PC onderdelen gereedschap

9 Discussies voor in PC onderdelen gereedschap

Begin discussie
    eeuerlings 6 maanden geleden in PC onderdelen gereedschap

Waar sluit ik een antistatische mat/armband aan?

Ik heb vloerverwarming in het hele huis. Daarom heb ik geen geaarde aansluitingen op radiatoren. Ik zou geneigd zijn om de aardaansluiting van een stopcontact te gebruiken. Is dat in orde? Is daar een prefab aansluiting voor of moet ik zelf iets maken met een banaanstekker. Of is dat helemaal niet nodig?

1

dablue 8 maanden geleden in PC onderdelen gereedschap

Gaming PC voor 2000Fr. en 1000Fr.

Hallo gemeenschap Ik wil graag 2 pc's samenstellen en heb jullie advies nodig. Passen de gekozen onderdelen bij elkaar of is er iets beters voor minder geld? CPU en grafische kaart moeten van Intel en Nvidia zijn. PC nr. 1 budget ca. 2000Fr. zonder accessoires en PC nr. 2 ca. 1000Fr. zonder accessoires. Nr. 1 https://www.digitec.ch/de... Nr. 2 https://www.digitec.ch/de... Hartelijk dank voor uw hulp

5

blacksh33p 3 jaren geleden in PC onderdelen gereedschap

Kortingscodes

Waar kan ik kortingscodes vinden hier op de Digitec website? Proost

1

helljester 4 jaren geleden in PC onderdelen gereedschap

Corsair Hydro X Series XT Hardline Bending Toolkit

https://www.corsair.com/ww... Deze gereedschapskit ziet er geweldig uit en heeft alles wat ik zoek in één kit. Is er nog hoop dat dit wordt toegevoegd aan het aanbod van digitec?

2

d.baertsch 4 jaren geleden in PC onderdelen gereedschap

Oude pc upgraden met SSD

Goedendag allemaal. Ik heb een oude PC van een vriend gekocht en moet alleen nog harde schijven installeren. Mijn vraag is: Is het de moeite waard om een SSD in een oude pc te installeren? Of is een HDD helemaal voldoende? Helaas ken ik de specs van de PC niet zo goed, want mijn collega weet het niet meer precies. Wat ik wel weet is het volgende: Graphics: Nvidia GTX1080 Processor: i7, overgeklokt (er zit een enorm ventilatiesysteem op) Moederbord: MSI, kon helaas niet vinden welke Mijn plan was om een SSD te installeren voor Windows en de spelletjes en dan een HDD voor al het andere. Maar helaas heb ik slechts een zeer beperkt beeld van de materie. Bedankt voor de hulp. Groeten

6

loopios7 7 jaren geleden in PC onderdelen gereedschap

Gereedschap

Hé allemaal Ik ben van plan een PC te bouwen en wilde weten of ik een speciale gereedschapsset nodig heb of dat dit ook mogelijk is met gewone schroevendraaiers. Bij voorbaat dank

4

mnemocron 8 jaren geleden in PC onderdelen gereedschap

ESD-bescherming voor PC-constructie

Algemene vragen voor de gemeenschap: - Welke ESD-beschermingsmaatregelen gebruik je bij het in elkaar zetten van een computer? - Welke ervaringen heb je met ESD-schade? Ik vraag dit omdat ik persoonlijk nooit speciale voorzorgsmaatregelen heb genomen met mijn builds. En als je de voorraad ESD-polsbandjes bij Digitec bekijkt, kun je aannemen dat het niet bepaald warme verkopers zijn. Omdat mijn vakgebied elektrotechniek is, weet ik ook dat bepaalde componenten (CMOS) gevoeliger zijn voor schade door ESD, en dat ESD-schade ook pas op lange termijn zichtbaar kan worden. - Heeft iemand ooit pech gehad en een onderdeel met een grote kans op ESD-schade moeten weggooien? - Is het de moeite waard om de aanbevolen beschermingsmiddelen te kopen? - Welke uitrusting heeft meer zin?

+6

15

BaertigerMensch 7 jaren geleden in PC onderdelen gereedschap

Skylake-X Direct Het Frame van de8auer

Goede dag Kunnen jullie ook het Skylake-X Direct Die Frame aanbieden? Hier is een productlink: https://www.caseking.de/der8auer-s... Groeten

1

muellerjns17 7 jaren geleden in PC onderdelen gereedschap

Opkrikgereedschap

Ik zoek een pry up tool om de clips van het deksel van mijn laptop veilig los te maken. Heb je zoiets of iets dergelijks?

1

Orde van de
discussies

9 van 9 discussies

Naar boven
Forum voor PC onderdelen gereedschap
StartBegin discussie