Uw gegevens. Uw keuze.

We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.

Accessoires voor harde schijven

18 Discussies voor in Accessoires voor harde schijven

Begin discussie
    gheini 7 maanden geleden in Accessoires voor harde schijven

Sticker harde schijf

Heeft Digitec zoiets als stickers voor harde schijven van notebooks, zodat ze gelabeld kunnen worden?

4

larson 1 jaar geleden in Accessoires voor harde schijven

Prijsweergave

Hoe kan ik de prijs van het product weergeven? Helaas krijg ik de prijs te zien voor de aankoop van een willekeurig aantal van het product (dus niet voor een multipack, dat als zodanig wordt verkocht). Het wordt nog verwarrender als je de prijsfilter gebruikt. Deze wordt toegepast op de prijs van het product, die niet aan mij wordt getoond.

1

Anonymous 1 jaar geleden in Accessoires voor harde schijven

Producten van ACASIS

Is het mogelijk dat Digitec / Galaxus in de nabije toekomst producten van ACASIS toevoegt aan hun assortiment? Hier is de link: https://www.acasis.com Het heeft zeer interessante producten in zijn portfolio en tegen fatsoenlijke prijzen, volgens mij. 😉

2

cwright 1 jaar geleden in Accessoires voor harde schijven

Koellichaam voor NVMe SSD aan beide zijden gevuld

Ik ben op zoek naar een koelplaat die groot genoeg is om een NVMe SSD te koelen die aan beide zijden is voorzien van geheugenchips. Mijn koelers van Thermal Grizzly en EK hebben niet genoeg ruimte voor een Seagate FireCuda 530 ZP4000GM30013.

0

Parasit11 4 jaren geleden in Accessoires voor harde schijven

Adapter voor 2xM.2 naar SATA

Hallo samen Ik heb twee harde schijven (Samsung MZ-VPV1280) van een laptop, die door de laptopfabrikant als RAID-0 zijn aangegeven. Nu de laptop de geest heeft gegeven, moet ik de gegevens van deze harde schijven redden. Voor zover ik kan zien is er een adapter om ze via SATA in de PC te gebruiken. Is er een groot verschil tussen de fabrikanten? Ik heb gezocht naar deze adapter, maar hij is niet verkrijgbaar bij Digitec: https://www.digitec.ch/de... Heb je een andere oplossing of andere adapters die beschikbaar zijn? Hartelijk dank Parasiet11

5

d.hersche 2 jaren geleden in Accessoires voor harde schijven

Reader voor alle soorten harde schijven?

Goedenavond , is er een apparaat waarmee ik alle soorten harde schijven kan lezen/testen ? SATA (2,5 + 3,5 ) (met en zonder bridge)) de harde schijven die op SATA lijken maar een brug hebben tussen de data- en stroomaansluiting en daarom niet op de aansluiting van de PC kunnen worden aangesloten .... en natuurlijk ook M.2 en SATA M.2 dingen ... (die met de 2 inkepingen) ... of moet ik voor elke aansluiting een apart apparaat aanschaffen? (zou vervelend zijn, want ik krijg altijd veel harde schijven om te testen en door te geven).

6

NiMe1988 3 jaren geleden in Accessoires voor harde schijven

Icy Dock MB982SPR-2S R1

Als ik het goed begrijp, kan de "MB982SPR-2S R1" van twee 2,5" schijven één normale 3,5" schijf maken? Zo ja, kunt u dit product dan aan uw assortiment toevoegen?

1

stephane1544 3 jaren geleden in Accessoires voor harde schijven

harde schijf

Mijn oude computer start niet meer, ik wil de gegevens op de harde schijf overzetten naar mijn nieuwe, ik wil hem extern aansluiten. Welke hardware heb ik nodig?

2

SPGR3 3 jaren geleden in Accessoires voor harde schijven

Frame voor SSD in 3,5" bay

Hallo Samen Ik ben een newbie als het gaat om pc-bouw en pc-onderdelen. In mijn huidige geval zou ik ruimte hebben voor nog een HDD, maar ik wil graag een SDD installeren. Is er misschien iets als een "adapter" of "frame" waarin ik de SDD zou kunnen installeren en dan in het HDD-compartiment zou kunnen schuiven?

