Modding verlichting

24 Discussies voor in Modding verlichting

Begin discussie
    ImMine_ 9 maanden geleden in Modding verlichting

Lian-Li Strimer Draadloos

Grüezi wohl :) Een paar dagen geleden zijn de nieuwe Lian-Li Strimer draadloze kabels geïntroduceerd, die beter zijn dan de voorgangers en minder kabelwarboel mogelijk maken. Ze zijn beschikbaar voor het moederbord (24-pins), GPU (3x 8-pins of 12VPHWR) en nu ook voor de CPU (2x8-pins). Er is ook een controller voor draadloze bediening. Deze is apart verkrijgbaar. Wanneer kunnen we de producten in jullie assortiment verwachten?

3

wOOtiTv 1 jaar geleden in Modding verlichting

Corsair iCue Link kabel in wit

Wanneer zijn deze Corsair iCUE Link kabels verkrijgbaar? Je hebt er een paar in het zwart, maar de witte staan er helemaal niet bij. https://www.corsair.com/de... https://www.corsair.com/de...

4

BudDeeler 2 jaren geleden in Modding verlichting

24Pin Strimer V2

Weet je wanneer de Lian Li 24pin uitbreidingen beschikbaar zijn?

1

davylejones 3 jaren geleden in Modding verlichting

Regel verlichting van verschillende merken.

Hallo iedereen en Digitec moderator. Sommigen kennen het probleem - het aansturen van de lampen van verschillende fabrikanten. Helaas wist ik als "newbie" op het gebied van case modding niet dat elke fabrikant verschillende connectors.... heeft. (hoe meer je weet...) Met Chroma Control (https://github.com/ChromaCont...) kon ik de verlichting enigszins regelen. Helaas zijn sommige effecten choppy of zijn er dropouts. Heeft iemand ervaring met het "afstellen" van de verlichting? Of nog andere tips en trucs? @ Digitec: zou het mogelijk zijn dergelijke kabels in het assortiment op te nemen? (Corsair RGB naar Aura/Mystic Light (Moederbord) A-RGB Adapter) https://www.ebay.com/itm.... Mijn onderdelen: Razer: Firefly V2, Blackwidow Elite, DeathAdder Corsair: Ventilator (SP 140 RGP PRO), ICue H115 Capellix, Lightning Node Pro. Cooler Master: Mastercase H500P Mesh ARGB (2x ARGB-ventilatoren) Asus: ROG STRIX B550-F Gaming HyperX: Fury RGB Zoals je je kunt voorstellen, niet bepaald een gemakkelijke opgave :D. Bedankt en hartelijke groeten!

1

DOX-VOX 3 jaren geleden in Modding verlichting

A-RGB en Y-splitter

Is één 3-pins header genoeg voor zeven Sharkoon Shark Blades met twee Y-splitters zoals: Https://www.digitec.ch/de/s1/product/ekwb-ek-d-rgb-6-fach-d-rgb-splitterkabel-30cm-datenkabel-intern-pc-12874458

0

Smockrider 4 jaren geleden in Modding verlichting

RGB aansluiten

Goede dag lieve gemeenschap Ik heb 1 RGB-aansluiting op mijn moederbord, maar 13 componenten die ik moet aansluiten. Zijn de Y-connectoren voldoende of moet ik een splitter kopen die ook stroom levert? Alvast bedankt voor de hulp

6

lowlady 5 jaren geleden in Modding verlichting

Witte pc bouwen (verlichting)?

Ik ben momenteel bezig om mijn huidige pc volledig te vervangen door een nieuwe build, ik richt me momenteel op het bouwen van een wit/zwarte build. over het bouwen van een wit/zwarte constructie. Ik had de volgende ideeën voor verlichting: 1. bestaat er UV-licht dat werkt met witte oppervlakken (niet alleen UV-materiaal)? Dan zoiets als dit, en gebruik het contrast zwart. 2. wit ''ademen'', ik kan het me momenteel voorstellen in een witte bouw. 3. klassieke RGB fietsen gesynchroniseerd met onderdelen en strepen. Aangezien ik tot nu toe weg ben gebleven van case modding, zou ik graag wat meningen krijgen :)

1

v.vongunten 5 jaren geleden in Modding verlichting

LED-strips voor mijn PC

Hallo samen Zou graag mijn pc-toren wat meer laten stralen. Heb er een: Sharkoon TG5 (Midi-toren) MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon Kun je me aanraden welke producten optimaal zouden zijn en passen bij mijn moederbord van de connectoren, en ook in mijn toren passen? Vriendelijke groeten Valentin

1

Chillikopf17 5 jaren geleden in Modding verlichting

RGB-band

Op zoek naar RGB-band, bij voorkeur blauw, nodig om de binnenkant van de PC van bovenaf te verlichten. 1. moet in de behuizing gemonteerd kunnen worden. 2. 2. kleur, helderheid en meer instelbaar met programma op PC. 3. prijs onder 50Fr.

0

Uhbie 5 jaren geleden in Modding verlichting

Phanteks Neon

Zou je de Phanteks Neon RGB LED Strips aan het assortiment kunnen toevoegen?

1

Anonymous 6 jaren geleden in Modding verlichting

Ryzen 5 2600X, MSI RTX 2070 Armor, MSI B450 Gaming pro Carbon AC, Seasonic Focus Plus Gold 850W voor 4K gaming en toekomst?

