Zonnebril

15 Discussies voor in Zonnebril

Begin discussie
    Dr_Watson 2 jaren geleden in Zonnebril

Zoekfilter

Zoals reeds gevraagd, voeg alsjeblieft een zoekfilter voor gepolariseerde glazen toe aan je zonnebrillenafdeling. Het zou je verkoop echt verhogen, want ik heb geen tijd om 30 paar door te klikken en de specificaties te controleren. Bedankt

3

Sagexbox 1 jaar geleden in Zonnebril

Ray Ban Wayfarer Achteruit

Hallo lieve Galaxus! Wanneer krijg je de nieuwe Wayfarer Reverse van Ray Ban? https://www.ray-ban.com/switzerlan... Mc Optik had ze al op de plank liggen, maar ik koop niet graag bij hen XD

1

Anonymous 2 jaren geleden in Zonnebril

Ray ban achterzijde

Wanneer verwacht je dat het Ray-verbod wordt teruggedraaid?

1

christopherkuhn 2 jaren geleden in Zonnebril

Gepolariseerde lenzen

Hallo Galaxus Team, Ik heb een opmerking over de zoekfilters voor zonnebrillen. Het zou een groot voordeel zijn ze te kunnen filteren met gepolariseerde lenzen. Als je op zoek bent naar gepolariseerde glazen, kom je met de X duizenden zonnebrillen nergens. LG Chris

0

rennairch 3 jaren geleden in Zonnebril

Een bril die niet knelt onder Pamir

in het hooiseizoen heb ik vaak een zonnebril en pamir op de trekker nodig. daarom zoek ik een zonnebril met bijv. dunne slapen die niet knellen als ik er een pamir overheen draag.

0

Anonymous 3 jaren geleden in Zonnebril

Een zonnebril met goede glazen

Welk merk biedt de beste lenzen? Ik zoek een bril die de dure glazen van de opticien kan bijhouden. Zo mogelijk geen reflecties, moeilijk te bekrassen, dun, etc.... Als tegenvoorbeeld zou ik mijn Polaroidbril kunnen noemen, die zeer sterk naar binnen reflecteert als de zon van opzij schijnt.

0

account 3 jaren geleden in Zonnebril

Zonnebrillen passen en retourneren

Is het mogelijk een zonnebril te retourneren nadat ik hem gepast heb en krijg ik dan 100% van het aankoopbedrag terug? Want soms moet je ze uit de verpakking halen en passen.

3

Lakeside 4 jaren geleden in Zonnebril

Drijvende sportbril

Wie weet wat? Bij voorbaat dank

0

cimeneroglu 4 jaren geleden in Zonnebril

Foto's

De foto's zijn verschrikkelijk. Je kunt niet zien welke bril het is, want sommige zijn alleen van de zijkant gefotografeerd en 2. het zou niet slecht zijn om foto's te laten zien van een model dat de bril draagt, zoals ze bij Zalando doen. Je zou er in ieder geval een foto van kunnen maken en ook kunnen beoordelen of het bij de vorm van het gezicht zou passen.

0

plutoniumbink 6 jaren geleden in Zonnebril

Astronautenbril

Hallo allemaal, zou je de zonnebril van "American optical" in je assortiment kunnen opnemen (originele NASA-astronautenbril)? Je vindt ze nauwelijks in de winkels... Vriendelijke groeten

3

highspeed_ben 6 jaren geleden in Zonnebril

UV-bescherming

Hallo allemaal, Ik was op zoek naar een nieuwe zonnebril. Ik ben me ervan bewust dat zonnebrillen tegenwoordig een modeaccessoire zijn, maar er ontbreekt een belangrijk punt. De UV-bescherming. Is het mogelijk dat je de gegarandeerde UV400-bescherming van de zonnebril als specificatie vermeldt? De klanten zullen je er dankbaar voor zijn! Groeten

1

m4f1j0z0 7 jaren geleden in Zonnebril

Geeft als resultaat

Dus hoe werken retourzendingen voor zonnebrillen, hetzelfde als voor kleding en schoenen (volledige terugbetaling, gratis verzending), of met betaalde retourzendingen en 10% kosten?

5

Anonymous 7 jaren geleden in Zonnebril

Filter op filtercategorie

Volgens mij moet het zeker mogelijk zijn om zonnebrillen en vooral sportbrillen te filteren op basis van de filtercategorie. In ieder geval heb ik deze optie niet gevonden.

1

Anonymous 7 jaren geleden in Zonnebril

Prada zonnebrillen voor mannen

Een Prada zonnebril voor mannen zou een goede aanvulling zijn. De modellen PR 51OS, PR 55SS, SPR55S zijn erg mooi. Zal Galaxus deze in het assortiment opnemen?

3

Anonymous 8 jaren geleden in Zonnebril

Oakley Crossrange XL

Ga je de Oakley Crossrange XL Prizm Trail op voorraad hebben? Of een andere bril met Prizm Trail lenzen?

2

Orde van de
discussies

15 van 15 discussies

Naar boven
Forum voor Zonnebril
StartBegin discussie