Labelprinter

4 Discussies voor in Labelprinter

Begin discussie
    paul.hasenfratz 10 maanden geleden in Labelprinter

Ronde etiketten voor Phomemo T02

Volgens de fabrikant zijn er geen ronde etiketten voor deze printer. Zijn er compatibele etiketten? Dezelfde breedte en dezelfde technologie? Als rollen te dik zijn, 1/2, 1/3, 2/3 afwikkelen zodat ze bruikbaar zijn?

0

nhpfehr 4 jaren geleden in Labelprinter

Labelprinter waterdicht, gekleurd, diverse vormen

Hallo allemaal Ik zoek een etikettenprinter voor blikjes en flesjes. De printer moet aan de volgende eisen voldoen: - afdrukken in meerdere kleuren (afbeeldingen en lettertype) - afdrukken op verschillende labelvormen - waterdichte etiketten - Budget max. 2000 CHF - Navulmateriaal niet te duur (patronen) Heeft iemand hier ervaring mee? Nu al bedankt! :) Vriendelijke groeten

3

seraph1976 3 jaren geleden in Labelprinter

Printers voor postpakketetiketten

Ik zoek een labelprinter waarmee ik direct vanuit Webstamp bijpassende pakketetiketten voor Swiss Post kan afdrukken. Heeft iemand hier ervaring mee?

5

panderegg 7 jaren geleden in Labelprinter

Waterdicht afdrukken van etiketten

Hallo samen Kent iemand bijvoorbeeld de goedkope Brother labelprinters? Is de opdruk waterdicht? Als je bijvoorbeeld een etiket afdrukt voor een zelfgemaakte douchegel, het op de fles plakt en de fles onder de douche zet, wat gebeurt er dan? Laat het etiket los in het water en is de gedrukte tekst nog leesbaar? Weet je wat ik bedoel? Of moet ik een veel duurdere printer kopen of gewoon een die hier speciale etiketten voor heeft? Bedankt voor je hulp en vriendelijke groeten Panderegg

2

Orde van de
discussies
Forum voor Labelprinter
StartBegin discussie