Hallo Freaks, zijn al heel lang aan het sleutelen en hebben nu alles gevonden. Zou moeten werken. Wat vind je? Daarnaast zijn snelle Ram G.Skill flare X 2x16 3200, en Crucial MX 500 (256 GB SSD), Toshiba DT01ACA200 2 TB, incidenteel. Sharkoon TG5 RGB kast. Is dat in orde? Ik heb gelezen dat ten minste WQHD gaming mogelijk moet zijn, meestal ook 4K groter dan 40 FPS. Ik heb een ACER 32" 4k scherm. Ik ga nu niet in op freesync, anders zou ik Radeon moeten gebruiken.

+1

19

Hardwaretoaster 6 jaren geleden in Modding verlichting

Coolermaster ARGB splitter kabel

Goedendag Zou het mogelijk zijn om de ARGB splitter kabel van coolermaster aan het assortiment toe te voegen, want ik wil graag argb fans kopen en niet op de een of andere manier 5 argb poorten op het moederbord hebben. Hier is een link naar de officiële website: http://www.coolermaster.com/cooling... Hartelijk dank, HardwareToaster

6

MarcNS 6 jaren geleden in Modding verlichting

RGB Ramkoeler

Hallo Digitec Mijn huidige Ram is me al geruime tijd een doorn in het oog. Ik vind de stap om een nieuwe 16GB kit te kopen voor een bedrag van drie cijfers op de een of andere manier decadent. Daarom wil ik graag een assortimentsuitbreiding van RGB RAM-koelers. Ik raad de Jonsbo NC-1 en NC-2 RAM-koelers aan.

1

sto24 6 jaren geleden in Modding verlichting

LED's met hoge lichtsterkte

Hallo Ik heb een behuizing met gezwart glas en daardoor kan ik de grafische kaart niet goed zien. Ik ben op zoek naar modding LEDs (liefst rood) die heel helder zijn, zodat je ze aan de boven- of onderkant van de behuizing kunt monteren en ze alles verlichten. Ik kan bijvoorbeeld de grafische kaart niet zo goed zien door het donkere glas en zou hem daarom willen verlichten. Helaas weet ik niet waar ik op moet letten, kan iemand mij helpen?

0

rweber 6 jaren geleden in Modding verlichting

iBuyPower Sneeuwvlinder

De kasten van iBuyPower en NZXT met LCD glazen zijpanelen zijn helaas niet verkrijgbaar in Zwitserland. Gaat digitec deze producten in de toekomst ook aanbieden? Info hier-> https://www.ibuypower.de

2

janhalm 7 jaren geleden in Modding verlichting

Nieuw product

Razer Chroma Hardware Development Kit (razerzone.com/nl/gaming-...) Zou het mogelijk zijn dit product in het assortiment op te nemen? Vriendelijke groeten

4

Anonymous 7 jaren geleden in Modding verlichting

Adresseerbare LED-strips

Hallo allemaal! De fabrikant Asus biedt adresseerbare LED-strips, geschikt voor hun Aura software. De hier aangeboden LED-strips zijn compatibel met Asus Aura, maar zijn het ook adresseerbare LED-strips?

0

Anonymous 7 jaren geleden in Modding verlichting

LED-verlichting voor mijn Phanteks Enthoo Pro M Tempered Glass (Midi Tower)

Hallo Gemeenschap! Ik ben van plan een eigen gaming pc te bouwen en wil die een beetje opleuken met LED verlichting. Ik weet niet welke ik moet gebruiken, dus ik dacht dat jullie me konden helpen ^^. Ik zoek een kleur LED-strip, liefst meerkleurig. Mijn moederbord: ASUS ROG STRIX Z370-F GAMING (LGA 1151, Intel Z370, ATX).

0

senhorpedro5 9 jaren geleden in Modding verlichting

Nanoxia stijve LED

Zou het mogelijk zijn deze in het assortiment op te nemen?

3

Anonymous 8 jaren geleden in Modding verlichting

CableMod® WideBeam™ LED Strips

Is het mogelijk ze aan het assortiment toe te voegen? Zou geweldig zijn

2

paraDice 9 jaren geleden in Modding verlichting

LED-apparatuur

Ik ben van plan om 2 kasten (een micro en een midi tower) uit te rusten met LED's. Hoeveel LED's heb ik per doos nodig? En hoe verbind ik ze precies? Ik heb hier geen ervaring mee... En is het de moeite waard/heb ik een controller nodig als ik toch alleen rood als lichtkleur wil?

1

farn5000 9 jaren geleden in Modding verlichting

Rgb geleide strips

Hallo, beste Digitec Team Ik zou graag willen weten of je binnenkort wat RGB LED-strips aan je assortiment zou toevoegen, dat zou echt geweldig zijn! Er zijn al een paar opties, maar die zijn meestal erg duur.... Alvast bedankt, ik hoop op een snel antwoord

2

phillip_sam 9 jaren geleden in Modding verlichting

NZXT Hue+ uitbreidingsset

Hallo beste Digitec team Ik wilde vragen of je de uitbreidingsset met 2 extra LED-strips voor de NZXT Hue+ in je assortiment opneemt? Overigens gaaf dat je nu ook de NZXT Hue+ in je assortiment hebt opgenomen. Duimen voor jou! Met vriendelijke groet, Phillip

1

ChernobylFLeshlight 9 jaren geleden in Modding verlichting

NZXT Hue+

Hallo Weet je wanneer je de NZXT Hue+ krijgt of dat je die aan het assortiment toevoegt? Megaspassti

+1

8

Orde van de
discussies

24 van 24 discussies

Naar boven
Forum voor Modding verlichting
StartBegin discussie