Interne kabel (PC)

32 Discussies voor in Interne kabel (PC)

Begin discussie
    Anonymous 4 maanden geleden in Interne kabel (PC)

Extra PCI-E kabel Corsair SF750

Ik heb een RX 9070 die 3x8pin PCI-E nodig heeft, maar mijn SF750 heeft maar 2x 8pin plus die lelijke NVIDIA propriëtaire 600W HighPower connector. De enige plek waar ik een PCIe kabel heb gevonden die compatibel is met Type-5 Micro kabel is Cablemod EU, die natuurlijk niet naar Zwitserland verzendt. Heeft iemand enig idee waar ik een extra PCIe kabel kan krijgen?

3

Neonpower 6 maanden geleden in Interne kabel (PC)

Corsair 12-V-2x6 Kabel

Werden die Corsair Typ A und B Kabel CORSAIR 90-12-V-2x6-GPU-Netzkabel noch ins Sortiment aufgenommen? https://www.corsair.com/ch...

0

Jean-D19 1 jaar geleden in Interne kabel (PC)

Op zoek naar een kortere Corsair-voedingskabel

Hallo, Ik heb een Corsair RM750X modulaire voeding, en ik wil graag twee kortere kabels, omdat de meegeleverde kabels te lang zijn, helaas kan ik er geen vinden. Voor kabel 1 is het een 24 pins ATX die ik ongeveer 30 cm nodig heb, en voor de tweede kabel is het een EPS/ATX 12 v van ongeveer 25 cm. Ik kan alleen verlengkabels vinden, dus bestaan er ook korte kabels?

0

icemanx 1 jaar geleden in Interne kabel (PC)

Kabel pcie express 8 en 6 pins plus voeding

Hallo Ik ben op zoek naar een kabel om mijn grafische kaart van stroom te voorzien die een 6 en 8 pins voeding nodig heeft plus de pin om in mijn PSU te steken. Bedankt

1

Core is Key 1 jaar geleden in Interne kabel (PC)

PSU kabelset voor Be Quiet Straight Power 11 (1000W)

Hallo Digitec, ik ben op zoek naar een kabelset in het wit voor mijn Be Quiet! Straight Power 11 (1000W). Iemand een aanbeveling?

1

gabber1234 2 jaren geleden in Interne kabel (PC)

12vhpwr adapter

Hallo digitec team. Cablemod heeft nu een 90/180 adapter. Wird dieser ins sortiment aufgenommen? https://store.cablemod.com/12vhpwr-an...

1

DunkleHand 2 jaren geleden in Interne kabel (PC)

Corsair - 12VHPWR Adapter

Hallo Digitec Team. Komt de 12VHPWR adapter van Corsair in je assortiment? https://www.corsair.com/de...

2

yvesgeiser 2 jaren geleden in Interne kabel (PC)

Wees stil! - 12VHPWR Adapterkabel

Hoe komt dit product in het assortiment? https://www.bequiet.com/de...

2

ChernobylFLeshlight 3 jaren geleden in Interne kabel (PC)

PCIE 8-pins naar 16-pins

Hallo Heeft Digitec nog geen adapterkabels met 8 pins PCIE naar de nieuwe 16 pins PCIE connector?

3

mueliii 4 jaren geleden in Interne kabel (PC)

Lian Li Strimer Plus Triple 8-Pin RGB PCIe VGA Stroomkabel + Afstandsbediening

Hallo, is het mogelijk dat bovenstaand product binnenkort aan het assortiment wordt toegevoegd?

3

Anonymous 5 jaren geleden in Interne kabel (PC)

hp voeding atx adapter

Weet hij hp voeding atx adapter op voorraad?

1

Dome88?? 5 jaren geleden in Interne kabel (PC)

USB 3.0

Heeft iemand ergens een 90° stekker gezien voor de USB 3.0? Want ik kan hem nergens recht insteken. Foto dient als inspiratie. https://www.digitec.ch/de/s1/product/delock-sata-zu-2x-sata-stromadapter-90-gewinkelt-stromkabel-intern-pc-8620871?tagIds=76-527

4

InterXellar 5 jaren geleden in Interne kabel (PC)

HP Z440 2x 6-pin naar 2x 8-pin

Hallo Digitec gemeenschap, Ik heb een HP Z440 werkstation met een 700 W voeding, waarop ik 2x 6-pins PCIe heb, maar ik heb 2x 8-pins PCIe nodig voor een nieuwe grafische kaart, is daar een converter voor? Helaas kan de voeding niet worden vervangen, want die heeft zijn eigen HP vormfactor. Weet iemand een geschikte converter van 2x 6-pins PCIe naar 2x 8-pins PCIe? Veel dank en vriendelijke groeten InterXellar

0

Anonymous 6 jaren geleden in Interne kabel (PC)

LC Power Pcie 6+2 / 8 pins kabel

Goedendag ik ben de 6 + 2 / 8 pins kabel van mijn part modulaire voeding kwijtgeraakt en zoek een vervanger.

