Leveren alle mixers 132 db?
Leveren alle mixers 132 db? Zo niet, welke mengkranen kunnen dan 132 db leveren? Bij voorbaat dank.

3
Leveren alle mixers 132 db? Zo niet, welke mengkranen kunnen dan 132 db leveren? Bij voorbaat dank.
3
Hallo Ik heb momenteel de situatie dat ik 2 gamingopstellingen in één kamer heb. Wanneer beide naar Discord gaan. Is er een probleem dat er een echo is van de tweede microfoon. Ik heb momenteel één HyperX Quadcast per opstelling en het lijkt niet te veranderen als ik de fijnafstelling doe. Zijn er mengpanelen met 2 microfooningangen en ook 2 uitgangen voor PC 1 + 2 oplossingen? Het plan zou zijn om het geluid gewoon op één spoor te zetten. Of misschien heb je eenvoudigere oplossingen in plaats van een mengpaneel. Een headset-microfoon is minder een optie, omdat we allebei liever met een statiefmicrofoon werken. Hartelijk dank voor jullie hulp
0
Hoi digitec! . zou een mooi product zijn voor je palet en mijn winkelwagentje! Pagina van de fabrikant: https://www.tc-helicon.com/goxlrmini
20
Weet iemand of er een mengpaneel bestaat voor twee koptelefoons, luidsprekers en ingangen zoals Mokro, enz.
3
Hé misschien kan iemand mij helpen. Ik heb een klein probleem. Helaas weet ik niet veel van mengpanelen. De koptelefoon werkt en de microfoon ook. Alleen de verbinding met de PC werkt niet zoals het hoort. Er zijn 2 manieren om dit te doen voor zover ik heb onderzocht. Met de Main Out aansluiting of Tape Out en ik besloot de Tape Out aansluiting te gebruiken en bestelde een kabel die van de 2RCA aansluitingen naar de 3,5mm jack gaat en plugde die in de Line IN aansluiting van de PC. Helaas wordt daar niets erkend. Het werkt als je het op de Mic aansluiting aansluit. Maar ik denk niet dat je alle voordelen hebt die een mengpaneel kan bieden. Het andere probleem is dat ik de luidsprekers zou willen opnemen, omdat ik niet altijd een koptelefoon wil gebruiken als ik niets bijzonders opneem. Alleen als de luidsprekers op de PC en het mengpaneel zijn aangesloten, komt er geen geluid uit de luidsprekers. Ik dacht dus dat ik ze misschien ook op het mengpaneel moest aansluiten, maar helaas heb ik geen idee hoe of waar, want omdat ik de Logitech Z333 met subwoofer heb, is er alleen een 3,5 mm aansluiting. En voor zover ik kan zien is er altijd rechts en links op het mengpaneel. Hopelijk begrijp je wat ik precies wil en waar het probleem ligt. https://www.digitec.ch/de/s1/product/mackie-mix12fx-studio-und-livemixer-mischpult-5785491 https://www.digitec.ch/de/s1/product/logitech-z333-bluetooth-audio-adapter-21-kanal-pc-lautsprecher-5630888
3
Hé jongens Omdat ik wil beginnen met YouTube video's en misschien live streaming, heb ik natuurlijk een mengpaneel/mixer of audio-interface nodig. Ik denk dat je met een mixer de meeste mogelijkheden hebt. Daarom heb ik deze 3 kandidaten om uit te kiezen. -Mackie Mix5 (studio en live mixer) -Mackie Mix8 (studio en live mixer) -Yamaha AG 03 USB Mixer (Niet van Digitec) Ik weet echter niet echt waar ik op moet letten of welke waarden belangrijk zijn. Ik zou wat tips of aanbevelingen op prijs stellen. Het is alleen belangrijk dat hij een XLR aansluiting heeft voor een Rode Procaster microfoon, een hoofdtelefooningang, als het even kan ook de luidsprekerboxen, dat je hem op de PC kunt aansluiten en dat hij niet veel achtergrondruis produceert, wat bij de Yamaha, voor zover ik gehoord heb, vrij goed zou zijn. En het mag ook niet te goedkoop zijn, want ik hecht wel enige waarde aan product- en geluidskwaliteit. En ik ben niet zo zeker van Behringer apparaten, want ik heb gehoord dat ze niet zo lang meegaan en een testapparaat dat ik bestelde werd heel snel warm. Ik koop dus liever geen Behringer apparaat. Bij voorbaat dank
2
Hoi jongens :) Ik ben bezig met het samenstellen van een kleine live techno/trance opstelling bestaande uit mijn novation circuit, een novation bass station 2 en in de nabije toekomst een 2e synth en waarschijnlijk nog een paar andere apparaten b.v. korg volcas, die voor zover ik weet stereo uitgangen hebben. Het moet dus zeker genoeg kanalen hebben, een effectensectie zou leuk zijn, volumefaders en geen knoppen zouden fijn zijn en een hoofdtelefoonaansluiting voor het voorluisteren. De meeste mixers hebben echter maar 2 stereo-ingangen en dat is een beetje beperkt, want ik weet zeker dat er in de toekomst meer stereo-apparaten komen. Ik heb hooguit één microfooningang nodig. Kan iemand een goede mixer hiervoor aanbevelen die niet te duur is?
