Audio-interface

9 Discussies voor in Audio-interface

Begin discussie
    Tacheles 1 jaar geleden in Audio-interface

Synthesizer + Garageband (Mac)

Hallo! Ik wil mijn Hydrasynth Explorer aansluiten op Garageband en het geluid direct opnemen. Welke interface is geschikt? Het moet stereo zijn. Hartelijk dank!

3

Sanduku 3 jaren geleden in Audio-interface

Audio-interface voor Android-tablet

Ik wil graag de mogelijkheid creëren om snel ideeën op te nemen met mijn Samsung Galaxy Tab S7. Ik zal dit voornamelijk doen via een midi-controller (direct in), een drumpad en eventueel gitaar en microfoon. Niet alles hoeft tegelijk te werken, maar het zou geweldig zijn als de interface deze mogelijkheden bood. Het moet klein en gemakkelijk op te zetten zijn en natuurlijk samenwerken met de Android tablet. Suggesties? Ik ben super dankbaar voor alle hulp :)

2

andreamo 4 jaren geleden in Audio-interface

Roland FP-7F naar Ipad (Garageband)

Goedendag, ik heb een Roland FP-7F en wil die graag aansluiten op mijn Ipad, zodat ik die kan opnemen met Garageband. Ik had de Komplete Audio 2 besteld, maar die werkt niet omdat MIDI ontbreekt. Wat voor audio-interface kan ik hiervoor gebruiken? Hartelijk dank.

0

Jodawi 4 jaren geleden in Audio-interface

Welke audio-interface?

Ik zou blij zijn als iemand me kan vertellen welke audio-interface ik moet kopen voor de volgende ingang: Input: 1x elektrische gitaar 1x microfoon 1x toetsenbord Mogelijk iPhone of ander muziekapparaat? Output: - Macbook Pro (Thunderbolt/USB-C) om opnamen te maken. - Gelijktijdige mogelijkheid om naar geluid te luisteren via luidsprekers en koptelefoon Helaas ben ik een beetje overdonderd door dit onderwerp en zou ik dankbaar zijn voor jullie advies. Hartelijk dank!

9

Anonymous 5 jaren geleden in Audio-interface

Motu M2

Hallo Digitec, gaat u de nieuwe Motu M2 in uw assortiment opnemen?

1

Tacheles 6 jaren geleden in Audio-interface

Hoe haal ik het beste uit mijn iTunes collectie?

Ik heb een Behringer Xenxy USB mixer met een eigen audio-interface en twee SC205 boxen van Eve Audio. Mijn Elektron Analog Four is erop aangesloten, maar ook mijn MacBook Pro (eind 2013). Als ik heen en weer schakel tussen "hoofdtelefoonaansluiting" en "USB" voor de audio-uitgang, hoor ik bij wijze van spreken geen verschil. Mijn draagbare interface (Fiio Q1 Mark II) klinkt geweldig met een koptelefoon, maar ook hier hoor ik geen verschil op de luidsprekers. Wat zijn jouw opvattingen en ervaringen? Hoe haal ik het beste uit mijn iTunes collectie? Moet ik geld investeren in een echt goede interface? Of ben ik sowieso genaaid met de kwaliteit van de .m4a bestanden? Bedankt voor je hulp.

0

Highfly_YT 6 jaren geleden in Audio-interface

Audio-interface,

Beste medewerkers van Digitec, Zou het mogelijk zijn om de Native Instruments Complete Audio 6 en reeks op te nemen? LG Hoogvliet

3

Highfly_YT 6 jaren geleden in Audio-interface

Audio-interface en mengpaneel

Is het mogelijk om b.v. een RØDE Broadcaster aan te sluiten op een Native Intstruments Complete Audio 6 en vanuit de Complete Audio de Mik aan te sluiten op een mixer, en die vervolgens aan te sluiten op de PC? LG Hoogvliet

1

Jens.M 7 jaren geleden in Audio-interface

Audio-interface of mengpaneel

Als je nu met Lets Plays wilt beginnen, wat zou dan slimmer zijn? Een audio-interface of een mengpaneel? Of kan iemand mij een goede set aanbevelen?

2

Orde van de
discussies

9 van 9 discussies

Naar boven
Forum voor Audio-interface
StartBegin discussie