USB C alstublieft
Waarom is er bijna geen externe harde schijf met USB C kabel? De laptops van tegenwoordig hebben USB C. Ik ben op zoek naar een goedkope harde schijf van minstens 1 TB
3
Waarom is er bijna geen externe harde schijf met USB C kabel? De laptops van tegenwoordig hebben USB C. Ik ben op zoek naar een goedkope harde schijf van minstens 1 TB
3
Hallo samen Kan iemand een externe harde schijf aanbevelen voor een MKB-bedrijf met 5 medewerkers, zodat iedereen via het netwerk toegang heeft tot de harde schijf zonder dat de harde schijf rechtstreeks op de computer hoeft te worden aangesloten? Hartelijk dank voor uw hulp
5
----
12
11
In deze categorie staat het filter 'Bestandsformaat', maar dat is volledig overbodig omdat je een harde schijf met het juiste programma kunt formatteren in elk bestandssysteem (als je weet hoe...)
1
Bestaat er een externe harde schijf die de hele tijd op de PC kan worden aangesloten, maar een aan/uit-schakelaar heeft? Ik heb een Seagate Expansion Desktop en die draait gewoon de hele tijd, is behoorlijk luidruchtig, zelfs als ik er geen bestanden mee open en maakt mijn hele verkenner erg traag. Ik zou graag een andere oplossing hebben, want ik heb al een nieuwe nodig.
9
Hallo @ allemaal Vraag: Wat zijn de mogelijkheden om de gegevens rechtstreeks van de mobiele telefoonaansluiting C op een externe harde schijf op te slaan? zonder omleidingen via internetopslag. alvast bedankt voor je hulp ;-) Fijne dag ;-)
0
Ik heb de laatste tijd nagedacht over hoe ik al mijn gegevensproducten wil beveiligen. Tot nu toe is het niet veel, maar er komt waarschijnlijk meer en meer. Kunnen jullie me helpen? De harde schijf moet stil zijn, geen gegevens naar derden sturen, betrouwbaar en duurzaam zijn (ik wil hem de komende 15-20 jaar als opslag gebruiken) en een wachtwoordbeveiliging hebben. Hebben jullie suggesties?
6
Hoi zäme, ik moet een eenvoudige, ongecompliceerde externe harde schijf hebben voor een I Phone 11. Welke externe harde schijf is compatibel? Waar moet ik op letten? Ik wil gewoon een back-up maken van mijn foto's... :-)
1
4
Ik zoek een compacte harde schijf die automatisch SD-kaarten kan kopiëren voor onderweg. Kent iemand zo'n apparaat?
2
2
Sinds kort hebben de harde schijven op de productpagina een prijs per TB (bijv. 24,40CHF/1TB). Het zou geweldig zijn als je de harde schijven en in het algemeen alle opslagmedia zou kunnen filteren/sorteren op prijs per TB opslagcapaciteit.
0
Hallo allemaal Het verbaast me een beetje hoe weinig USB 3.1C / Thunderbolt HD's er zijn, hoewel de overdracht aanzienlijk sneller is dan met USB 3.0. Is er enige twijfel of deze standaard op de lange termijn stand zal houden (niet dat ik Thunderbolt zal kopen als back-up, en in het ergste geval zal ik over een paar jaar wanhopig moeten zoeken naar een compatibel apparaat :).
6
Mijn harde schijven zijn plotseling leeg. Ik heb een Seagate 2 bay NAS met 2 TB opslag die draait met Raid 1. Helaas was ik zo dom om geen back-up te maken van de NAS. Er staan vooral foto's en muziek op. Ik heb een bedrijf ingehuurd om te controleren of de gegevens er nog zijn, helaas negatief. Dus wat kan ik nog meer doen. Bedankt
29
16
Beste Gemeenschap, Ik wil een nieuwe externe schijf kopen. Het wordt uitsluitend gebruikt voor het maken van back-ups. Ik heb twee woonplaatsen en reis vaak heen en weer. Zou je gaan voor een SSD (want geen bewegende delen) of een HDD (want robuuster). Bedankt voor je gedachten!
10
3
Hallo Digitec en Digitec fans, Ik ben op zoek naar een eenvoudige back-up oplossing. Is een externe harde schijf met software erop een oplossing? Wat werkt? Na het zonder succes ontgrendelen van Acronis voor Adata SSD.... Ik zoek iets dat werkt. Groeten, Martin
3
Hallo samen ik zoek een externe draagbare harde schijf voor mijn macbook 12". deze moet in de toekomst echter ook werken op een windows apparaat. ik wil er vooral media (foto's en video's) op kunnen opslaan, maar ook een paar documenten. voldoet elke beschikbare harde schijf? Bedankt.
2
Welk extern opslagmedium wordt aanbevolen voor de Ipad Pro? Foto's en studiemateriaal moeten erop worden opgeslagen. Is de LaCie rugged geschikt? Werkt dit überhaupt? Ik ben tot nu toe alleen Windoof-gebruiker geweest😁.
0
Hallo aan elkaar Ik heb een externe harde schijf nodig voor mijn PS4. Welke kun je me hier aanbevelen, die in de prijsklasse van maximaal tot ca. 80/90 CHF kost? Het zou niet veel meer dan 1 of 2 TB opslagruimte hoeven te hebben, dat zou voor mij genoeg zijn. P.S. Een nieuwe interne harde schijf is uitgesloten. Bedankt voor jullie antwoorden!
2
De compatibele is voor HDD Opname TV Sony KD 65AF8
0
Op mijn Mac blijven mijn nieuwere externe HDD's eindeloos draaien, zelfs als ze niet in gebruik of zelfs uitgeworpen zijn. Dit komt waarschijnlijk door de controller in de externe behuizing. Oude USB 2 behuizingen doen dit zonder problemen. Heeft iemand ervaring? Ik heb mijn oog laten vallen op de 2,5" USB-C HDD's van LaCie.
0
Ik evalueer 3 externe USB harde schijven die goed en stabiel gestapeld kunnen worden. Heeft iemand ervaring met bijvoorbeeld deze schijf (artikelnummer 5982716): https://www.digitec.ch/de/s1/product/seagate-backup-plus-portable-5tb-externe-festplatte-5982716?tagIds=76-535 Of heeft iemand een andere, betere suggestie? Veel dank
2
Is het mogelijk om een externe harde schijf te gebruiken voor een PC (Windows) en tegelijkertijd voor een Smart TV zonder deze te formatteren? Met andere woorden, je kunt je eigen video's en foto's verplaatsen van de PC naar de externe harde schijf, maar de bestanden bekijken op een Smart TV. Ik weet dat een VGA kabel praktischer zou zijn. Maar ik vraag me nog steeds af of dit mogelijk is. Bedankt
11
allereerst hallo.kun je wd passport en wd my book tegelijkertijd in één pc gebruiken?
1
Hallo Ik ga morgen naar de Kanti en mijn notebook heeft maar 256 GB geheugen. Daarom wil ik een extra harde schijf aanschaffen. Een SSD is te duur, want die zou al 1TB (of zelfs meer) moeten zijn. Ik wil daarom een externe HDD kopen die ik elke dag bij me kan dragen. Het moet klein en robuust zijn. Ik hoop dat je een aantal goede producten kunt aanbevelen. Nu al bedankt, Louis
2
1
2
30 van 54 discussies