0

hat0r 6 jaren geleden in Interne kabel (PC)

Externe aan/uit schakelaar

Hallo samen Ik werk momenteel aan een high-end gamer PC, puur om esthetische redenen wil ik mijn PC aan de muur bevestigen en een tuimelschakelaar in mijn bureau installeren om op te starten, klinkt geweldig mijn droomidee... Misschien heeft iemand al ervaring met de voorgeïnstalleerde voedingskabel (Corsair 570x) en of ik een aftakking moet maken of beter een nieuwe en welke? Dit zou al ongeveer 1 meter moeten zijn Hier is een ruw idee voor een tuimelschakelaar: https://www.conrad.ch/de... Nu al veel dank

4

BluBBerMichi 6 jaren geleden in Interne kabel (PC)

Modulaire voedingseenheid

Heb ik extra kabels nodig als ik overstap van een niet-modulaire naar een modulaire voeding? Graag snel antwoord voor bestelling

8

Anonymous 7 jaren geleden in Interne kabel (PC)

6-pins Mini PCIe naar 6-pins PCIe (Mac Pro)

Zoals beschreven in de titel ben ik op zoek naar de juiste voedingskabels om een Radeon 5870 aan te sluiten op een Mac Pro 5.1. Is er een hier?

3

Desperado74 7 jaren geleden in Interne kabel (PC)

6 pins PCI express voedingsadapter via SATA?

Hallo, mijn PC heeft alleen een voeding van 320 watt en geen 6-pins voedingsaansluiting voor een grafische kaart.... Nu wil ik graag werken met een adapter van SATA naar 6pin. De enige vraag is, hoeveel en kan er via de adapter voldoende stroom worden geleverd voor de grafische kaart ? Het is een Gtx 960, ik weet dat die een 400w voeding nodig heeft, maar als je hem niet onder volle belasting wilt laten draaien, is misschien een 320 watt voeding voldoende. Wat denk jij?

2

kfreyd 8 jaren geleden in Interne kabel (PC)

SATA-III stroomkabel intern, voor iMac 21,5" eind 2011

Hallo, beste team, beste gemeenschap Ik wil mijn iMac 21,5" eind 2011 upgraden met een SSD. Dat wil zeggen, een SSD naast de geïnstalleerde HDD. Hiervoor heb ik een SATA-III datakabel nodig, die ik al gevonden heb, en een SATA-III stroomkabel. Helaas weet ik niet welke de juiste is voor mijn procedure. Deze heb ik al gevonden: Delock Power SATA power connector adapter Mijn vraag is nu: kan ik deze zonder aarzeling gebruiken? Maar wat nog belangrijker is: past het überhaupt wel? En als het niet past, wat zou dan het alternatief zijn? Ik kijk uit naar jullie antwoorden! Vriendelijke groeten en een prettig weekend

1

Anonymous 7 jaren geleden in Interne kabel (PC)

Slimline SATA Y stroomkabel / Slimline SATA splitter kabel

Hallo digitec-community Mijn HP Proliant DL380 G7 server heeft slechts één Slimline SATA-poort op het moederbord. Direct aangesloten is een slimline SATA DVD drive met een gebundelde slimline SATA kabel. Ik ben me niet bewust van andere stroomafgevende aansluitingen op het moederbord - en volgens de handleiding zijn die er ook niet. De ingebouwde PCI kaart heeft nu echter voeding nodig via een Molex connector. Ik ben nu op zoek naar ideeën (= sleutelen, ja, ik weet het, sleutelen en server ....) hoe ik stroom kan halen uit de bestaande slimline SATA. Voor SATA met normaal vermogen zou het geen probleem zijn ... maar ik heb Slimline SATA. Ik heb alleen stroom nodig van de Slimline SATA. Maar ik kan nergens een geschikte Y-kabel voor SATA vinden. Ik heb er nu aan gedacht om gewoon de Slimline SATA stroomkabel door te knippen, het stopcontact erin te solderen (ik moet nog bedenken hoe) en dat is het dan. Maar misschien heb jij betere ideeën? Hartelijk dank

1

Flokati1985 7 jaren geleden in Interne kabel (PC)

Complete eps 8 pins (cpu) kabel nodig

Hallo, ik ben op zoek naar een Antec High Current Pro HCP-1000 Platinum - 1000 Watt, boven kabel kan iemand mij helpen?

3

botkind 7 jaren geleden in Interne kabel (PC)

Interne behuizing voor harde schijven om meerdere harde schijven rechtstreeks op het stopcontact aan te sluiten

Hoi, Wie heeft een idee hoe ik een interne HDD-behuizing met bays voor 4 of meer HDD SATA rechtstreeks naar de socket kan krijgen zonder behuizing? Elk idee is welkom! Vriendelijke groeten Botkind

3

A_B_C_D 7 jaren geleden in Interne kabel (PC)

Voeding voor de 4Pin PWM mainboard fan connectors ?

