Videokaart

744 Discussies voor in Videokaart

Begin discussie
    Trumpalumpa 1 dag geleden in Videokaart

AI PRO R9700 Wanneer is hij beschikbaar?

Beste Digitec team en community: Wat denken jullie? Wanneer zal de kaart beschikbaar zijn en tegen welke prijs? En wat denken jullie - een legitiem RX9700xtx gaming-alternatief of gewoon een dure professionele tool voor AI-knutselen? Ik vraag me af of het al mogelijk is om een verlanglijstje aan te maken? Dan kun je hem direct bestellen op basis van beschikbaarheid :)

0

sebastien.thevenaz 1 maand geleden in Videokaart

ASUS Doom: De donkere middeleeuwen

Waarom wordt de ASUS Doom: The Dark Ages promotie niet genoemd op de betreffende productpagina? https://promotion.asus.com/fr...

6

btekv4 9 maanden geleden in Videokaart

Tweedehands prijzen

Ik vraag me af: waarom zijn de prijzen van gebruikte producten nog steeds zo hoog? Ze zouden de huidige marktwaarde moeten weerspiegelen, niet de opgeblazen waarde van toen ze werden gekocht tijdens perioden van overprijzing, zoals tijdens 'shorting' en andere speculatieve fenomenen. Ik begrijp dat velen meer betaalden op het moment van aankoop, maar als tweedehands prijzen zo hoog blijven, wordt het moeilijk voor degenen die willen kopen om echt geld te besparen. Zou het niet eerlijker zijn om je aan te passen aan de huidige marktomstandigheden?

+2

9

Luca Bützberger 2 maanden geleden in Videokaart

Waar kan ik een 5000 Nvidia Founders Edition grafische kaart kopen in Zwitserland?

Nvidia verkoopt deze niet zelf. Is er een dealer die Founders Edition kaarten verkoopt? Helaas zijn alleen de Founders Edition-kaarten echt geschikt voor kleine ITX-gebouwen.

5

gheini 1 maand geleden in Videokaart

Verschil tussen de verschillende DVI-varianten

Kan iemand me uitleggen wat het verschil is tussen DVI-D, DVI-I en DVI-A?

7

TimJourdanMedia 6 maanden geleden in Videokaart

Grafische kaart voor VR simracing/gaming

Vraag: Ik ben van plan om in de komende weken mijn eerste pc zelf te bouwen met als doel om eindelijk mijn HTC Vive Pro 2 VR set te kunnen gebruiken met zo min mogelijk problemen. Ik gebruik momenteel een T7 Prebuilt van Lenovo met een RTX 3080 en ik ben er erg blij mee, maar de 10Gb VRAm is gewoon niet genoeg om een spel als Assetto Corsa Competizione met de Vive VR op redelijk acceptabele instellingen te spelen. Met extreem lage instellingen blijf je achter met regelmatige crashes en meer frustratie dan plezier. Mijn vraag is nu: is voor VR-gaming de hoeveelheid VRam de belangrijkste factor? Want daar faalt mijn 3080 jammerlijk volgens mijn hardware monitor programma. Aangezien ik een budget heb van plus minus 2400 voor de nieuwe pc, is een nieuwe 5090 of iets dergelijks uitgesloten. Ik zou instinctief voor een nieuwe RX 7900 XTX zijn gegaan, of kijken of ik ergens een tweedehands 4090 kon vinden voor een vergelijkbare prijs (wat sowieso niet het geval zal zijn), omdat dit de enige (potentieel) betaalbare NVidia optie is met dezelfde hoeveelheid VRam. De CPU van de nieuwe pc zal 100% van AMD komen, zoals de laatste informatie. Bedankt voor de hulp :)

5

Raivoo 2 maanden geleden in Videokaart

RTX 5000-serie niet filtreerbaar

De RTX 5000-serie is nog steeds niet beschikbaar in het filter "Grafische kaart model". Een absurditeit als je bedenkt wat er tegenwoordig mee wordt verkocht. Heeft iemand enig idee waarom de shop in dit opzicht een beetje afgezaagd lijkt te worden? Ook de technische gegevens lijken van steeds slechtere kwaliteit te zijn. (USB voeding met 49999999.9W of andere onlogische informatie)

2

SwissNergized 3 maanden geleden in Videokaart

Potentiële upgrade van RTX 3060Ti in een NUC?