1

wizmi 4 jaren geleden in Accessoires voor harde schijven

Macbook Pro 13" 2017 SSD Adapter

Beste mensen Ik ben wanhopig op zoek naar een USB-adapter voor de SSD van de Macbook pro 13" 2017. Misschien zie ik door de bomen het bos niet meer. Kan iemand mij helpen welke vormfactor deze SSD heeft? Hopelijk kan iemand mij helpen. pleaseeee

12

dominik.87 4 jaren geleden in Accessoires voor harde schijven

NVMe SSD naar USB-C /Thunderbolt adapter gezocht

Hallo allemaal. Ik heb diverse NVMe SSD's van pc's en NB's liggen die ik extern wil blijven gebruiken. Ik zou ook graag een NVMe-compatibele externe behuizing/adapter willen kunnen gebruiken voor gegevensanalyse, gegevensherstel, enz. Net als een extl. Sata harde schijf. Om de gegevensoverdracht zo efficiënt mogelijk te laten verlopen, moet het overdrachtspad mogelijk zijn via het USB of Thunderbolt protocol. Tot nu toe heb ik alleen mSATA naar USB adapters gevonden in het assortiment van Digitec. Weet iemand een voorwerp? Of kan de betreffende Digitec PM zo'n product bevatten? Groeten

1

Tetrikus 8 jaren geleden in Accessoires voor harde schijven

SSD-adapter voor MacBook Air A1369 (2010-2011)

Voor zover ik weet heeft de MacBook Air A1369 een SSD met mSATA (6/12pin) aansluiting. Ik wil de SSD aansluiten op een SATA-adapter voor gegevensherstel - kan iemand me vertellen welke adapter ik hiervoor moet bestellen? Helaas weet ik niet wat ik met al deze connectoren moet doen.

1

anthonyqueloz 4 jaren geleden in Accessoires voor harde schijven

2,5" HDD-houder

Ik heb een oude HP Pavilion DV 7 waarin je 2 harde schijven kwijt kunt. Ik heb de belangrijkste HDD vervangen door een SSD en wil de oude HDD gebruiken voor opslag. Maar ik kan de beugel om de HDD in de computer te monteren niet vinden. Ik kan alleen beugels vinden om 2,5" HDD's in 3,5" te plaatsen. Kan iemand mij vertellen waar ik een bevestigingsbeugel kan vinden?

4

MarcNS 4 jaren geleden in Accessoires voor harde schijven

M.2 2280 (m-key) aanpassen aan sata (22 pin)

Hallo, ik heb toevallig een NVMe ssd liggen. Ik wil het graag aanpassen aan mijn huidige laptop. Helaas heeft mijn laptop alleen een conventionele sata-sleuf voor een 2,5 ssd. Welke adapter zou geschikt zijn?

0

Anonymous 5 jaren geleden in Accessoires voor harde schijven

SSD voor Synology NAS

Wat is de beste optie als ik mijn Synology DS214 Diskstation wil upgraden met SSD schijven? De twee 3,5" schijven zijn oud en luidruchtig. Ik wil de twee schijven in RAID1 hebben. Bruikbare opslag zou al 2TB+ moeten zijn.

2

Highfly_YT 6 jaren geleden in Accessoires voor harde schijven

Hot-Swap behuizing

Beste medewerkers van Digitec, zou het mogelijk zijn om deze hot-swap case op te nemen? https://www.amazon.de/Lian-ex-h2... LG Hoogvlieger

1

Acid1981 6 jaren geleden in Accessoires voor harde schijven

M2 SSD M Key adpter voor Samsung 960 Pro M2 gezocht

Kan iemand mij hier helpen? Ik heb een adapter naar 2,5" nodig voor mijn Samsung 960 M2 SSD, heb nu de tweede hier al besteld en oh wonder "DOES NOT FIT AGAIN" heb al gemeld dat de specificaties niet helemaal kloppen, maar nu weet ik niet meer wat ik moet doen. Die van Lindy die hier als geschikt wordt opgegeven werkt ook niet. Kan iemand mij helpen? MFG Zuur

7

Anonymous 8 jaren geleden in Accessoires voor harde schijven

mSATA-adapter

Ik heb een adapter nodig om gegevens te herstellen van een Samsung SSD SM841 mSATA. Het maakt niet uit of het USB of SATA is. Wat is de juiste (en goedkoopste) oplossing?

1

Orde van de
discussies

18 van 18 discussies

Naar boven
Forum voor Accessoires voor harde schijven
StartBegin discussie