Hoi jongens. Ik heb meer ventilatoren dan mijn moederbordaansluitingen beschikbaar. Oplossing ? Y-kabel ! [Aquatuning Y-Kabel 4Pin PWM Verdeler] (https://www.digitec.ch/de/s1/product/aquatuning-y-kabel-4pin-pwm-verteiler-stromkabel-intern-pc-2451600?tagIds=76-527) Nu de vraag. Kan het moederbord meer spanning naar de poorten schakelen zodat de ventilatoren 100% stroom kunnen trekken ? Logischerwijs zou 200% spanning nodig zijn voor 2 ventilatoren. Zijn de pinnen ontworpen voor een dergelijk gebruik of is er een grens? Er zijn ook Y-kabels met 4 of meer verdelingen. Weet iemand hier iets van? Groeten ChriZ86

3

fastman 7 jaren geleden in Interne kabel (PC)

Molex 4 pins connector past niet op DELL moederbord

Ik heb twee ventilatoren gekocht. Ik wil beide ventilatoren in één sleuf gebruiken met een Y-kabel. De 4 pins Molex connector past echter niet in de sleuf op het DELL moederbord. DELL gebruikt kleinere connectors. Heeft Digitec zo'n adapter?

0

Rxhope 8 jaren geleden in Interne kabel (PC)

op zoek naar 2 x 6 pin naar 8s, ik heb 2 vrouwelijke 6 pin nodig om de 8 pin in de 8 pin van de grafische kaart te steken.

Waar kan ik dit onderdeel kopen of wie kan het voor mij maken?

2

aegiman 8 jaren geleden in Interne kabel (PC)

Sluit pomp met Molex-connector aan op voedingseenheid

Hallo allemaal Ik ben van plan een waterkoelsysteem in mijn PC te installeren. Ik heb me al dienovereenkomstig geïnformeerd en wat ik nog mis is een manier om de pomp op de voeding aan te sluiten. Mijn voeding (https://www.amazon.de/quiet-E9-C...) werd geleverd met een kabel met een geschikte Molex connector, maar die heb ik bij een vriend achtergelaten omdat ik aannam dat ik hem niet nodig zou hebben (hoe snel men zich vergist :P). Nu probeerde ik via digitec een geschikte oplossing te vinden, maar raakte verdwaald in het oerwoud van diverse kabels en adapters. Is iemand van jullie hiermee bekend en kan een geschikte kabel voorstellen? Veel dank DeAegiman

4

Mainstay82 8 jaren geleden in Interne kabel (PC)

8-pins connector naar SATA SSD

Hallo samen Ik heb een Digitec Z1000.8 (https://www.digitec.ch/de/s1/product/digitec-zenon-z10008-intel-core-i7-3770k-prozessor-8gb-pc-353083) die ik zou willen upgraden met meer RAM en een extra SSD (Samsung 850 Pro) voor games. Ik vraag me af hoe ik de SSD op de voeding moet aansluiten. De voeding heeft geen reservekabel, maar er is een 8-pins slot vrij. Kun je me vertellen welke kabel of welke connector ik nodig heb? De huidige HDD en SSD worden aangesloten via een 8-pins connector met slechts 4 kabels. Bedankt en groeten Renato

0

Sauzer75 8 jaren geleden in Interne kabel (PC)

PCI-E 6-pins interne voedingskabel (mannetje naar mannetje)

Hallo allemaal, Ik kan nergens een 6-pins PCI-E "male to male" vinden. Ik heb deze kabel nodig om een Nvidia GTX kaart van stroom te voorzien. De modulaire voeding van de PC heeft 2x PCI-E connectoren, maar die zijn "vrouwelijk", d.w.z. dat ik een PCI-E kabel nodig heb die aan beide uiteinden "mannelijk" is. Hartelijk dank voor je advies! LG Christian

4

Anonymous 9 jaren geleden in Interne kabel (PC)

8 Pin PCI-E kabel gezocht

Hallo allemaal Ik heb een grafische kaart gekocht die een 6pin en een 8pin voedingsaansluiting nodig heeft. Helaas heb ik momenteel alleen een 6-pins kabel. Ik heb nu een 8 pins kabel nodig die ik in de voeding kan steken. Ik heb een paar kabels in het assortiment gevonden, maar geen enkele die past. Weet iemand hier meer over? Het is mijn eerste PC die ik probeer te bouwen en ik weet heel weinig van stroomkabels. Bij voorbaat veel dank voor nuttige antwoorden.

7

Darioall 9 jaren geleden in Interne kabel (PC)

24- naar 12-pins ATX adapter?

Hallo, Zit er ergens een 24 naar 12 pins adapter (voeding naar moederbord) in het assortiment? Zo niet, weet iemand dan een goede (liefst Zwitserse) bron die de volgende adapters verkoopt?

4

30 van 32 discussies

Orde van de
discussies
Naar boven
Forum voor Interne kabel (PC)
StartBegin discussie