Welke scooter voor zorgeloos SBB openbaar vervoer?
Ik ben op zoek naar een ruimtebesparende step die ik onder de stoel in de trein kan schuiven zonder de andere passagiers tot last te zijn. Iemand advies? Bedankt

5
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Ik ben op zoek naar een ruimtebesparende step die ik onder de stoel in de trein kan schuiven zonder de andere passagiers tot last te zijn. Iemand advies? Bedankt
5
Ik heb een Suncomfort 3m van Glatz Varioflex gekocht en ik weet niet wat voor gewicht ik moet kopen om hem te stabiliseren. Ik heb er verschillende gekocht, maar geen enkele werkt. Kunt u mij vertellen welk model ik het beste kan kopen? Bedankt voor uw hulp.
1
Hallo samen https://www.digitec.ch/de/s1/product/asrock-fatal1ty-h87-performance-lga-1150-intel-h87-atx-mainboard-762470 Ik heb het AsRock Fatal1ty H87 Performance moederbord. En ik ben op zoek naar een geschikte SDD uitbreiding, ik heb nog steeds een HDD en de PC draait vrij langzaam... Kun je een geschikt geheugen aanbevelen? Moet het "SATA" zijn of is "M.2 SATA" ook mogelijk? Vanaf 500gb is volledig voldoende. Hartelijk dank voor uw hulp :)
2
Hallo, mijn klok is plotseling defect. Een element is losgeraakt en lag vanmorgen naast de klok op mijn bureau! Kan ik hulp krijgen met wat ik nu kan doen? Het horloge is nog maar net uit de garantie op 6 juni 2025, wat vreemd is. Hebben jullie iets van goodwill in dit verband?
1
Ik heb een vaatwasser besteld en kreeg te horen dat hij al meer dan een week op de post was, wat is er aan de hand?
2
5 van 24.242 discussies