M2 SSD in externe behuizing
3
3
9
Hallo, Ik zou willen vragen of het mogelijk is om een filter voor uithoudingsvermogen (TBW) voor SSD's te introduceren. Deze informatie wordt al genoteerd op alle SSD's als "Max. TBW (Total Bytes Written)" op alle SSD's, maar het is niet mogelijk om hierop te filteren. Hartelijk dank
3
De Apple computers vereisen SSD's met een eigen (Mac-typische) aansluiting... ik zou het handig vinden als je deze eruit kon filteren!
3
Wanneer komt er eindelijk een histogramfilter voor 'Max. Random 4k Read/Write' voor de SSD's...?
3
Een filter voor het koellichaam zou erg handig zijn
1
De aanwezigheid van een DRAM-module op de SSD zou een ander interessant punt zijn, dat tot nu toe ontbrak in de specificaties. https://www.pcwelt.de/article...
1
1
Waar zijn de SSD's van het merk Kingston gebleven?
2
Hallo, ik wil mijn NUC11TNK upgraden met een 2e SSD. Er is één slot beschikbaar met het label B-KEY SATA. De socket ziet eruit als een NVMe socket. Welke SATA groter dan 1TB kan ik gebruiken? Kan ik ook SATA3 gebruiken?
1
Ik heb een tijdje geleden een Intenso 2 TB 2.5" SSD gekocht voor minder dan 80...maar ik heb sindsdien geen vergelijkbaar goedkope SSD meer gezien op digitec.ch. Is er nog zo'n actie gepland...?
1
5
Goede dag Ik heb een vraag: ik wil al mijn spullen klonen van een Crucial P1 naar een Samsung 980 pro. Nu heb ik het probleem dat mijn moederbord slechts 1 M.2 slot heeft. Hoe kan ik de nieuwe SSD op het bord aansluiten zodat ik dingen kan klonen? Zou alle tips op prijs stellen. Groeten
14
Ik ben vaak 2 identieke productafbeeldingen tegengekomen voor een product bij Digitec, waarbij de tweede gewoon de kleine versie was van de eerste...is dat nodig?
1
Ik heb ooit de vormfactor 2240 gelezen in de specificaties van een m.2 SSD, bestaat die eigenlijk wel, moet het niet 2242 zijn?
4
Waar sluit je de nieuwe u.2 SSD's eigenlijk op aan (waarschijnlijk niet via een SATA-kabel...toch)?
2
De m.2 SSD's missen een filter voor degenen met de eigen Apple connector...
0
Ik heb een aantal (5 of meer) m.2 SSD's nodig van hetzelfde merk en model (zonder heatsink), waarbij de opslagcapaciteit nogal secundair is (maar minstens 256 GB) en de prijs niet hoger mag zijn dan ongeveer 7 Rp./GByte. Zou er een kwantumkorting zijn voor deze hoeveelheid?
2
Ik begrijp niet waarom digitec producten aanbiedt die 10 (!) keer zo duur zijn als vergelijkbare producten in de winkel voor vergelijkbare prestaties...! Is het wel mogelijk om aantrekkelijke prijzen aan te bieden?
0
6
Het zou handig zijn als, naast de overdrachtsnelheden volgens de fabrikant, ook de effectieve overdrachtsnelheden in de beschrijving zouden staan (te meten met bijvoorbeeld Crystalmark)...! Natuurlijk zou je dan het betreffende product moeten uitpakken en benchmarken...
1
De m.2 SSD's hebben een extra filter nodig... momenteel botsen 'm.2 verbindingstype' (bijv. 'M-Key') en 'interface' (bijv. 'PCIe 4.0'), of ben ik de dwaas die iets niet begrijpt...?
1
Heb ik iets niet goed begrepen of waarom worden er in de filters SSD Type: SATA SSD en Protocol: NVMe 213 producten worden weergegeven? Sluiten SATA en NVMe elkaar niet uit?
0
Wat is eigenlijk het verschil tussen NVMe en NGFF als m.2 SSD-protocol...?
2
1. Prijs per TB - nuttig voor alle opslagapparaten 2. TBD per TB - waarschijnlijk alleen de moeite waard voor Solid State apparaten
0
Hallo Digitec Team Naar mijn mening zijn er dringend nieuwe filteropties nodig voor de SSD's - Grootte, 1TB, 2TB enz. (stopt momenteel bij >750GB) - Protocol: NVMe ondersteund? Ja/Nee - Celtype: SLC, MLC, TLC - TBW voor garantie: Hoeveel TB's mogen naar de SSD worden geschreven, <50, <100, >100 - Prijs per GB: <0.3 CHF, <0.5 CHF, <1CHF, >1 CHF Dit zou een vergelijking echt vereenvoudigen, als je dat wilt.
7
De SSD's missen een filter voor Max. Willekeurig 4k lezen/schrijven...!
1
Zou deze graag willen hebben: https://www.tomshardware.com/reviews...
1
Ik wilde vragen wanneer de 2230 versie van de m2 ssd met 2TB van micron verkrijgbaar is bij Digitec? FYI: https://www.micron.com/products...
2
Ik wil een tweede M.2 SSD in mijn laptop installeren, maar ik weet niet helemaal zeker welke ideaal is voor mijn laptop. Ik heb de volgende lijst samengesteld. https://www.digitec.ch/de... Welke is volgens jou het beste voor mijn systeem of heb je andere suggesties. Hartelijk dank voor je hulp.
2
30 van 140 discussies