Knoppen + Schakelaars

4 Discussies voor in Knoppen + Schakelaars

Begin discussie
    sky21 1 dag geleden in Knoppen + Schakelaars

Schakelaar of drukknop?

Ik heb het thema onderzocht op Youtube en chatgpt maar was op de een of andere manier niet tevreden, dus bij deze alle professionals. Ik heb verschillende lichtschakelaars of knoppen in mijn huis. Als ik op de knop druk, gaat het licht aan, als ik de knop loslaat, blijft het licht aan. Als ik het licht uit wil doen, druk ik op de knop en gaat het licht uit. Tot zover gaat het goed en is het eenvoudig. Nu wil ik deze schakelaars (of drukknoppen) vervangen door modernere exemplaren van Feller. Heb ik nu een schakelaar of een drukknop nodig? Bedankt voor jullie advies.

2

jovan_pro 1 jaar geleden in Knoppen + Schakelaars

Jaloezieschakelaar Rolluikschakelaar

We hebben een flat in het buitenland en we hebben een elektrische jaloezieschakelaar. Het probleem is echter dat je omhoog en omlaag moet drukken en ingedrukt moet houden, d.w.z. dat je meer dan een minuut moet wachten tot hij helemaal omlaag is. We hebben een jaloezieschakelaar nodig die met één druk op de knop van de ene kant naar de andere kant gaat, maar ook de mogelijkheid om ergens tussendoor te pauzeren of vast te zetten op een hoogte naar keuze. Welk product of welke producten heb ik hiervoor nodig? Het moet niet slim zijn, het moet geen wifi of bluetooth ondersteunen.

2

Laparco 11 maanden geleden in Knoppen + Schakelaars

2-kanaals jaloezieschakelaar | Apple HomeKit | Smart Home

Is er een manier om een standaard 2-kanaals jaloezieschakelaar achteraf in te bouwen voor SmartHome en, idealiter, te implementeren in de Apple HomeKit? Tot nu toe heb ik nog geen goede oplossing gevonden. Meross rolluikschakelaars hebben niet de standaard Zwitserse maat.

1

HoYa01 4 jaren geleden in Knoppen + Schakelaars

Knop/schakelaar waarmee je 1 x jaloezie en 2 x licht kunt bedienen (compatibel met Alexa)

Weet iemand een goede slimme schakelaar waarmee ik 1 x jaloezieën (omhoog en omlaag) en 2 x lampen kan bedienen en die ook nog betaalbaar is? De producten die ik tot nu toe heb gevonden zijn allemaal leuk en goed, maar helaas zijn ze boven mijn budget. Hartelijk dank voor de geïnvesteerde tijd en alle suggesties.

1

Orde van de
discussies
Forum voor Knoppen + Schakelaars
StartBegin discussie