Hallo, Ik ben van plan om de Nvidia RTX 3060Ti in mijn ASUS NUC 12 Extreme (NUC12DCMi9) aan een vriend te verkopen. Gezien de beperkingen van de NUC (650W PSU, maximaal 30cm lange en 4,3cm brede GPU), wat zou dan als een toekomstbestendige upgrade van de RTX 3060Ti worden beschouwd? Na een tijdje rondkijken lijkt het erop dat de GPU-markt er momenteel slecht voorstaat en dat de dagen van de energiezuinige GTX 10-serie al lang voorbij zijn. Moet ik het risico nemen om ook de PSU te upgraden om de watt-beperking op te heffen, ook al heeft deze misschien ergens eigen poorten (omdat het een NUC is) en zullen de totale kosten oplopen? Alvast bedankt! --- Hallo, Ik ben van plan om de Nvidia RTX 3060Ti in mijn ASUS NUC 12 Extreme (NUC12DCMi9) te verkopen aan een vriend. Gezien de beperkingen van de NUC (650W voeding, max GPU 30cm lang en 4,3cm breed), wat zou als een duurzame upgrade voor mijn RTX 3060Ti worden beschouwd? Na een tijdje rondkijken lijkt het erop dat de grafische kaartenmarkt een moeilijke periode doormaakt en dat de dagen van de energiezuinige GTX 10-serie al lang voorbij zijn. Moet ik het risico nemen om de PSU te vervangen door een krachtigere om de wattagebeperking op te heffen, ook al zitten er misschien wat eigen poorten op (aangezien het een NUC is) en kan dat de totale kosten verhogen? Alvast bedankt!

2

Anonymous 3 maanden geleden in Videokaart

saffier nitro+ 9070 xt

Is de sapphire nitro+ 9070xt de moeite waard? Ik heb antwoorden nodig van iemand die hem gebruikt.

2

FamoserPhobox76 4 maanden geleden in Videokaart

Annulering zonder commentaar????

Ik ben al een tijdje op zoek naar een kaart voor een nieuwe pc, ik ben geen gamer, maar ik wil een GPU waarmee ik geen beperkingen heb. Na lang zoeken heb ik hier vandaag eindelijk een RTX 3080 gevonden en gekocht. Om middernacht komt er een terugbetaling van Paypal en de bestelling zegt plotseling geannuleerd!!! Wat is dit voor onzin? Ik ben boos!!!

2

FamoserPhobox76 4 maanden geleden in Videokaart

Annulering

bestelling

1

chevalier2000 4 maanden geleden in Videokaart

De prijzen hier zijn een schande

Er zijn geen kaarten tegen msrp-prijzen, we zijn 25 tot 50% duurder dan marktprijzen! Ik wil geen reclame maken, maar een bekende Franse winkel (die begint met LD... en die aan Zwitserland levert met Zwitserse BTW) verkoopt RTX 5070's en 5070 Tis tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Ze zijn regelmatig uitverkocht, maar ze worden regelmatig aangevuld. De 5070 is bijvoorbeeld op dit moment verkrijgbaar voor 547 fr (asus prime model hier verkocht voor 874 fr). De 5070 ti is momenteel niet beschikbaar, maar zal bij de volgende herbevoorrading beschikbaar zijn voor 746 fr. Er zijn ook AMD-kaarten in deze Franse winkel, maar deze keer iets boven msrp. Digitec zou gemakkelijk bij deze reseller kunnen kopen, er 100 fr bij optellen en het zou nog steeds een mooie prijsverlaging zijn.

1

elldaimo 5 maanden geleden in Videokaart

Heeft iemand echt meer dan 3000 betaald voor een 5090 van Gigabyte?

Heeft iemand echt meer dan 3000 betaald voor een 5090 van Gigabyte?

+4

12

Quinta0 5 maanden geleden in Videokaart

RX 9070 voor 549$ en de RX 9070XT voor 599$ MSRP, hoe zal Digitec ze prijzen?

Tijdens de Radeon keynote werden de specificaties en prijzen van de 9000-serie bekendgemaakt. Wat vinden jullie ervan en hoe zal Digitec de prijs bepalen in Zwitserland?

