Laptoptas

35 Discussies voor in Laptoptas

Begin discussie
    gheini 8 maanden geleden in Laptoptas

Waarom zijn er meer dan 8000 (!) producten in de categorie 'Notitieboekentas'?

Waarom zijn er meer dan 8000 producten in de categorie 'Notitieboekentas'? Zouden 100 niet genoeg zijn? Is het nog mogelijk om winst te maken?

0

polzin.max 1 jaar geleden in Laptoptas

Toploader notebookhoes zonder rits

Ik ben op zoek naar een notebookhoes voor mijn Thinkpad Carbon Yoga X1 Gen 7 (14") die ZEER goed past, "van bovenaf" geladen kan worden en geen rits nodig heeft. Heeft iemand ideeën?

0

Thomaschef 1 jaar geleden in Laptoptas

Ciao oP

Ciao

3

Anonymous 1 jaar geleden in Laptoptas

hoes voor laptop EN enote?

Hallo, ik ben op zoek naar een hoes om zowel mijn macbook (13,5 inch) als mijn enote-apparaat (10,3 inch) te beschermen. suggesties? bij voorbaat dank!

0

Anonymous 2 jaren geleden in Laptoptas

Legion 5i pro gen 8 hoes

Ik ben op zoek naar een laptophoes voor mijn legion 5i pro gen 8. Ik geloof dat de gen 7 in een 15,6" hoes past, maar de gen 8 heeft dat rare plastic dingetje aan de zijkant en ik ben bang dat hij niet in de 15,6" past. Heeft iemand een aanbeveling? thx

0

erhan_unlu 3 jaren geleden in Laptoptas

Hoes voor MacBook Pro 14" 2021 M1 Pro

Hallo mensen, Weet iemand een goede hoes voor de MacBook Pro 14" 2021 M1 Pro? Ik zoek al een tijdje maar heb niets gevonden, alles wat ik vind is te groot voor een 14" MBP 2021. Ik zoek iets dat past, als iemand er een weet zou ik blij zijn. Alvast bedankt!

4

Anonymous 5 jaren geleden in Laptoptas

Rugzak voor 2-3 schriften?

Zijn er rugzakken waar 2, of nog beter 3, laptops in passen? (15-17")

2

Kengeler 3 jaren geleden in Laptoptas

Afmetingen 323,4 x 218,9 x 16,55 mm (B x D x H)

Hoes nodig voor ACER Swift 3 SF314-43-R6XR - voor 16:9 vind ik niet zo eenvoudig?

1

Oorz 3 jaren geleden in Laptoptas

Schoudertas met voldoende ruimte voor fles

Hallo samen Ik zoek een compacte notebookschoudertas (max. 14,5") die dik genoeg is voor een normale drinkfles (diameter 8 cm, hoogte 31 cm) zonder dat het er grappig uitziet (grote bobbel). Het is helaas moeilijk te zien aan de productfoto's en de maten helpen niet echt, want de stof kan zich nog een beetje aanpassen. Mijn favorieten staan in de vergelijkingslijst hieronder, maar als iemand goede ervaringen heeft met een andere tas en weet dat die voldoende ruimte heeft, sta ik open voor aanbevelingen. https://www.galaxus.ch/de...

2

yunicorny 3 jaren geleden in Laptoptas

Werk-in-laptoptassen/-hoesjes?

Hallo, ik ben op zoek naar een zogenaamde work-in laptoptas (zie https://www.hggear.com/collection...). Met andere woorden, een behuizing die je gewoon kunt openen/ openklappen en dan direct kunt werken zonder dat de ventilator van de laptop oververhit dreigt te raken... Zijn zulke zaken ook bij Galaxus verkrijgbaar? Dat zou geweldig zijn! Op zoek naar een hoes voor een laptop 13,30".

0

Anonymous 3 jaren geleden in Laptoptas

MacBook M1 2021 Hardcase

Is er op de een of andere manier al een hardcase voor de "nieuwe" M1 van een fabrikant?

0

Cn147066 3 jaren geleden in Laptoptas

Notebooktasje Microsoft Surface Pro 8 13"

Op zoek naar een stevige beschermhoes voor mijn Microsoft Pro 8 13", moet de notebook goed beschermen. Ik ben sceptisch over neopreen.

0

Ataraxis 3 jaren geleden in Laptoptas

Notebooktas Macbook Pro M1 Pro 14" (eind 2021)

Welke tas zou geschikt zijn voor de Macbook Pro 14"? Zullen de normale 13,3" koffers passen?

1

wu.siufung10 4 jaren geleden in Laptoptas

harde behuizing voor MacBook Air m1

Ik zoek een harde behuizing voor mijn MacBook Air m1, heb je advies?

1

AngryB 4 jaren geleden in Laptoptas

Notebooktas voor HP Spectre 14

Hallo miteinadner Kan iemand een geschikte notebooktas voor de Spectre 14 aanbevelen? De 3:2 beeldverhouding maakt me een beetje bezorgd voor de meeste tassen.... Bij voorkeur een dun hoesje dat je in je rugzak kunt stoppen.

0

Shroom 4 jaren geleden in Laptoptas

Notebooktas voor MSI GP76 15" en iPad Air 11".

Hallo ik heb een tas nodig voor een gaming notebook van MSI GP76 15" met oplader en voor een iPad air 11" het geheel neem ik niet mee in een rugzak omdat ik mijn schoolspullen erin draag :D. Het geheel mag niet meer dan 100 kosten. Kleur bij voorkeur donker en niet opzichtig. Ik heb niet echt iets geschikts gevonden en ben dankbaar voor eventuele tips. :)

3

quedis 5 jaren geleden in Laptoptas

Hoes voor Macbook Air 2020

Hallo, ik heb een harde hoes nodig voor de nieuwe Macbook Air 2020 13". Ik had die van Logilink besteld, maar die is helaas veel te groot. Ideeën?

