Schermbeschermers

11 Discussies voor in Schermbeschermers

Begin discussie
    59SJ95 1 maand geleden in Schermbeschermers

Schermbeschermer Lenovo T14

Welke folie is geschikt voor een Lenovo T14 met een 14-inch beeldscherm in 16:10-formaat?

1

esfandrinurbi 9 maanden geleden in Schermbeschermers

Privacyfilter voor Lenovo X1 Nano Gen 1

Kan iemand mij verwijzen naar een privacyfilter voor Lenovo X1 Nano Gen 1 in Digitec/Galaxus? Bij voorkeur magnetisch, indien mogelijk.

0

christophscholl86 1 jaar geleden in Schermbeschermers

Privacyfolie voor HP Elite Notebook

Hallo community! Ik ben op zoek naar een verwijderbaar privacyscherm voor een HP ELITEBOOK 650 G10 15,6" Heeft iemand een goede tip? Alvast bedankt!

1

dannobSWS 1 jaar geleden in Schermbeschermers

Privacyfolie voor externe monitor 'HP Z24n G2 Display, 24 inch', 1JS09A4, gezocht

Hallo Ik ben momenteel op zoek naar een screenprotector voor twee externe beeldschermen van HP 'HP Z24n G2 Display, 24 inch', 1JS09A4. https://support.hp.com/at-de... Aangezien de screenprotectors die ik eerst bestelde, https://www.digitec.ch/de/s1/product/targus-blickschutzfilter-24-16-9-bildschirmfolie-375536?supplier=406802, niet passen - ze zijn 'te kort' aan de onderkant - weet ik nu niet zeker welke zouden kunnen passen. De privacyfolies moeten (indien mogelijk) de volgende functies vervullen: - Antireflectie - privacybescherming - Blauw licht filter - Bevestiging: Magnetisch, ophangbaar of anders zelfklevend Mijn vraag is dus welke filters er op https://www.digitec.ch/de... geplaatst moeten worden om geschikte privacyfolies te vinden voor het genoemde model? Bedankt voor de feedback en met vriendelijke groet Daniel

0

Erazor 2 jaren geleden in Schermbeschermers

Magnetisch privacyfilter voor Macbook Pro 16 (2023)

Zijn er nog geen magnetische privacyfilters in 13/16" formaat voor de Macbook Pro M2 (2023)?

2

bpelkl 2 jaren geleden in Schermbeschermers

Ik zoek een "plakstrip" voor mijn schermfolie

Hallo allemaal, Ik heb een schermfolie die magnetisch aan mijn laptop wordt bevestigd. Het valt echter een beetje op aan de onderkant en het is helaas een beetje vaag op de punten. Nu wilde ik weten of er speciale plakstrips zijn waarmee ik de folie op het display kan plakken? Deze moeten ook weer verwijderbaar zijn :) Groeten

1

skunkproject 3 jaren geleden in Schermbeschermers

Privacyfolie MacBook Pro 2021 14'

Hallo allemaal. Ik zoek een privacyfolie voor MacBook Pro 14' 2021? Is het mogelijk dat hier geen modellen zijn?

1

Manu_12345 4 jaren geleden in Schermbeschermers

Bescherming tegen de zon

Hallo, kan iemand een film aanbevelen voor buitenwerk? D.w.z. geen verblinding in zonlicht?

0

Anonymous 5 jaren geleden in Schermbeschermers

Privacyscherm voor de tablet

Kensington maakt ook deze magnetische folies met oogbescherming voor tablets. Is het mogelijk ze in het assortiment op te nemen?

0

Tudeskii 6 jaren geleden in Schermbeschermers

Zoek privacyfolie verwijderbaar voor Lenovo Yoga 730 13,3" met aanraakmogelijkheid

Hallo Samen Kan iemand mij een film aanbevelen voor: Lenovo Yoga 730 13,3" met aanraakmogelijkheid, verwijderbaar Vriendelijke groeten

0

Anonymous 6 jaren geleden in Schermbeschermers

Privacyscherm voor MacBook Pro 15" (2018)

Hallo samen Het blijkt moeilijker dan verwacht om een screenprotector te vinden voor een MacBook Pro 15" jaar 2018, zo mogelijk magnetisch... weet iemand er een die pasast en ook houdt? Bedankt, groeten uit de trein met nieuwsgierige stoelburen

1

Orde van de
discussies

11 van 11 discussies

Naar boven
Forum voor Schermbeschermers
StartBegin discussie