qwetch fles
Hebben deze geïsoleerde flessen voor vers water een inhoud van 1,5 liter of 1 liter?

1
Hebben deze geïsoleerde flessen voor vers water een inhoud van 1,5 liter of 1 liter?
1
Beste community, Ik zou graag willen weten hoe vaak, en zo ja hoe vaak, jullie al een voucher hebben ontvangen als je een level omhoog bent gegaan in de community? Volgens mij heb ik al een paar punten verzameld en ben ik ook al een paar keer een level gestegen, maar ik heb nog nooit iets gewonnen. Hebben jullie soortgelijke ervaringen? Of heb ik tot nu toe gewoon pech gehad? En als je al vouchers hebt ontvangen, waar waren die dan voor? Zijn het gewoon kleine vouchers of zijn ze echt nuttig?
43
Wanneer komen de nieuwe Marshall Multiroom luidsprekers uit? En gaat Digitec de nieuwe speakers in de winkel aanbieden...
0
Heeft iemand ervaring met de pc's van de verkoper "Avlano"? De prijs-prestatieverhouding ziet er op het eerste gezicht erg goed uit, maar helaas wordt noch hier op digitec noch op de website van de verkoper gedetailleerde informatie gegeven over de geïnstalleerde componenten (type voeding, RAM, AIO, ...). De productfoto's zien er echter veelbelovend uit.
10
Hallo, Ik heb de instant pot multicooker en onlangs is het snelkookventiel kapot gegaan. Ik blijf zoeken naar manieren om het te repareren, want het product is niet meer in garantie en helaas was het gekocht van een andere leverancier (les geleerd) Is er iemand die kan helpen?
0
Hallo allemaal, Is dit een WLAN-versterker of drie?
0
5 van 24.437 discussies