en het meteen kopen! En de 'suggesties voor jou' zijn NOOIT geschikt voor wat ik al gekocht heb. Ik kijk naar een schoen, en als suggestie komt een Natel Xiami. Wat heeft dat ermee te maken? Als er iets is, moeten sokken of iets anders dat expliciet verband houdt met het geselecteerde voorwerp worden weergegeven. Ik hoop dat Digitec/Galaxus veel goede en gewenste veranderingen/aanpassingen zal doorvoeren. En dat posten weer leuk is. Gilbert Pierre. 04.10.19.0200.

+3

9

tiko0815 2 jaren geleden in Sneakers

Ergonomische schoenen

Ik ben momenteel erg geïnteresseerd in ergonomische schoenen en het merk Joe Nimble is op verschillende plaatsen genoemd. Weet iemand een goed alternatief op Galaxus of heeft iemand ervaring met het merk zelf? Ik zou ook graag willen weten of Galaxus van plan is het merk aan hun assortiment toe te voegen.

1

sabrina 5 jaren geleden in Sneakers

De presentatie van de schoenen is bijzonder slecht

Ik vind het nogal stom dat een en dezelfde schoen meerdere keren wordt vermeld, alleen met verschillende maten. Het maakt de lijst onnodig lang, en vooral op mobiele apparaten wordt het scrollen steeds schokkeriger naarmate de lijst langer wordt. Waarom kan Galaxus niet ook met meerdere pagina's werken? Na 20, 50 of 100 artikelen, afhankelijk van wat de persoon verkiest, gaat het naar pagina 2, 3, enzovoort. Dit vermindert de hoeveelheid geladen gegevens en maakt het mogelijk om zonder schokken door alle artikelen te bladeren. Galaxus/Digitec was vroeger de pionier en het rolmodel voor online winkels in Zwitserland, maar nu kunnen anderen het beter!

0

Anonymous 6 jaren geleden in Sneakers

Veja Beschikbaarheid: SDU RT

Hallo daar, Zo gepompt dat je eindelijk Veja op voorraad hebt! Weet je ook of het SDU RT model beschikbaar is? Heel erg bedankt! Het beste, Cyril

3

Fabian Zaugg 6 jaren geleden in Sneakers

Vans, Converse of een ander merk?

Welke sneaker heeft jouw hart veroverd? Persoonlijk heb ik "bijna" alle merken doorlopen en ik moet zeggen dat sinds de dag dat ik de Vans Old Skool voor het eerst probeerde, ik deze sneaker alleen nog maar zie dragen voor elke gelegenheid, omdat het gewoon de beste en meest comfortabele sneaker voor mij is op dit moment en het kan me niet schelen dat bijna iedereen deze schoen draagt (ik vind ze mooier :P). Ik ben ook absoluut gefascineerd door de hoge topmodellen van Converse. Ik draag ze echter niet meer omdat ik, zoals ik hierboven al zei, me alleen nog met mijn Vans buitenshuis waag. Nike Air max, Reebok Classic, New Balance 996, Asics Tiger Gel-Lyte en nog veel meer sneakers liggen thuis stof te verzamelen of worden slechts sporadisch gebruikt omdat mijn liefde voor Vans niet kan worden doorbroken. Hoe ziet dit er voor jou uit? Waarom heb je deze sneaker of deze sneakers in je hart gesloten? Welke andere sneakers zou je graag in ons assortiment zien?

2

Anonymous 6 jaren geleden in Sneakers

Overzicht Converse Actie

Jammer dat deze Converse actie niet altijd de maat met de korting laat zien. Maat 39 in mijn lievelingskleur = normale prijs. Je toont de maat voor bepaalde modellen en niet voor andere, wat verwarrend is en tot teleurstelling leidt :(

1

Anonymous 7 jaren geleden in Sneakers

Wow!

Hoe is het mogelijk dat je zulke lage prijzen hebt voor bijvoorbeeld de Air Max? Of beter gezegd: hoe komt het dat andere winkeliers zo duur zijn! Ik hou van Galaxus voor trainers :)

6

pascal2008 7 jaren geleden in Sneakers

Reebok Pomp

ook binnenkort in het assortiment?

2

Anonymous 8 jaren geleden in Sneakers

New Balance

Hallo, de enige echt comfortabele zijn die welke in Engeland zijn gemaakt! Als je ze op internet bestelt, weet je helaas niet waar ze gemaakt worden!

1

Speckbolle 8 jaren geleden in Sneakers

Nike Sneaker

Ik ben benieuwd of deze modellen ook in het assortiment worden opgenomen: http://store.nike.com/ch... http://store.nike.com/ch... http://store.nike.com/ch...

1

Anonymous 8 jaren geleden in Sneakers

Assortiment uitbreiden voor sneakers?

Beste Gemeenschap Komt de Vans "old skool" ook in het assortiment? En hoe zit het met NIke Airmax voor mannen? Groeten :)

4

Orde van de
discussies

15 van 15 discussies

Naar boven
Forum voor Sneakers
StartBegin discussie