GPU waterkoelers

54 Discussies voor in GPU waterkoelers

Begin discussie
    aherzog69 3 jaren geleden in GPU waterkoelers

GPU AiO Waterkoeling voor NVIDIA GeForce RTX 3090

Kan iemand mij helpen welke AiO waterkoeler ik moet kopen voor mijn NVIDIA GeForce RTX 3090. Ik weet niet zeker welke zal passen. Als iemand hier iets over weet, zou ik erg dankbaar zijn voor een tip.

5

Grinwald81 2 jaren geleden in GPU waterkoelers

Garantie na aanpassing van de grafische kaart?

Als ik een grafische kaart en het koelblok koop en de installatie doe, verlies ik dan automatisch de garantie op de grafische kaart? Is er een manier om de garantie te behouden?

5

patricksalzmann 1 jaar geleden in GPU waterkoelers

Alphacool rx799xt/x saphire Toxic waterblok

Ik heb de verkeerde waterkoeler gekocht, maar kan hem niet teruggeven. Als iemand iemand kent die er een kan gebruiken.... 😀

2

CarlosJaques 2 jaren geleden in GPU waterkoelers

EVGA rtx 3070 xc3

Weet iemand waar ik het koelblok voor dit type grafische kaart kan kopen?

1

Cynthíon 3 jaren geleden in GPU waterkoelers

EK Quantum Vector² Strix RTX 3080/3090

Heb je informatie over de verkoopstart van de EK-Quantum Vector² Strix RTX 3080/3090? Zie https://www.ekwb.com/news...

1

try3 3 jaren geleden in GPU waterkoelers

GPU Waterkoeling voor 3060 ruf 12gb OC

Hallo ik zoek een waterkoeler voor de 3060 tuf 12gb*. Weet niet wat ik moet kopen kan iemand mij helpen? Hartelijk dank. * https://www.asus.com/de...

2

Detroit99 4 jaren geleden in GPU waterkoelers

GPU waterkoeler voor Gainward RTX 3070 Phoenix GS

Ik vraag me af of er een complete waterkoeler is voor de Gainward RTX 3070 Phoenix GS. Ik heb nog niets gevonden op het net. Misschien weet iemand meer dan ik? Of misschien zou de EK-Quantum Vector RTX 3080/3090 - Koper + Acetaal voor de Gainward RTX3080/90 Phoenix GS ook op de RTX 3070 passen?

3

sascha.fr 4 jaren geleden in GPU waterkoelers

Waterkoeler voor Asus rtx 3090 turbo

Hallo allemaal, is er een waterkoeler voor bovenstaand bord die zonder grote aanpassingen op het bord past?

2

pghof 4 jaren geleden in GPU waterkoelers

GPU waterkoeling RX 6800

Is er een waterkoelerblok met backplat van Alphacool of Tech N voor de RX 6800?

0

numanballi 4 jaren geleden in GPU waterkoelers

EK Quantum Vector Trio RTX 3080/3090 D-RGB - Nikkel + Plexi

Kun je alsjeblieft https://www.ekwb.com/shop... in je assortiment opnemen.

1

Himmelsbach 4 jaren geleden in GPU waterkoelers

Waterblokken EKWB voor de Strix RTX 3080/3090?

Ik heb gezien dat je alleen het Corsair waterblok voor de ROG Strix RTX3080/3090 versies in je assortiment hebt. Mijn vraag is nu of je ook de waterblokken van EKWB voor de ASUS ROG Strix RTX 3080/3090 in je assortiment opneemt (inclusief de backplates)? bijv. https://www.ekwb.com/shop...

1

helljester 4 jaren geleden in GPU waterkoelers

RX 6800/6900 XT waterblok

Zal digitec de blokken voor het 6800 en hoger referentieontwerp die langzaam uitkomen op voorraad hebben? Persoonlijk ben ik erg ongeduldig om deze te pre-orderen: https://www.corsair.com/us...

