Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

Hoofdtelefoonkabels

5 Discussies voor in Hoofdtelefoonkabels

Begin discussie
    Joggiletti 2 weken geleden in Hoofdtelefoonkabels

Spiraalkabel voor Sennheiser HD25 met rechte hoek op 3,5 aansluiting

Ik ben videograaf en mijn favoriete hoofdtelefoon voor op de set is de Sennheiser HD25. Tot nu toe gebruikte ik de standaard kabel die bij de hoofdtelefoon wordt geleverd. Deze is echter extreem lang en daarom niet echt geschikt voor het werken op de set. Ik ben daarom op zoek naar een spiraalkabel van hoge kwaliteit, die ook een rechte hoek heeft bij de 3,5 aansluiting. Helaas is de spiraalkabel van Sennheiser zelf er alleen in een versie met een rechte 3,5 jack, die andere uitgangen op de camera zou blokkeren. Ik heb al contact gehad met Sennheiser support, die me hebben laten weten dat ze zelf niet zo'n kabel produceren. De enige variant die ik heb gevonden van andere leveranciers is van Zomo. Echter, in verschillende reviews van Zomo kabels wordt vermeld dat de contacten voor de hoofdtelefoon zeer slecht gemaakt zijn en in het ergste geval zelfs de verbinding beschadigen ... Weet iemand een alternatief?

1

t.zweifel 5 jaren geleden in Hoofdtelefoonkabels

Vervangende kabel voor Beyerdynamic DT 240 Pro

Het mooie van deze hoofdtelefoon is dat je de kabel kunt vervangen - althans dat zou je denken als die overal verkrijgbaar zou zijn! Weet iemand een 2,5 naar 3,5 mm kabel die compatibel is met deze hoofdtelefoon?

5

Rusher 7 jaren geleden in Hoofdtelefoonkabels

Afstandsbediening met 3 knoppen TRS

Is er een 3-knops afstandsbedieningskabel voor Android die ook op mijn skihelm past (TRS niet TRRS)? Zoals de Bose of Sennheiser. Of zou een van beide ook werken?

0

lackschuh 7 jaren geleden in Hoofdtelefoonkabels

3,5 mm kabel met min. 2 m lengte

Ik ben dringend op zoek naar een 3,5 mm aansluitkabel van minstens 2 meter lang. Helaas wordt bij meer dan de helft van de hier aangeboden kabels de lengte niet vermeld. Ik heb een Beyerdynamic Custom One Pro Plus.

0

Orde van de
discussies
Forum voor Hoofdtelefoonkabels
StartBegin discussie