Uw gegevens. Uw keuze.

We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.

Portemonnee

9 Discussies voor in Portemonnee

Begin discussie
    asmedis 1 maand geleden in Portemonnee

RFID-kaarten

(Onit Skimming Blocker) de kaarten moeten beschermen, wat is de straal van de kaarten? Ik heb verschillende details gevonden op het net. Daarom denk ik: is één kaart genoeg???? Er zijn kaarten om op te waarderen, maar hoe werkt dat met de kaart? Werkt het echt.????

1

Teslacorn 10 maanden geleden in Portemonnee

Kaarthouder met airtag en Magsafe

Op zoek naar een kaarthouder voor minstens 6 kaarten. Apple Airtag moet opgeborgen kunnen worden met een Airtag kaart, zodat de Airtag niet uitsteekt. Ik wil hem ook af en toe aan de iPhone (Magsafe) kunnen bevestigen. Iemand een idee?

1

RemyDG 1 jaar geleden in Portemonnee

Go reis Clip portemonnee

Hallo, Ik ben op zoek naar deze portemonnee https://go.travel/the-clip-p... maar ik kan hem niet vinden op Galaxus. Ik heb hem ergens anders moeten bestellen, je zou hem aan je assortiment moeten toevoegen.

1

blueish_27 2 jaren geleden in Portemonnee

Misschien behoren portemonnees tot de categorie tassen

Hallo Galaxus! Bij het zoeken naar portemonnees ga ik altijd eerst naar de categorie Tassen onder Fashion, en na verwarring gebruik ik de zoekbalk; Zouden portemonnees niet eerder bij de categorie Tassen horen dan bij Fashion accessoires?

1

r_helfenstein 5 jaren geleden in Portemonnee

RFID - Bescherming

In het tijdperk van contactloos en giraal betalen zou het fijn zijn om portemonnees te kunnen filteren op RFID-bescherming.

3

andres.oliver 5 jaren geleden in Portemonnee

Stuwmunt

Hallo Galaxus Team & Gemeenschap Ik heb nu ook een "compacte" pasjesportemonnee gekocht, maar ik zit nu met de volgende vraag: waar laat ik de munten? Heb jij een slimme oplossing? Het is een kleine hoeveelheid munten, ongeveer 5-10fr, maar ik weet niet waar ik ze moet laten? Bedankt voor je hulp!

5

rockIT AG 5 jaren geleden in Portemonnee

Secrid met grote badge

Hallo samen Een vriend van mij wil graag een Secrid stil portemonnee waar zijn creditcards in gaan. Hij heeft echter een grote identiteitskaart (zoals vroeger een rijbewijs) die er ook in moet. Is er iets dat grotere ID's plus creditcards kan meenemen en net zo goed beschermt als de Secrid? Geen normale portemonnee.

2

SchwendiW 4 jaren geleden in Portemonnee

Portemonnee assortiment

Hallo Galaxus Team Ga je binnenkort aviatorwallet.de producten aanbieden? Bedankt :)

1

strubiii 6 jaren geleden in Portemonnee

Waar zijn ze waar?

Ik denk dat de producten hier ontbreken? (Secrid portemonnee in actie)

3

Orde van de
discussies

9 van 9 discussies

Naar boven
Forum voor Portemonnee
StartBegin discussie