Uw gegevens. Uw keuze.

We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.

Aansluitingen voor waterkoeling

11 Discussies voor in Aansluitingen voor waterkoeling

Begin discussie
    Gallier1 1 jaar geleden in Aansluitingen voor waterkoeling

Waarom staan de afmetingen niet bij de producttitels?

Zonder deze informatie moet je door alle producten klikken om te zien voor welke maat het bedoeld is, 16mm, 13mm...

1

kosovaboyl 4 jaren geleden in Aansluitingen voor waterkoeling

Barrow producten

Hallo, Ik zou willen vragen of er plannen zijn om Barrow-producten in het assortiment op te nemen, bijvoorbeeld fittingen. Ik heb ze zelf ook en er is nauwelijks verschil in kwaliteit tussen hen en EKWB enz.

2

domi.hiltbrunner 5 jaren geleden in Aansluitingen voor waterkoeling

Aansluitingen voor EPDM-slangen

Kan ik aansluitingen die geschikt zijn voor zachte slangen zoals PVC, siliconen of neopreen ook gebruiken voor EPDM-slangen, of kan ik alleen de aansluitingen gebruiken die speciaal voor dit doel zijn ontworpen?

1

N1XL0S 5 jaren geleden in Aansluitingen voor waterkoeling

Item niet gevonden!

Waarom worden deze artikelen (Aquatuning 16/13mm opschroefbare doorvoer 45° draaibaar (Zilver/Zwart)) niet gevonden via de gegeven filteropties en ook niet door je "zoekopdracht"? Pas toen ik via google zocht met de zoekterm "16/13mm opschroefbare doorvoer 45° draaibaar" vond ik wat ik zocht? https://www.digitec.ch/de/s1/product/aquatuning-1613mm-anschraubtuelle-45-drehbar-silver-wasserkuehlung-anschluss-2449875 https://www.digitec.ch/de/s1/product/aquatuning-1613mm-anschraubtuelle-45-drehbar-black-wasserkuehlung-anschluss-2449878 Het kan niet zo zijn dat google het artikel wel vindt, maar je eigen interne zoekopdracht niet! Ik vraag me af bij hoeveel artikelen dit het geval is?

5

schnaiky 5 jaren geleden in Aansluitingen voor waterkoeling

Alle begin....

Hallo allemaal. Ik heb een project samengesteld voor de winter en wil graag - het ijskoude water in ;-) - recht er in. Ik heb alle benodigde onderdelen gespaard/gekocht en al ontvangen. Het enige wat ik mis zijn de verbindingen/overgangen. Ik ga de volgende hardtubes gebruiken - Alphacool ice tube 4er Set (0,80m, PETG). (ja, ik heb ook de nodige instrumenten om de buis te buigen, of te leren hoe dat moet....) Welke waterkoelingsaansluitingen heb ik nodig? Ik heb de G 1/4 schroefdraad voor elk van de onderdelen. Zijn er verstandige instructies voor beginners? Hartelijk dank voor jullie feedback jongens :-)

1

Anonymous 7 jaren geleden in Aansluitingen voor waterkoeling

CM Storm Stryker

De bij de kast geleverde ventilatoren (Cooler Master Storm Stryker) zijn veel te luid. Zolang je geluid hebt, heb je er geen last van (bijvoorbeeld bij het gamen), maar het is vervelend als je werkt. Ik zou of Silent Wings kunnen kopen of - als ik het koelsysteem toch al aan het verbouwen ben - gewoon een waterkoelsysteem. Dan zou het helemaal stil moeten zijn (toch?). Kan iemand een WaKü aanbevelen? Welke componenten moeten op de WaKü worden aangesloten? Ik geef graag meer gedetailleerde informatie over de opstelling als dat nodig is. Bedankt voor de hulp :)

2

DiggiDirk 8 jaren geleden in Aansluitingen voor waterkoeling

45° aansluiting 1/4inch tot 13/19mm in zilver/chroom?