2

Jetipower 4 jaren geleden in GPU waterkoelers

Waterkoeling voor Inno3d RTX 2070 Twin X2 Rev.2

Hallo, ik ben wanhopig op zoek naar een oplossing voor mijn grafische kaart. Ik kan geen koeler vinden voor mijn GPU. De exacte aanduiding is " N20702-08D6-1710VA23. Het is de REV 2. Er is er een voor de REV 1, maar die past helaas niet. Misschien kun je me helpen. Bedankt Met vriendelijke groet, Könnecke

1

stegofantfant 5 jaren geleden in GPU waterkoelers

Waterkoeling voor Asus rog 5700 xt oc

Hallo Ik heb onlangs de ASUS ROG STRIX RX 5700 XT gekocht en wilde vragen of je de EKwb waterblokken aan je assortiment kunt toevoegen. https://www.ekwb.com/shop...

1

2six 6 jaren geleden in GPU waterkoelers

Alphacool vs EKWB

Wat zou je aanraden voor een GPU waterkoeling, Alphacool of EKWB? De beoordelingen van de afzonderlijke producten zijn soms heel verschillend. Alphacool is zeker goedkoper voor zover ik kan nagaan.

2

Kev-Tech 5 jaren geleden in GPU waterkoelers

GPU Waterkoeling voor Gigabyte RTX 2080 Super Gaming OC (8GB)

Hallo samen Heeft iemand ervaring met een waterblok dat op deze GPU past? Op de een of andere manier kan ik geen geschikte... Lg Kevin

0

KinCH360 5 jaren geleden in GPU waterkoelers

WAKÜ voor RTX2060S Asus ROG Strix

Hallo, is een van de hier aangeboden WAKÜ compatibel voor de volgende grafische kaart RTX2060S Asus ROG Strix?

0

martin.unger 6 jaren geleden in GPU waterkoelers

Waterkoeling Msi RTX 2080 Ti Gaming X Trio

Hoi Community, misschien heb ik het hier ergens gemist, maar mijn vraag zou zijn is het koelblok voor de Msi RTX 2080 Ti Gaming X Trio hier al verkrijgbaar of wordt het nog aan het assortiment toegevoegd? Ik heb al op verschillende andere sites gekeken, maar het staat nergens vermeld en de enige andere optie zou zijn om het in Duitsland of Oostenrijk te bestellen, maar helaas leveren zij niet aan Zwitserland om wat voor reden dan ook.... Bij voorbaat dank!

6

eitch 6 jaren geleden in GPU waterkoelers

GPU Waterblock voor Radeon VII

Hallo Digitec + Gemeenschap Weet iemand of en wanneer er een waterblok voor de Radeon VII beschikbaar komt?

0

eitch 6 jaren geleden in GPU waterkoelers

GPU-blok voor Radeon VII

Hallo Digitec + Gemeenschap Heb je ongeveer een ETA voor waterblokken voor de Radeon VII's?

0

michels83 6 jaren geleden in GPU waterkoelers

Aangepaste Gpu-koeler

Hallo Digitec je hebt de aangepaste Gpu waterkoeling voor de Asus Strix 2080 en Ti al in je assortiment! Komt de: PHANTEKS Glacier RTX 2080/2080 Ti, Gigabyte Aorus Xtreme, RGB - ook zwart en chroom? Of zijn er nog alternatieven? Heb de: Gigabyte Aorus GeForce RTX 2080 Ti Xtreme 11Gb.

4

Anonymous 6 jaren geleden in GPU waterkoelers

Waterkoeling geïntegreerd in de tafel

Hallo samen Ik plan een enorm project, namelijk een conische tafel met een bladgrootte van 160 x 60 x 7 cm. De planning ziet er tot nu toe goed uit en de onderdelen staan al op het boodschappenlijstje (niet hier, want tja... veel te duur). Aangezien de tafel bedoeld is om een grafische kaart (RX 580 8GB als E-GPU voor Macbook Pro) te koelen en daarnaast alleen een kleine koperen plaat die ik onder de laptop zal leggen, vraag ik me af of het Cape Cora 442 systeem van Alphacool alleen voldoende zal zijn voor de grafische kaart (die niet overklokt zal worden). Het doel is om volledig ventilatorloos te blijven (behalve de pomp en de ventilator van de voeding). Dus, heeft iemand het nodige thermische inzicht of ervaring met genoemde producten om me te vertellen of dat voldoende zal zijn om de kaart net zo goed (of beter) te koelen als nu met de 2 voorgemonteerde ventilatoren? De 4 koelribben zijn elk voor minstens 70% luchtdicht. en de ruimte is voorzien van comfortventilatie (Eén luchtinlaat bij de tafel) (voor de luchtstroom in de ruimte). Bedankt voor de hulp

14

Lord.Sandwich 9 jaren geleden in GPU waterkoelers

Sapphire r9 390 nitro waterkoeling?

