Uw gegevens. Uw keuze.

We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.

Waterkoelingspompen

14 Discussies voor in Waterkoelingspompen

Begin discussie
    Anonymous 5 jaren geleden in Waterkoelingspompen

Past deze pomp?

Ik wil graag de waterpomp rechtstreeks bedienen met de aftakas van mijn Fendt 1050: https://www.digitec.ch/de/s1/product/bosch-rexroth-hydraulik-zahnradpumpe-wasserkuehlung-pumpe-10387214?tagIds=76-526-695&supplier=3013528 Wat is jouw mening, is het mogelijk van het volume in het kantoor? Bedankt voor je constructieve mening.

2

Recklezz46 5 jaren geleden in Waterkoelingspompen

Welke pomp past bij de Phanteks Glacier R220

En wat is beter, D5 of DDC?

3

Recklezz46 5 jaren geleden in Waterkoelingspompen

Welke pomp past op dit reservoir?

https://www.phanteksusa.com/products... Ik wil graag dit Phanteks reservoir kopen, ik las dat het ook past bij D5 stand-alone pompen, maar helaas begrijp ik er niet veel van en kan ik op internet niets vinden. Kan ik er nu een D5 pomp in installeren en zo ja, welke?

0

Anonymous 7 jaren geleden in Waterkoelingspompen

China importeert

Het is zo jammer dat Digitec toeslagen maakt in het hoge 3-cijferige of zelfs 4-cijferige percentage bereik op producten die 1:1 bij "Chinese leveranciers" besteld kunnen worden. Als de prijzen gewoon hoger waren om de winst veilig te stellen, 30-50% toeslag op de Chinese prijs, dan had ik de onderdelen graag rechtstreeks bij Digitec besteld in plaats van in China, maar als ik 100% toeslag moet betalen voor precies hetzelfde expansievat en zelfs 44 in plaats van 3 CHF voor een kleine waterthermometer, dan zie ik geen reden om de Zwitserse economie te steunen. Beste Digitec. Pas je prijzen aan voor import uit China of als dat niet werkt, zoek dan betere leveranciers. Als dit alles niet werkt, hoop voor veel klanten die niet weten hoe ze online prijzen moeten vergelijken en hoop dat niemand "Chinese leverancier" kent. Tot nu toe heb ik bijna alles wat ik wilde aan techniek bij jullie besteld. Behalve wat je eenvoudigweg niet hebt. Maar nu met zulke waterkoelingsonderdelen moet ik het hoofd buigen. Let op: fantasiecijfers gebaseerd op de werkelijke prijsverhouding. Aangepaste waterkoelset van een "Chinese leverancier", ik heb alles zelf in elkaar gezet en in het winkelmandje gedaan. Totaalprijs ca. 300 Stutz. Idem hier bij Digitec met vergelijkbare en deels zelfs identieke goederen, 1000 Stutz....

9

JonuzMusliu98 6 jaren geleden in Waterkoelingspompen

Waterpomp

Er is mij iets onduidelijk. Ik wil graag mijn moederbord, CPU en GPU voorzien van een aangepast waterkoelsysteem. Is één waterpomp voldoende? En zo ja, hoe sluit ik dan alle schakelingen aan? Zijn hier speciale adapters of iets anders voor? Is het überhaupt mogelijk?

5

Highfly_YT 7 jaren geleden in Waterkoelingspompen

Watercircuit

Ik heb een vraag: Hoe werkt het met waterkoeling? Gaat het water bij de pomp eerst in de radiator of eerst naar de GPU/CPU etc.? Of kun je vrij kiezen?

5

Anonymous 7 jaren geleden in Waterkoelingspompen

Nieuwe PC met waterkoeling

Hallo allemaal Ik wil graag zelf mijn eerste PC met waterkoeling bouwen. Ik heb zelf al diverse PC's in elkaar gezet - maar het zou mijn eerste zijn met waterkoeling. Daarom mijn vraag: past deze opstelling en heb ik aan alles gedacht? https://www.digitec.ch/de... Bedankt voor je hulp! LG Nico

5

Antumnos 7 jaren geleden in Waterkoelingspompen

EKWB XRES RGB

Hé Digitec! Zijn er plannen van jullie kant om de nieuwe XRES RGB reservoirs en RGB pomp-reservoir combo van EKWB in het assortiment op te nemen?

1

Sgeigei 8 jaren geleden in Waterkoelingspompen

Welke pomp

Hallo mensen Ik wil mezelf trakteren op een aangepaste wakü voor mijn pc. Ik wil graag 2 360 radiatoren installeren om later SLI te kunnen koelen. Processor is een ryzen 7 1700 en Graka is een 1080ti. Nu de vraag. Welke pomp zou goed zijn voor mijn systeem? En is trouwens een 1000 watt voeding voldoende? Groeten en bedankt voor je hulp!

2

Paddy1985 8 jaren geleden in Waterkoelingspompen

aquastream ULTIMATE

Hallo Digitec, kun je de nieuwste Aqua Computer Aquastream Ultimate in je winkel opnemen?