Hallo.... Grote lof allereerst voor jullie brede assortiment waterkoelingsaccessoires. Mag ik je vragen of een van de bovengenoemde connectoren ook in zilver/chroom verkrijgbaar is? Het zou jammer zijn als ik voor twee aansluitingen op een andere kleur zou moeten overstappen en volgens de fabrikant worden de genoemde aansluitingen tenminste geproduceerd. Bij voorbaat dank

6

gianluca_s 9 jaren geleden in Aansluitingen voor waterkoeling

Aanbod waterkoeling

Er moet me iets van het hart. Kudos aan Digitec voor het zo sterk uitbreiden van het waterkoelingsassortiment. Natuurlijk is niet alles meteen beschikbaar, maar als ik denk aan 1-2 jaar geleden. Gewoonweg TOP! Ga zo door, ik ga hier zeker wat van het waterkoelingsassortiment bestellen zodra ik weer de hobbykoorts krijg :D

5

andreas 8 jaren geleden in Aansluitingen voor waterkoeling

Zoek

Ik kan het alleen maar eens zijn met de anderen.... Je hebt intussen een gaaf assortiment! :D Maar om eerlijk te zijn brengt het zoeken in deze rubriek me een beetje in de war: - Waarom hangt het van de fittingen af of ik de G1/4 aansluiting aan kant 1 of kant 2 wil hebben? De weergegeven resultaten zijn anders. - Zou het mogelijk zijn om ook direct naar kranen te zoeken. Bijvoorbeeld in het zoekveld "verbindingstype"? Momenteel moet je het hele assortiment met de hand doorzoeken. En waarom heb je geen Thermaltake hulpstukken, maar torens en ventilatoren in de aanbieding?

1

brand_eins 9 jaren geleden in Aansluitingen voor waterkoeling

Compatibiliteit en verbeteringsmogelijkheden voor zelfgebouwde PC

Compatibiliteit en suggesties voor verbetering Hallo samen Ik bouw zelf om de paar jaar een nieuwe pc. Ik zou mezelf omschrijven als matig geïnteresseerd in hardware, maar ik ben niet helemaal dom als het om PC's gaat. Ik wil graag een systeem samenstellen dat voldoet aan de volgende doelstellingen: a) Hoge prestatienorm (maar niet absoluut high-end) b) Zoveel mogelijk bestaande onderdelen hergebruiken (b.v. SSD's, HDD's, behuizingen enz.) c) Evenwichtig systeem, d.w.z. goed op elkaar afgestemde componenten d) Budget: ongeveer 2400,00 tot 2500,00 CHF. Beoogd gebruik: - Voornamelijk voor gaming - Het systeem moet zoveel mogelijk klaar zijn voor VIVE (http://www.htcvive.com/us). Hier zijn de onderdelen: https://www.digitec.ch/de... Mijn verzoek aan jou: Ik wil jullie om feedback vragen over compatibiliteit en mogelijke verbeteringen. Veel dank bij voorbaat.

1

P.O.V. 9 jaren geleden in Aansluitingen voor waterkoeling

Bereik waterkoeling

Ik kan het alleen maar eens zijn met de vorige spreker. Echt grote lof voor Digitec voor het uitgebreide assortiment! Toch heb ik nog 2 wensen/suggesties voor de uitbreiding van het assortiment in 2016: 1. Phobya Shrouds (Je hebt de 7mm shrouds voor 140 & 180 fans al in de aanbieding, maar de 120 helaas niet. Phobya zou ze ook als 20mm van Plexi hebben). 2. het EKWB-assortiment uitbreiden (Toegegeven, je EKWB-bereik is al geweldig. Toch mis ik nog b.v. Y-splitters, verlengstukken M-M 1/4, F-F 1/4 of kogelkranen. Aangezien een uniform koelsysteem voor mij erg belangrijk is en ik een totale EKWB-fan ben). Ik kijk uit naar nog een jaar met Digitec, ga zo door...!

6

Orde van de
discussies

11 van 11 discussies

Naar boven
Forum voor Aansluitingen voor waterkoeling
StartBegin discussie