Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

Printer accessoires

5 Discussies voor in Printer accessoires

Begin discussie
    SchlaueGodilda17 4 maanden geleden in Printer accessoires

Canon G6050 printkop B zoeken

Hallo, ik ben op zoek naar een vervangende printkop B voor mijn Canon Pixma G6050. Ik heb de originele Canon aanduiding nodig. Het mag ook een aftermarket product zijn. De QY6-8002-020 past niet. Heeft iemand tips?

0

hews 9 maanden geleden in Printer accessoires

Thermisch papier

Ik ben dringend op zoek naar thermisch papier voor mpop Star

1

Blackmoon19 1 jaar geleden in Printer accessoires

Colours Tank reserveflessen

HP Smart Tank 580 alles-in-één printer. Waar kan ik de vervanging voor de kleurentank krijgen?

0

ConnyW 3 jaren geleden in Printer accessoires

HP Envy Inspire 7221e

Welke patronen horen erbij? Ik kan niets vinden! Zou deel moeten uitmaken van de beschrijving.

1

kurt 4 jaren geleden in Printer accessoires

Cannon MG3255 Printer inkt opvangtank is bijna vol

Kunt u mij alstublieft vertellen hoe ik de inktverzamelaar van mijn Cannon printer moet legen/vervangen. Wat voor inktverzamelaar zou ik hiervoor moeten bestellen? Bedankt voor je inspanningen en ik zie uit naar je antwoord. MFG Kurt Sutter 079 420 63 59

2

Orde van de
discussies
Forum voor Printer accessoires
StartBegin discussie