2

Scopeolus 5 jaren geleden in Laptoptas

Notebooktas voor Surface Book 3

Hallo samen. Ik zoek een laptoptas voor mijn Surface Book 13,5". Ik ben op zoek naar een draagzak/schoudertas. Als iemand me de juiste producten kan aanbevelen, zou ik erg dankbaar zijn.

0

RemyDG 5 jaren geleden in Laptoptas

Rugzak met kabelmanagement

Ik heb net deze rugzak ontdekt met vakjes voor lader en externe batterij. Is er een equivalent bij Digitec of kun je deze toevoegen? MOS-pakket V4

1

yawberhene 5 jaren geleden in Laptoptas

Macbook air 13.3

Heeft u een hardcase voor MacBook air 13,3"?

0

b.scheuermeyer 5 jaren geleden in Laptoptas

ASUS ZenBook 13,3"

Hallo samen Ik heb 3 weken geleden de ASUS Zenbook met 13,3" gekocht. Ik ben nu op zoek naar een geschikte cover. Helaas zijn veel koffers te groot, omdat de notebook praktisch geen frame heeft en daarom veel koffers niet asusvullend zijn. Kan iemand mij een product aanbevelen? Veel dank voor uw hulp

0

Anonymous 6 jaren geleden in Laptoptas

Productsuggestie : Etui TS15BL 360 (15,6" en 13/14")

Hallo allemaal, kunnen jullie alsjeblieft "Buidel TS15BL 360" toevoegen aan het assortiment. De notebooktas is compact, en door de 'honingraat' structuur beschermt hij een 15,6" notebook veel beter dan de meeste tassen - ik heb de 14" versie met een VAJO uit 2012. Nadeel: Door het ontwerp zijn er geen externe vakken e.d., maar binnenin is ruimte voor een compacte voedingseenheid en kabel (en muis) indien nodig.

1

bambambus 6 jaren geleden in Laptoptas

Etui voor Surface Book 2 13,5"

Hallo, ik ben op zoek naar een laptoptas voor mijn Surface Book 2 13,5". Heeft iemand enig idee in welke de laptop past? Ik vind vooral alleen 13" of 13,3" tassen. En omdat de Surface Book 2 een iets dikkere opening heeft, maar een heel smalle rand rond het scherm, weet ik niet goed welke tassen geschikt zouden zijn.

2

ForSure87 7 jaren geleden in Laptoptas

Hoes voor Lenovo Yoga 720 13"

Kan iemand een geschikte hoes aanbevelen voor het bovenstaande notebook? Deze vraag heb ik al gesteld over het product zelf. Klik hier om meer te lezen: https://www.digitec.ch/de... Bedankt.

2

tiggerloewe 6 jaren geleden in Laptoptas

Notebookrugzak of -tas voor Surface Pro en schoolspullen

Hallo Ik zoek een rugzak voor mijn Surface Pro (het laptopvak kan ook wat te groot zijn, de Surface zit al in een hoes). Voor mij is het belangrijk dat ik een laptopvak heb, een vak voor documenten en schoolspullen zoals rekenmachines etc en accessoires (muis, harde schijf, adapter...) en indien mogelijk nog een vak voor eten of andere dingen. Overzichtslijst (wat ruimte moet hebben) -Vlak in 13" hoes -Onderwerpsmap -tot 5 schoolboeken (in totaal ca. 13 cm dik) -accessoires, namelijk: oplaadkabel, adapter, harde schijf, USB-sticks -schoolaccessoires: etui, rekenmachine, set vierkant, passer -ruimte voor broodtrommel -optioneel: ruimte voor recorder Bedankt voor jullie meningen en aanbevelingen! Tiggerloewe

0

cythev 6 jaren geleden in Laptoptas

15'' gewatteerde notebooktas met gewatteerde schouderriem

Hallo, Ik zoek een lichtgewicht notebooktas met een zacht gevoerde band voor zakenreizen tot max. 80CHF. Gewatteerd hoofdvak + zijvak voor voeding. Andere vakken doen er niet toe. Bedankt voor eventuele aanbevelingen. Groeten

0

silverman 6 jaren geleden in Laptoptas

Notitieboekentas met ruimte voor mappen

Hallo Gemeenschap Ik zoek een notebooktas met een riem die naast het laptopvak ruimte heeft voor tenminste één federale map. De laptop is 14". Indien mogelijk niet te grote tas = voor 17" laptops. Wat kun je aanbevelen?

2

Anonymous 6 jaren geleden in Laptoptas

Rugzak voor notebook

Hallo Gemeenschap Ik zoek een rugzak waar mijn HP Elitebook 15,6" en minstens 2 federale mappen in passen. Heb je een tip? Hartelijk dank

0

zapfe6204 7 jaren geleden in Laptoptas

Etui voor Surface Laptop

Hallo samen Ik zoek een hoes voor mijn Surface Laptop. Ik heb alleen de Dicota Perfect Skin (13,30") gevonden. Kent iemand andere hoezen die compatibel zijn met de Surface Laptop? Bij voorbaat dank voor uw antwoorden en vriendelijke groeten.

4

Anonymous 8 jaren geleden in Laptoptas

Etui voor Surface Book

Hallo allemaal Ik zoek een hoes voor mijn Surface Book. Ik zoek een koffer die dun is, maar toch een extra vak met rits heeft. Zwart is ok, maar ik heb liever iets gekleurds. Kan iemand iets goeds aanbevelen? Ik kijk uit naar de antwoorden Vriendelijke groeten

+1

6

30 van 35 discussies

Orde van de
discussies
Naar boven
Forum voor Laptoptas
StartBegin discussie