Wastafel overloopdeksel
Goedemorgen allemaal - waar kan ik de overloopdeksels vinden die praktisch in de overloop van Galaxus kunnen worden gestoken? Vriendelijke groeten.
0
Goedemorgen allemaal - waar kan ik de overloopdeksels vinden die praktisch in de overloop van Galaxus kunnen worden gestoken? Vriendelijke groeten.
0
Geef aan welke PowerBank voldoet aan de nieuwe 3C veiligheidscertificering (China Compulsory Certification). Voeg hiervoor ook een filter toe. Er gelden nu strengere regels voor het meenemen van powerbanks op bepaalde vluchten. Dit is veroorzaakt door veiligheidsproblemen.
5
In januari 2025 stuurde ik een bugrapport voor een centrale functie van de website. Dit rapport was technisch gedetailleerd en de bug was reproduceerbaar op 3 van de 4 verschillende platforms. De vraag werd heen en weer gestuurd met standaard antwoorden. Maar bij de 3e poging werd de bug erkend en zelfs gerepareerd en 3 maanden later opnieuw geïnstalleerd... In augustus meldde ik het opnieuw zonder antwoord te krijgen... Ik voel me niet serieus genomen als klant. Heb jij een soortgelijke ervaring gehad?
0
De Leuchtturm1917 agenda's zijn niet meertalig, ik zou graag meer keuze hebben in het Frans of Engels. Het aanbod is bijna uitsluitend in het Duits. Ook al hebben ze het alleen over de dag van de week, het blijft jammer.
0
Geweldig... een geweldige startup wordt opgeslokt en *poef* het bedrijf is al failliet. Wat jammer, ik hoop dat ik ooit weer nieuwe Elephbo schoenen kan dragen. Ik draag mijn oude al bijna 9 jaar...
0
5 van 24.352 discussies