Beste Digitec, zou je ons de hoogte van de radiator (dikte) als filter kunnen geven?
Kwt.

2
Kwt.
2
Hallo allemaal, Als je onderzoekt welke radiatoren het beste zijn, lees je vaak de naam Hardware Labs. Maar je kunt ze blijkbaar niet zomaar in Zwitserland krijgen. Het zou geweldig zijn als jullie dit merk in jullie assortiment zouden kunnen opnemen, vooral de Nemesis serie en de Black Ice SR-2, het liefst ook in het wit. Groeten, de heer
1
Waarom heb je niets dat groter is dan 180 mm? 240 mm is niet ongewoon in SFFPC.
2
Hallo allemaal, Ik zoek een dubbele radiator met 4 aansluitingen. Mijn favoriet zou de EkWB XE 240 zijn, maar die is niet meer verkrijgbaar. Wat zijn de alternatieven? Op de een of andere manier kan geen enkele winkel volgens dit criterium filteren :-)
0
Zijn er momenteel eigenlijk geen fatsoenlijke witte radiatoren of is dat alleen bij Digitec het geval? Waar zou ik ze nog meer kunnen vinden, kan iemand me helpen? Bedankt
3
Goedenavond iedereen, ik ben bezig met het samenstellen van mijn nieuwe PC, maar dit wordt mijn eerste Custom Watercooled PC. De behuizing zou de Phanteks Enthoo Luxe 2 zijn. I9-9900K, Aorus Waterforce Extreme WB 2080ti op een Asus Maximus XI Formula Z390 --- Mijn plan zou zijn om een 420 of 480mm vooraan te installeren met 45mm dikte (welke zou jij aanbevelen qua prestaties?). en een 360mm radiator in de bodem, maar ik weet niet of ik een 45mm, 60mm of Monsta radiator moet installeren, ik weet niet of de dikkere beter zijn. Ik zou ook graag willen weten welk CPU-blok je zou aanraden voor de 9900k? ------------- Ik ga voor deze bouw alleen voor koperen onderdelen en koelprestaties, volume is hier niet zo belangrijk.
1