+3

15

Anonymous 4 maanden geleden in Videokaart

Scalper bij Digitec

Leuk dat digitec scalpers ondersteunt.... Voorbeeld karl heinz met een rtx 4090 suprime liquid gekocht september 2024 voor ongeveer 1600-1700 frank nu verkocht voor 2750.- Kan echt trots op je zijn en wat je geworden bent...

+4

14

nightflier 4 maanden geleden in Videokaart

Vervelend aan de RTX 50 serie.

Ik begin echt op mijn zenuwen te werken met die onzin over de 50-serie. je zit constant te kijken omdat je absoluut een nieuwe grafische kaart moet hebben omdat het de enige is die ontbreekt en dan kun je hem aan de ene kant niet kopen en aan de andere kant wordt de datum steeds naar achteren geschoven. eerst was het maart toen was het mei en nu is het juni. wat is er over een week of twee? augustus? dan begin ik echt te twijfelen of hij ooit wel uitkomt. Ik heb echt nog nooit zoiets meegemaakt in mijn leven, dat het zo moeilijk is om te leveren wat je beloofd wordt, maar dat de baas van Nvidia dan zijn mond opentrekt maar vervolgens niet kan leveren, dat is echt jammer en leidt tot een enorme slechte reputatie. ik heb altijd een nvidia kaart gehad maar dat is echt de onderste lade en dan ook nog tegen zulke extreem opgeblazen prijzen. kortom de prijs-prestatie verhouding klopt achter en voor niet maar dat is slechts mijn mening. op een gegeven moment zullen mensen uit noodzaak hun toevlucht nemen tot een AMD kaart en blijft Nvidia zitten met hun nieuwe kaarten als die er ooit zouden komen.

2

Dizitsu 4 maanden geleden in Videokaart

Informatie over de beschikbaarheid van de rx 9070 xt???

Heeft iemand informatie over de beschikbaarheid van rx 9070 xt kaarten? Ik heb 2 gigabyte gezien en verder niets... Directe uitverkoop? Foutje van Digitec voor de lancering?

+1

8

Anonymous 6 maanden geleden in Videokaart

Nr. 5090 bij Digitec (voor lancering)

Post het hier omdat het onnodig gemakkelijk over het hoofd te zien is: (het addendum aan het einde van het artikel) https://www.digitec.ch/de... Beste klanten, We weten dat velen van jullie reikhalzend uitkijken naar de lancering van de nieuwste Nvidia GeForce grafische kaarten. De verwachting voor de Nvidia GeForce RTX 5080 en RTX 5090 is enorm. Helaas moeten we jullie vandaag informeren over enkele belangrijke details met betrekking tot de lancering. We zullen slechts een zeer beperkt aantal eenheden beschikbaar hebben voor de lancering van de Nvidia GeForce RTX 5080. Dit is te wijten aan leveringsproblemen die fabrikanten momenteel teisteren. De vraag is veel groter dan het aanbod, wat betekent dat we slechts een kleine hoeveelheid bij ons op voorraad zullen hebben. We raden je daarom aan onze website regelmatig te bezoeken en de beschikbaarheid van elke kaart te controleren om de beste kans te hebben er een te bemachtigen. Geen Nvidia GeForce RTX 5090 beschikbaar bij lancering Nog spijtiger is dat we helemaal geen kaarten kunnen aanbieden voor de lancering van de Nvidia GeForce RTX 5090. Ook hier zijn leveringsproblemen de belangrijkste reden. De beschikbaarheid van de nieuwe chips is momenteel extreem beperkt, wat gevolgen heeft voor de hele toeleveringsketen. We staan in nauw contact met onze distributeurs en fabrikanten om je zo snel mogelijk te informeren over wijzigingen en nieuwe leveringen. We danken je voor je begrip en geduld. Je vertrouwen en steun betekenen veel voor ons en we kijken ernaar uit om je binnenkort de nieuwste en beste producten te kunnen bieden. Wat een lancering van Nvidia - een paar honderd kaarten voor de hele USA.....

