Uw gegevens. Uw keuze.

We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.

Luidsprekerstandaard + wandmontage

8 Discussies voor in Luidsprekerstandaard + wandmontage

Begin discussie
    Costes07 10 maanden geleden in Luidsprekerstandaard + wandmontage

Bijpassende standaard voor Sony Theatre Quad

Beste Digitec team, aangezien jullie al producten van Sanus aanbieden, zou het mogelijk zijn om de Sanus BSSU2 aan jullie assortiment toe te voegen? Dan zou er eindelijk een goede oplossing zijn voor het Sony Theatre Quad luidsprekersysteem. Op dit moment koop ik het gewoon nog niet omdat de situatie met de stands totaal verwarrend is. Link naar de Sanus BSSU2: https://www.sanus.com/en_US...

0

Anonymous 1 jaar geleden in Luidsprekerstandaard + wandmontage

Flexson Vloerstandaard Sonos Era 100

Worden de Flexson voeten voor de Sonos Era 100 in het assortiment opgenomen?

2

aldin.balagic 2 jaren geleden in Luidsprekerstandaard + wandmontage

Harman/Kardon SAT-TS30

Hallo Ik ben op zoek naar muurbeugels voor Harman/Kardon SAT-TS30. Kan iemand er een aanbevelen? Universele muurbeugels zouden het beste zijn, als zoiets bestaat. Hartelijk dank

0

rpf13 2 jaren geleden in Luidsprekerstandaard + wandmontage

Standaard voor Apple Homepod (2e generatie)

Hallo, ik zoek een standaard voor de nieuwe Apple Homepod (2nd Gen) en een die de Homepod ook beschermt tegen per ongeluk eraf vallen, zoals de standaards van Vebos...die hier helaas niet verkrijgbaar zijn. Digitec/Galaxus, bent u van plan zo'n exemplaar in uw assortiment op te nemen?

2

Asta1984 5 jaren geleden in Luidsprekerstandaard + wandmontage

Sonos One Gen2

Hallo jongens, ik ben op zoek naar luidsprekerstandaards waar je de Gen2 op kunt monteren en niet alleen bovenop zet. Heeft iemand er die aanbevolen kunnen worden? Bedankt

0

handbauer 7 jaren geleden in Luidsprekerstandaard + wandmontage

Luidspreker wandmontage

Ik heb een Logitech z537 gekocht en wil nu proberen die aan mijn muur te bevestigen. Is er een manier om dit te doen?

0

HitecDevil 8 jaren geleden in Luidsprekerstandaard + wandmontage

Samsung HW-K950 standaard?

Hallo Ik heb geen ervaring met luidsprekerstandaarden, kan iemand mij vertellen waar ik op moet letten? Ik zoek specifiek iets voor de Samsung HW-K950 luidsprekers. Bedankt voor je inspanningen.

4

Counter1989 8 jaren geleden in Luidsprekerstandaard + wandmontage

Luidspreker standaard montage

Hallo samen Ik wil graag twee Dali Zensor 1 voor de achterkant, naast mijn twee Dali Zensor 5 en een Vokal. Nu denk ik na over hoe ik ze kan opzetten. Ik zou de voorkeur geven aan een luidsprekerstandaard. Maar hoe krijg ik de luidsprekers daar zonder dat ze naar beneden vallen? Ik vind het moedig om ze daar gewoon neer te zetten. Ik wil ze eigenlijk niet zo vastschroeven dat ik ze in de luidsprekers moet schroeven. Ik vind dubbelzijdig plakband een beetje een uitvlucht. Hoe heb je dat opgelost, zou ik me afvragen. Groeten Tobias

0

Orde van de
discussies

8 van 8 discussies

Naar boven
Forum voor Luidsprekerstandaard + wandmontage
StartBegin discussie