Goedendag ik ben op zoek naar een waterkoeling voor de Sapphire r9 390 nitro maar heb er geen gevonden kan mor iemand helpen?

6

Ava617 6 jaren geleden in GPU waterkoelers

Feedback over eerste geplande waterkoeling

Zoals de titel al aangeeft, bouw ik mijn eerste watergekoelde PC. Ik heb in de loop der jaren een paar luchtgekoelde PC's gebouwd, maar dit wordt mijn tweede persoonlijke bouw, en de PC waar ik al een paar jaar voor gespaard/gepland heb. Ik heb veel onderzoek gedaan, maar nu ik dichter bij de daadwerkelijke aanschaf van onderdelen kom, wil ik graag wat feedback van ervaren bouwers zoals jullie. Hier is de onderdelenlijst met bijna alles wat ik nodig zal hebben. Een paar vragen die ik meteen al heb: Ik heb advies nodig over fittingen, ik heb een idee van hoe ik de lus wil hebben, maar ik weet niet welke fittingen ik nodig heb (ik probeer te voorkomen dat ik onnodige onderdelen koop). Heb ik fittingen nodig voor de inlaten/uitlaten? Ik heb nog nooit een rad of waterblok in levende lijve gezien, dus vergeef me mijn onwetendheid. Wat is de beste manier om 6 ventilatoren te regelen? Ventilatorhub? Splitters? Hoe moet de luchtstroom door de rads worden ingesteld? Ik ben van plan de radiatoren aan de boven- en onderkant van de lian li kast te plaatsen, ik dacht aan inlaat aan de bovenkant en uitlaat aan de onderkant? Of moet de luchtstroom door de rads altijd inlaat zijn? Bedankt voor de hulp.

2

Sven2001328 6 jaren geleden in GPU waterkoelers

ASUS RTX 2080 TI ROG STRIX

Ik ben van plan een nieuw systeem te bouwen de grafische kaart wordt de ASUS RTX 2080 TI ROG STRIX mijn vraag is welk waterblok bij deze grafische kaart past.

1

Anonymous 6 jaren geleden in GPU waterkoelers

Op zoek naar de beste waterblokken voor mijn 2x 1080ti Strix O11G?

Heb je enig idee welke de beste blokken zijn voor de 1080ti? Ze moeten van plexi zijn en RGB-verlichting hebben.

1

Highfly_YT 6 jaren geleden in GPU waterkoelers

RTX 2080 TI Waterkoeling

Beste medewerkers van Digitec, Ik heb lang gewacht op de nieuwe generatie grafische kaarten van Nvidia, en nu is hij er eindelijk! Nu de vraag: Komt de bijpassende GPU waterkoeler en backplate nog hier op Digitec? LG Hoogvliet_YT

+1

7

RTX 2080 TI Waterkoeling

Beste medewerkers van Digitec, Ik heb lang gewacht op de nieuwe generatie grafische kaarten van Nvidia, en nu is hij er eindelijk! Nu de vraag: Komt de bijpassende GPU waterkoeler en backplate nog hier op Digitec? LG Hoogvliet_YT

1

Beste Digitec gemeenschap,

Wanneer komt er een waterkoeling backplate voor de ASUS GeForce GTX 1080 Ti STRIX 11G-GAMING (11GB, High End)? beschikbaar?

8

Anonymous Schildkrotus 7 jaren geleden in GPU waterkoelers

EKWB gaat all in

Beste waterkoelers op maat Bekijk de nieuwste spullen van EKWB op hun site. Upgrade kits voor je GPU en CPU koelers naar RGB (nog niet in de Digitec winkel) of de nieuwe RGB fans van EK met veel nieuw spul. Ziet er echt gaaf uit en is een goede ondersteuning, zodat je niet alles nieuw hoeft te kopen. Als je iets wilt hebben, waarom meld je het dan niet aan Digitec support, zij controleren altijd of ze het product accepteren of niet als je ze schrijft. Vriendelijke groeten Burton1224

0

30 van 54 discussies

Orde van de
discussies
Naar boven
Forum voor GPU waterkoelers
StartBegin discussie