Welke SSD-behuizing
Ik heb de SSD, type DC 2030/BC 501 NVMe, hoogte ca. 2mm, uit een kapotte HP notebook gehaald en wil deze graag installeren in een USB-C stick. Vraag 1: Is dit wel mogelijk? Vraag 2: Zo ja, welk product zou geschikt zijn?

2
Ik heb de SSD, type DC 2030/BC 501 NVMe, hoogte ca. 2mm, uit een kapotte HP notebook gehaald en wil deze graag installeren in een USB-C stick. Vraag 1: Is dit wel mogelijk? Vraag 2: Zo ja, welk product zou geschikt zijn?
2
Ik ben al uren op zoek naar een harde schijf met een kaartlezer voor onderweg. Ik neem veel video's op met de Insta360 X4 en die nemen veel opslagruimte in beslag. Ik wil geen laptop meezeulen, maar ze gewoon overzetten naar de harde schijf als een MicroSD vol is. Is dit echt niet meer verkrijgbaar?
1
Met dank aan Digitec, Ik ben trouw aan Kingston Brand, Ik hoop meer te zien op jullie website. Onlangs heb ik een SSD en RAM aangeschaft, eerlijk gezegd is Kingston een ander verhaal. Groeten
0
Hé jongens Ik ben op zoek naar een oplossing voor onze lange termijn gegevensback-up (archief) voor mijn vereniging. Ik dacht aan een SSD die minstens eenmaal per jaar wordt gecontroleerd om te zien of alles nog in orde is, maar na ongeveer 5-6 jaar wordt vervangen. Heeft iemand ervaring of kan me productaanbevelingen geven?
6
Weet iemand of in de nabije toekomst nieuwe apparaten met grotere opslagruimte kunnen worden verwacht? Het valt op dat er veel modellen zijn met 4TB capaciteit van alle relevante fabrikanten, maar daar is geen nieuws over. Ik heb beslist behoefte aan een model met 6TB ruimte én een USB voeding. En nee, een 4TB + een 2TB samen past niet, want ik moet alles op één schijf hebben en er zijn meer dan 5TB aan muziekgegevens.
3
Welke externe SSD is geschikt voor de Philips TV?
0
Heeft iemand hier ervaring mee? Welke harde schijf wordt aanbevolen tussen 500GB en 1TB?
0
Ik ben op zoek naar een externe SSD die met Raid 1 (of zelfs Raid 5) kant en klaar wordt geleverd. De SSD moet klein, data redundant en snel zijn. Wie kent zo'n product en heeft het in het beste geval zelf al gebruikt? Bedankt voor de informatie!
4
Ik zoek een externe harde schijf met "wachtwoord/toegangscontrole". Zijn er, behalve de [Samsung Touch] die er erg goed uitziet (snel en vingerafdruk toegang), nog andere alternatieven? Je mening is welkom.
2
Hallo, Is digitec van plan de SSD's van TEKQ in zijn assortiment op te nemen? Met de nieuw geïnstalleerde Phison E12 controller kunnen ze qua prestaties en prijs gemakkelijk een kaarsje vasthouden aan de X5 van Samsung. Bovendien is de warmteafvoer veel beter dan bij de X5 en is de behuizing ook mooier. Het is ook 100% compatibel met de Mac. https://www.tekq.com/product... Als je een andere SSD met de behuizing wilt gebruiken, kun je die ook apart kopen : https://www.tekq.com/product... Tests van Anandtech (hier nog met de oude Phison E7 controller) : https://www.anandtech.com/show... Warmte : https://www.anandtech.com/show...
2
Wat is de snelste externe SSD (mb/s) onder 130CHF die je momenteel in je assortiment hebt?
3
Hallo allemaal Ik zoek een goedkope externe harde schijf om een back-up te maken van belangrijke documenten voor school. Het zou moeten draaien onder MacOS en ook onder Windows. Heb je aanbevelingen voor een product of waar ik op moet letten? Hartelijk dank
4
Ik zoek een back-up medium voor mijn Sony Alpha 6300 dat ik mee kan nemen op mijn reizen. Het moet klein of licht zijn en beschermd tegen spatwater en stof. Aansluiting op de camera via USB 2.0/3.0? of met SD-kaartlezer/interface.
4
Ik heb deze externe opslag nodig voor gegevens van een MacBookPro. Het prijsverschil tussen de twee is eigenlijk klein. Wat is/zijn de andere verschillen?
3
Hallo Gemeenschap Ik ben op zoek naar een SSD-behuizing waarin ik een normale 2,5" SATA SSD kan plaatsen en die vervolgens kan aansluiten op de laptop, bij voorkeur via USB-C of Thunderbolt 3. Heeft iemand een suggestie)? Vriendelijke groeten
1
Hallo! Ik wil binnenkort de nieuwe Mac Mini 2018 kopen, maar ik vind de toeslagen voor meer SSD-opslag nogal fors (toeslag voor 1TB SSD momenteel meer dan CHF 600 rechtstreeks van Apple). Nu overweeg ik om alleen de kleinste interne harde schijf te kopen en daar bijvoorbeeld de Samsung T5 op aan te sluiten. Zal dat lukken? Welke beperkingen zou ik moeten verwachten? Bedankt voor alle info!
3
Ik mis de "sticks" van Corsair, die de GTX-modellen een SSD-controller hebben, dus die zijn meer een externe SSD dan een stick, de GTX haalt supersnelle overdrachtssnelheden. De GS is beschikbaar tot 500 GB, wat zeker het overwegen waard is als je geen enorme SSD nodig hebt. De GS bereiken ook opmerkelijke overdrachtssnelheden.
1
Hallo allemaal Omdat mijn harddiskrecorder geen digitale kanalen meer kan opnemen, ben ik dringend op zoek naar een alternatief. Gisteravond heb ik een USB-stick van Kingston met 32GB aangesloten, hij wordt herkend, maar ik krijg de melding dat er niet genoeg ruimte is en hij neemt niets op. Ik kan niets verwijderen omdat er niets op staat.... Er staat ook dat deze USB-stick maar beperkt gebruikt kan worden! Ik kan geen verdere details vinden Nu weet ik niet wat ik moet doen, ik wil geen geld uitgeven en dan werkt het geheel niet. Voor mij zouden de volgende producten in het geding komen, weet iemand of ze werken? - Samsung T3 SSD met 500GB of - Sandisk 256GB USB-stick => Of wat werkt, heeft iemand ervaring? Ik neem aan dat als ik via de TV opneem, ik de TV in stand-by moet laten staan en niet helemaal moet uitschakelen, wat ik momenteel met de harddiskrecorder mocht doen vanwege de aparte tuner/ingang, en dan moet aansluiten op de TV.... Bij voorbaat dank voor de hulp
2
Hallo samen, Ik wil een SSD voor mijn back-up. Welke opslaggrootte wordt aanbevolen? Op mijn notebook werk ik met een 500GB SSD en 500GB HDD. Het is een heel goede combinatie, maar ik zou ook een back-up moeten maken op een externe. Bedankt en gegroet Alpi
2