Kaasmes
Is er een kans dat je kaasmessen van dit merk hebt? Want -> Zwitserland en kaas en zo ;)

1
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Is er een kans dat je kaasmessen van dit merk hebt? Want -> Zwitserland en kaas en zo ;)
1
Hallo forum Ik heb een gewone Windows 11 licentie bij jullie gekocht. De productsleutel was op de verpakking bedekt met een kraslaag. Toen ik deze blootlegde, hechtte deze laag helaas zo sterk aan de print dat de sleutel onleesbaar of beschadigd werd. Na mijn navraag bij Digitec Support kreeg ik alleen het advies om de sleutel voorzichtig te verwijderen. Omdat dit niet meer mogelijk is en jullie blijkbaar zelf geen vervangende sleutels leveren, zit ik nu zonder bruikbare licentie - ook al heb ik de software regelmatig aangeschaft. Heeft iemand enig idee hoe ik alsnog aan mijn geldige licentiesleutel kan komen? Is het mogelijk om een vervangende sleutel te krijgen met behulp van het aankoopbewijs of het serienummer op de verpakking? Hartelijk dank voor uw steun.
0
Hallo iedereen, ik gebruik momenteel het Arlo systeem met 5 Arlo Ultra 2 camera's. Om verschillende redenen (bijv. stijgende abonnementskosten, betrouwbaarheid, problemen met de app) wil ik het graag vervangen. Welk systeem zouden jullie mij aanraden, misschien uit eigen ervaring? Een vergelijkbaar scala aan functies zou wenselijk zijn, maar dan zonder abo kosten. Bijvoorbeeld een goede, betrouwbare app voor bediening, live meldingen op de mobiel, instellen van activiteitenzones (bepaalde gebieden activeren/deactiveren, onnodige alarmen uitschakelen (dieren, mensen, voertuigen, etc.), live beeld, video's lokaal opslaan voor onbeperkte toegang, etc. Natuurlijk moet het geschikt zijn voor gebruik buitenshuis en idealiter zelfs een oplaadmogelijkheid op zonne-energie hebben, omdat niet alle apparaten gemakkelijk toegankelijk zijn voor het vervangen van de batterij. Ik ben dankbaar voor tips en ervaringsberichten. Groeten, MFG
0
Je stelt een vraag aan de klantenservice en na relatief korte tijd krijg je een heel beleefd antwoord van een klantadviseur. Als je per e-mail wilt reageren op het antwoord, misschien om meer details te weten te komen, krijg je een gegenereerd antwoord waarin je wordt gevraagd om de Digitec assistent te gebruiken en begint de hele procedure opnieuw.Sorry, maar wat is dit voor stom systeem als je niet direct per e-mail kunt reageren op de klantadviseur.Ik heb zoiets nog nooit ergens anders meegemaakt.
23
Hallo allemaal! Heeft iemand ervaring met het bedrijf SG Elektronik AG in St. Gallen (evisto.ch)? Digitec/Galaxus verkoopt af en toe producten namens dit bedrijf tegen vrij aantrekkelijke prijzen. Gezien de lage prijzen vraag ik me af van welke vrachtwagen deze producten zijn gevallen. De website maakt niet echt een goede indruk. Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar vertrouwen is goed, controle is beter. Ik ben benieuwd wat je van de winkel vindt! Merci en groeten
5
Hallo. Ik heb een kleine bibliotheek en wil de boeken graag professioneel catalogiseren. Ik ben op zoek naar een labelapparaat voor boekhandtekeningen dat niet te duur is. De labels moeten in drie regels gelabeld worden. Aangezien de boeken erg verschillen in grootte, zou het ideaal zijn als ik ook verschillende lettergroottes kan instellen. Ik wil graag rechthoekige etiketten afdrukken met een hoogte van 20 mm en een breedte van ongeveer 30-40 mm. En ik wil de etiketten direct afdrukken en hoef geen apart afdrukapparaat te kopen. Helaas heb ik geen idee welk apparaat ideaal zou zijn.
0
5 van 24.287 discussies