PC-accessoires

14 Discussies voor in PC-accessoires

Begin discussie
    Anonymous 1 jaar geleden in PC-accessoires

Zoeken naar schroef voor NVME op moederbord Z690

s Avonds, Ik ben een schroef kwijt. Ik heb een MSI Z690-A moederbord en wil er een NVME-schijf op schroeven. Dit lijken extreem dunne schroeven te zijn, de gebruikelijke schroeven zoals die voor 2,5 inch schijven zijn te dik. Wat zou ik moeten bestellen om de NVME-schijf te monteren? De basis van de schroef zit al in het moederbord, ik mis alleen de schroef aan de bovenkant. Groeten

2

denise.keller 2 jaren geleden in PC-accessoires

Chromebook inloggen

Help Ik heb het e-mailadres van mijn google account veranderd in een gmail.com adres. Nu kan ik niet inloggen op mijn chromebook omdat het mij niet herkent als eigenaar. De eigenaar is de eerste e-mail die je registreert bij de chromebook. Ik kan mijn email niet terug veranderen in mijn google account. Ik kan op elke andere computer/mobiele telefoon inloggen (bij google) met het oude adres, dat ik in het google-account heb opgeslagen. Maar op mijn computer werkt het niet. Ik krijg steeds de melding dat ik geen toestemming heb en de eigenaar om toestemming moet vragen. Wat kan ik doen? Heeft iemand een antwoord? Ps: Ik heb niet de functie "inloggen als gast". En ik kon een kinderaccount aanmaken, maar ook daarmee kon ik niet inloggen.

0

jennypiller 2 jaren geleden in PC-accessoires

Welk toetsenbord past bij de Surface Pro?

Hallo Mijn toetsenbord van de Microsoft Surface Pro Model 1796 i 7 werkt niet meer. Welk toetsenbord is compatibel? Merci voor uw hulp.

0

Christian Wachsmuth 3 jaren geleden in PC-accessoires

Hoe kan ik mijn ps4 en pc op twee schermen tegelijk aansluiten?

Hé iedereen, ik heb een vraag. Ik heb gisteren de Medion Erazer Engineer X20 gekocht https://www.digitec.ch/de/s1/product/medion-erazer-engineer-x20-intel-core-i7-11700f-16-gb-1000-gb-pcie-ssd-pc-15958383?ip=medion Ik heb echter een vraag omdat ik met twee schermen zou gaan gamen. Ik heb dus scherm 1 en scherm 2. Als ik bijvoorbeeld tegelijkertijd naar YouTube wil kijken en Minecraft wil spelen, draait YouTube op scherm 1 en Minecraft op 2. Ik heb echter nog steeds een PS4. Als ik PS4 wil spelen en tegelijkertijd YouTube wil kijken, staat YouTube weer op scherm 1 en de Ps4 op scherm 2. Ik heb maar één HDMI aansluiting op de PC. Kan ik het zo programmeren dat ik scherm 2 kan wisselen tussen de PS4 en de PC? Maar de PC staat altijd op het linkerscherm (scherm 1)? Zonder grote kabels opnieuw te moeten aansluiten? Bij voorkeur met een afstandsbediening of door op een knop te drukken. Bedankt voor je hulp :)

3

rammirocker 3 jaren geleden in PC-accessoires

Is het de moeite waard om te upgraden naar een Nvidia 3080 of te wachten?

Ik bezit een Nvidia 1080 (8 GB) en merk dat deze kaart voor 4K zijn grenzen bereikt (8 GB RAM) of vastloopt, bijvoorbeeld in AC Vallhalla of "oudere" maar hardwarehongerige spellen als GTA 5 op "hoge grafische instellingen (NIET ULTRA!!)". Bij 4K crasht AC Vallhalla en met GTA 5 heb ik net geen 28 FPS (zonder actie) ...... In principe zoek ik een kaart uit de Nvida familie. Voorkeurspellen zijn Open Wereld indien mogelijk in 4K of "tenminste in WQHD". Zou de 3000 familie van Nvidia al 4K open wereld spellen kunnen weergeven met 50+ FPS of moeten we wachten op de volgende generatie grafische kaarten (4000). Ok, de prijzen, sinds de Corona pandemie, zijn voorbij goed en kwaad voor grafische kaarten.....Betaalde in 2017 ongeveer 500,- voor de 1080 kaart.....Het is vandaag bijna een "koopje"..... Wat is jouw ervaring met de Nvidia 3000-serie grafische kaart?

2

Schnuderg••f 4 jaren geleden in PC-accessoires

Grafische kaart

Ik bouw een nieuwe gaming PC met het budget van ongeveer 1300 FR. Nu ben ik op zoek naar een goede GPU. Ik wil Warzone, Valorant, etc. op de PC spelen. Ik ben ook van plan om een WQHD scherm aan te schaffen. Heb je suggesties voor een goede maar niet te dure grafische kaart? https://www.digitec.ch/de...

+1

6

AlessioS546 3 jaren geleden in PC-accessoires

Pc kopen

Hallo kunt u mij een pc aanbevelen die goed is voor gaming in de prijsklasse van 1000 tot 1500. bedankt

2

jackfalcone 4 jaren geleden in PC-accessoires

PC-configuratie

PC-configuratie Hallo samen Ik wil zelf mijn eerste PC samenstellen en wilde je vragen wat je van mijn setting vindt? https://www.digitec.ch/de...... Ik wil me niet vergissen ;) Bij voorbaat dank

1

Timon.dev 4 jaren geleden in PC-accessoires

Gaming RGB opstelling

Hallo allemaal, Ik wil graag een gaming setup kopen die veel RGB heeft. Ontbreekt er iets? Suggesties voor schermen zijn zeer welkom. Hier is de lijst: https://www.digitec.ch/de...

2

rohan888 7 jaren geleden in PC-accessoires

Opslagruimte/SSD-filter

Het zou geweldig zijn als je een filter zou kunnen toevoegen aan de harde schijven waar je kunt aangeven hoeveel opslagruimte ze moeten hebben, zodat je niet eindeloos door de 1tb harde schijven hoeft te scrollen tot je bij de 2+ TB harde schijven komt. Het zou ook geweldig zijn als je zou kunnen zeggen of het SSD of normaal is.

3

Ezykid 7 jaren geleden in PC-accessoires

Verticale GPU montagebeugel

Beste Digitec Team, Is het mogelijk om beugels voor verticale montage van de grafische kaart in het assortiment op te nemen? Bij voorbaat dank!

2

Joel.b 8 jaren geleden in PC-accessoires

Asus ROG HB SLI brige

Neemt u de nieuwe HB van Asus op in uw assortiment als ze beschikbaar komen?

1

samaneo 8 jaren geleden in PC-accessoires

Is er een 1X 4-pins PWM + 4-pins Molex naar 2x 3-pins en 1x 4-pins PWM verkrijgbaar bij digitec?

Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een 1X 4-pins PWM + 4-pins Molex naar 2x 3-pins en 1x 4-pins PWM adapter bij digitec. Voor wie het niet begrijpt: ik wil een adapter met één 4-pins fan PWM + Molex INPUT, en daarvoor één 4-pins fan en twee 3-pins fans als OUTPUT. Is er hier ook zoiets?

1

Anonymous 8 jaren geleden in PC-accessoires

Msi HB Brug

Zou het mogelijk zijn de Msi HB brug in het assortiment op te nemen?

2

Orde van de
discussies

14 van 14 discussies

Naar boven
Forum voor PC-accessoires
StartBegin discussie