+6

16

Anonymous 5 maanden geleden in Videokaart

Defecten op reeds verkochte Rtx5xxx

TechpowerUp heeft zojuist een probleem gemeld met enkele Rtx 5xxx kaarten die al verkocht zijn: ze zouden Rop's missen. Dit probleem treft ongeveer 0,5% van de kaarten op de markt en alle modellen zijn getroffen, 5070Ti, 5080 en 5090. Ik raad iedereen aan om dit te controleren en als dit het geval is, moet je kaart onder garantie worden vervangen. Ik laat een link achter naar een video van JaysTwoCents. https://youtu.be/uDlcgILBAX...

4

sebastien.chervaz 5 maanden geleden in Videokaart

RTX 5070Ti

Discussie over de beschikbaarheid van de nvidia RTX 5070Ti grafische kaart

2

Ternael 5 maanden geleden in Videokaart

4080 Super of 5080?

Hallo allemaal, Omdat ik een klinknagel ben als het op grafische kaarten aankomt (maar niet iemand die het verschil tussen een 4080 en een 4080 Super niet zou herkennen), wilde ik vragen of een grafische kaart uit de laatste serie (de 40-serie) financieel en technisch nog steeds de moeite waard is als de nieuwe generatie voor de deur staat (eerder in de verre toekomst, bedankt Scalpers). Ik ben me ervan bewust (en verbeter me als ik het mis heb) dat de nieuwe grafische generatie de nadruk legt op AI-software, maar dat deze van nature slechter is dan de 40-serie. Omdat ik langzaam de limiet bereik met mijn Gigabyte Radeon RX 5700 XT Gaming OC, wilde ik upgraden (componenten zoals voeding, CPU ook indien nodig). Maar ik heb relatief weinig zin om 2500,- of meer uit te geven voor een 4090 (hoewel ik moet toegeven dat de 4090 technisch gezien meer scheurt dan een 5090 met 30% meer stroomverbruik voor overeenkomstige prestaties). Daarom vraag ik de fijnproevers onder de PC-koks om advies.

+4

11

Anonymous 5 maanden geleden in Videokaart

Positie ten opzichte van de AMD 9070/9070XT

Hoe is de situatie daar en hoe kan die worden verkregen? Zijn er dingen die je ons kunt onthullen?

3

Trackmaniac 5 maanden geleden in Videokaart

Type filterkoeling grafische kaart

Ben ik blind of is het filter voor het koeltype van de grafische kaart verdwenen?

1

Bastiwen 5 maanden geleden in Videokaart

Nvidia 5000-serie KFA2 (Galax)

Weten we of de 5000 serie modellen van KFA2 (Galax) verkrijgbaar zullen zijn bij Digitec? De 3000 en 4000 modellen waren verkrijgbaar toen ze werden gelanceerd, dus het verbaast me dat ik ze niet zie bij de lancering van deze nieuwe serie.

2

Sanctus12 6 maanden geleden in Videokaart

Nieuwe Nvidia-kaarten

Aangezien je in Zwitserland niet via de site van Nvidia kunt bestellen, weet je wanneer dit bij Digitec wel het geval zal zijn?

+50

130

5090 Oprichterseditie

Met de lancering van de 50-serie nvidia-kaarten op 30 januari vroeg ik me af of de 5090 Founders Edition beschikbaar zal zijn voor preorder op digitec. Weet iemand dat?

5

gheini 6 maanden geleden in Videokaart

Filter voor de klokfrequentie...?

Zou het handig zijn als je kon filteren op de klokfrequentie van de grafische kaarten?

0

Anonymous 2 jaren geleden in Videokaart

RTX 4090 Beschikbaarheid

Hoe kan het dat sinds de release van de RTX 4090 de beschikbaarheid van de mainstream merken zo slecht is? Maandenlang zijn de MSI/ASUS varianten niet beschikbaar voor normale klanten, maar scalpers hebben geen problemen om ze in handen te krijgen. Dat is een grap

+6

16

RTX5000 vooruitbestellen

Is het mogelijk om de nieuwe Nvidia grafische kaarten vooraf te bestellen op Digitec?

0

CG kleur

Zou het mogelijk zijn om een filter op de kaartkleur toe te voegen?

2

30 van 744 discussies

Orde van de
discussies
Naar boven
Forum voor Videokaart
StartBegin discussie