1
Hallo, ik zoek een mengpaneel waarmee ik drie ingangen aan drie uitgangen kan geven, zoals een koptelefoon. De uitgangen moeten afzonderlijk aan de respectieve ingangen kunnen worden toegewezen. Samen ingewikkelde muziekstukken oefenen.
1
Hallo samen Ik wil mijn computer en mijn TV box aansluiten op mijn stereo-installatie. Vanaf de PC zou ik USB willen gebruiken, maar optisch zou ook kunnen, het belangrijkste is digitaal. Vanaf het TV kastje (UPC) wil ik werken met de optische uitgang. De uitgang van de mixer of DAC moet gebalanceerd zijn. Natuurlijk zou ik het geheel op de een of andere manier willen kunnen schakelen, want het TV kastje levert altijd een signaal. Weet iemand of er een mogelijkheid is? Momenteel gebruik ik een Xenyx Q502 van Behringer die via USB op de PC is aangesloten en een analoog signaal ontvangt van het TV kastje. Helaas merk ik een sterke overspraak van de analoge ingang naar de uitgang. Dit betekent dat het signaal van de TV-doos altijd te horen is, alleen heel zachtjes maar luid genoeg om te storen.
2
Is het mogelijk om 3 USB Mic op een laptop aan te sluiten? Achtergrond: We hebben Bijbelstudies via Skype. Om feedback van de luidsprekers op de verschillende locaties te voorkomen, schakelen we alleen de MIC die op dat moment gebruikt wordt "AAN". In Frauenfeld zitten we aan een langere tafel en willen we 3 USB Mic bedienen. Is er een technisch en financieel haalbare oplossing?
1
Hallo samen Ik heb een wat specifieke vraag. Mijn zoon drumt op stukjes muziek. We willen nu de volgende opstelling mogelijk maken: Bron: IPod of laptop Output: Koptelefoon EN SPREKERS OP HETZELFDE TIJDstip Ik wil dus niet echt verschillende bronnen door elkaar mengen, maar gewoon de mogelijkheid hebben om één bron op twee uitgangen (koptelefoon en luidsprekers) te zetten. Reden: Als mijn zoon via een koptelefoon naar de muziek luistert, dan horen we "alleen" de drums. Als we de muziek alleen via de luidsprekers beluisteren, stoort dit onze zoon als hij speelt. Nu mijn vraag: Met welke mengtafel kan dit zo gemakkelijk mogelijk gerealiseerd worden? Bedankt voor je tips!
2
Hallo, ik weet niet precies waar ik het moet vragen, dus schrijf ik het hier. Ik heb 2 KRK Rokit 8 G3 en een Audioengine D1 waarop ik ook een hoofdtelefoon heb aangesloten. Nu de D1 maar één geluid kan weergeven, moet ik altijd de koptelefoon loskoppelen. Ik zoek een apparaat dat ik ertussen kan aansluiten en zo het volume apart kan regelen. Het beste zou zijn als het apparaat ook een 3,5 mm aansluiting heeft voor een Chromecast. Dus samengevat: Op zoek naar een apparaat met: RCA-ingang Chinch (of XLR) uitgang 3,5mm ingang 3,5 mm uitgang Aparte volumeregelaars voor de uitgangen. Bij voorbaat dank!
0
Hallo Ik wil een mixer kopen omdat ik wil leren krassen. Omdat ik nog een beginner ben, weet ik er niet veel van. Ik wil meer in de stijl van hiphop gaan. De prijs mag niet hoger zijn dan 300. Wat kun je me aanbevelen? Alvast bedankt!
12