Heah telefoonkabel
Uitbreidbaar
0
Uitbreidbaar
0
Ik ben videograaf en mijn favoriete hoofdtelefoon voor op de set is de Sennheiser HD25. Tot nu toe gebruikte ik de standaard kabel die bij de hoofdtelefoon wordt geleverd. Deze is echter extreem lang en daarom niet echt geschikt voor het werken op de set. Ik ben daarom op zoek naar een spiraalkabel van hoge kwaliteit, die ook een rechte hoek heeft bij de 3,5 aansluiting. Helaas is de spiraalkabel van Sennheiser zelf er alleen in een versie met een rechte 3,5 jack, die andere uitgangen op de camera zou blokkeren. Ik heb al contact gehad met Sennheiser support, die me hebben laten weten dat ze zelf niet zo'n kabel produceren. De enige variant die ik heb gevonden van andere leveranciers is van Zomo. Echter, in verschillende reviews van Zomo kabels wordt vermeld dat de contacten voor de hoofdtelefoon zeer slecht gemaakt zijn en in het ergste geval zelfs de verbinding beschadigen ... Weet iemand een alternatief?
1
Het mooie van deze hoofdtelefoon is dat je de kabel kunt vervangen - althans dat zou je denken als die overal verkrijgbaar zou zijn! Weet iemand een 2,5 naar 3,5 mm kabel die compatibel is met deze hoofdtelefoon?
5
Is er een 3-knops afstandsbedieningskabel voor Android die ook op mijn skihelm past (TRS niet TRRS)? Zoals de Bose of Sennheiser. Of zou een van beide ook werken?
0
Ik ben dringend op zoek naar een 3,5 mm aansluitkabel van minstens 2 meter lang. Helaas wordt bij meer dan de helft van de hier aangeboden kabels de lengte niet vermeld. Ik heb een Beyerdynamic Custom One Pro Plus.
0