1

denny.buchholz 8 jaren geleden in Waterkoelingspompen

GTX1080 Founders Edition aan de waterkant

Goedemorgen allemaal. Ik heb besloten mijn GTX1080 FE om te bouwen. Het zou een waterkoeling ALLEEN voor de GPU moeten zijn, want de CPU zit al vast aan een "ready cooling" van Corsair. (https://www.digitec.ch/de/s1/product/corsair-hydro-h115i-cpu-kuehler-5700769) Mijn probleem is dat ik nog geen waterkoelsysteem heb samengesteld en ik moet weten wat ik nodig heb. Als koelblok voor de GPU moet het volgende worden gebruikt: http://www.phanteks.com/PH-GB1080.... Het is de enige die er half fatsoenlijk uitziet... en ik ben een fan van LED's, ik heb zelfs die stomme 70,- muismat van Razer met LED-strips. De radiator moet aan de onderkant of voorkant gemonteerd worden, er is ruimte voor een 280 of 240 mm radiator. (Links naar de zaak aan het eind van het bericht) Ik heb juist deze gekozen omdat mijn 2 voorste ventilatoren 140mm zijn: EKWB EK-CoolStream CE 280 (Zwart) Wat betreft de te gebruiken slangen, pompen en vloeistof ben ik helemaal de weg kwijt, daar heb ik helaas geen idee van. Veel pompen zijn vrij groot en waarschijnlijk bedoeld voor hele systemen. Ik wil echter alleen de GPU erop hebben. Ik wil natuurlijk ook graag wat meningen over de radiator. Voor of onder, welke maat en welke ventilatoren erop moeten, enz. Ik hoop dat je me kunt helpen! Huisvesting: [http://www.wsgf.org/f... Corsair Obsidian 750D Airflow Edition (Grote Toren, Zwart)

+1

18

Anonymous 8 jaren geleden in Waterkoelingspompen

Ik wil mijn eerste watergekoelde pc in elkaar zetten :D

Hé jongens!!! Het zit zo... mijn probleem is dat ik niet weet welke onderdelen samenwerken (compatibel zijn). Zoveel heb ik al op mijn lijstje staan: Grafische kaart (ik wil GEEN waterkoeling): Gigabyte GTX 1070 Founders Edition (8GB, High End). Processor (ik wil hem waterkoelen): Intel Core i7 6700 (LGA 1151, 3,40GHz). Geheugen: (is 16GB genoeg of heb je liever 32?) HyperX Fury (2x, 8GB, DDR4-2133, DIMM 288) Kast: (is hij groot genoeg?) wees stil! Silent Base 800 Window (Midi Tower) Pomp: (genoeg vermogen?) Alphacool VPP655 PWM Slang: (moet de juiste maat hebben) Alphacool slang 13/10mm UV blauw (3m, PVC, transparant). IJsbeker: (Is het compatibel?) Alphacool IJsbeker 250mm -Ik weet dat ik nog het moederbord en andere dingen mis, maar ik wil eerst alle dingen voor het waterkoelsysteem hebben - wat mis ik nog? Ik weet dat ik nog iets nodig heb om de slangen aan de respectievelijke dingen (pomp, processor) te bevestigen heb je een link of een naam? - Zijn de dingen die ik al op mijn lijstje heb staan allemaal compatibel met elkaar en is de koffer groot genoeg? BEDANKT DAT JE DE TIJD HEBT GENOMEN! P.S Ik kijk uit naar je antwoorden

20

simonalfs 9 jaren geleden in Waterkoelingspompen

EK-XRES 100 SPC-60 MX PWM

Met de "EK-XRES 100 SPC-60 MX PWM" heeft EKWB eigenlijk een heel goede/goedkope AGB/pomp combinatie in zijn assortiment. Helaas is dit (nog) niet verkrijgbaar bij Digitec (of een andere winkelier in Zwitserland). Zou u het initiatief kunnen nemen om het in het assortiment op te nemen? Anders moet ik het rechtstreeks van de EKWB homepage bestellen en me dan bezighouden met de douane. (Overigens maakt deze pomp ook deel uit van de "EKWB Wakü-Set EK-KIT S240" kit, die je zeker zou kunnen aanbieden).

3

DavyJonesCH 9 jaren geleden in Waterkoelingspompen

Wakü, regeling van ventilatoren, pomp en sensoren (alles in één)

Speedo. Ik ben nieuw op het gebied van waterkoeling.... Wat is de beste manier om de pomp, de temperatuursensor en de ventilatoren te regelen? Welke hardware zou hiervoor het beste zijn? Ik heb iets van deze strekking in gedachten: EKWB EK-XRES 140 Revo D5 PWM PHOBYA temperatuursensor binnen/buiten draad G1/4 zwart nikkel Wees stil! Pure Wings 2 120mm (120x120x25mm) (120mm) 3-4 keer

2

Orde van de
discussies

14 van 14 discussies

Naar boven
Forum voor Waterkoelingspompen
StartBegin discussie